Siskon snobimaisuus alkaa jo ällöttää
Aina se on ollut tuollainen perhanan snobi, mutta kun se sai lapsen niin se vain korostui.
Nimesipä lapsensa vieläpä Lucaksi..
Poika on nyt vähän päälle 1.5-vuotias ja voi herranjestas millaista materalistia se siitä lapsesta kasvattaa.
Pojalla on ihan kaikki, hirveästi leluja, kalliit muotivaatteet (noin pienellä!), aina hössötetään että meidän Luca sitä ja meidän Luca tätä ja on tää meidän Luca niiiiiin täydellinen ja ihana!
Poika on tottunut siihen että äiti hyysää jatkuvasti ja hän saa aina äidin 100% huomion.
Miettikää millainen tuosta lapsesta tulee isona, kun siskoni ei edes kiellä häneltä mitään.
Mutta eihän sitä voi kieltää, kun meidän Luca on niin fiksu ja kiltti ja ihana!
En tiedä aikovatkohan hankkia lisää lapsia, mutta tällä hetkellä tuo pikku-Luca on niiden silmäterä ja koko maailma. Joo, onhan se suloinen poika, mutta minusta tää menee jo överiksi.
Ja siskoltanihan oon kuullut jo miljoona kertaa, että onpas se Luca söpö ja kaunis enkelilapsi.
Aina vaan Luca Luca Luca! Kohta menee hermot muillakin kuin minulla. Äitinikin jo kauhisteli, että mites se nyt tolleen tuota poikaa hemmottelee, menee vielä ihan pilalle koko lapsi.
Ja ainakun ollaan muiden lasten kanssa, niin Luca ensin, Luca päättää, Luca on paras.
Perhana en kohta ota koko Lucaa mukaan minnekään jos tuollainen peli ei ala loppumaan.
Vai mitäs palstalaiset on mieltä?
Kommentit (8)
onko Lusa ollut kiltti jne.
Kutsu ap minut paikalle. Haluan nähdä siskosi ilmeen kun teet tuon hänen pikku Lusalleen.
nimettyna kun niin tuo Luca kismittaa, ei ollut itse keksinyt.
keksikaa nyt parempia provoja.
Kaipaisin vahan piristysta!
Kiitoa!
keksikaa nyt parempia provoja. Kaipaisin vahan piristysta! Kiitoa!
Niin justiin! Ihan pelkäksi laukaksi menee nämä provoyritelmät. Kiitoa tai ei mitään! :D
Monissa maissa ovat 2000-luvulla annatuista nimistä 10 suosituimman joukossa.
Onhan toi kyllä hirveetä. Ei kyllä niin hirveetä, jos ne tekevät vaikka lisää lapsia joitten nimiksi annetaan Toca ja Koca.