G: millainen miehesi on?
Kooltaan, ulkonäöltään, luonteeltaan? Pärjääkö hän lasten kanssa? Millainen hän on miehenä? Vaihtaisitko parempaan tai pettäisitkö jos sopiva tulisi vastaan? Miksi?
Kommentit (5)
ja komea ;). Miehenä hän on kyllä lähes täydellinen minulle. Mieheni rakastaa minua, mikä näkyy kaikessa: hän huolehtii minusta, saa minut haluamaan itseään, pitää minua älykkäänä, kauniina, haluttavana, hyvänä ja huolehtivana äitinä ja vaimona. Hän saa minusta parhaimmat puoleni esille. Olen hänen kanssaan parempi ihminen kuin ikinä yksinäni tai muiden seurassa.
Minulla on säkenöivä ja naisellinen olo hänen kanssaan.
Hän on vakaa, tasapainonen, turvallinen ja leikkisä, välillä vallaton. Lasten kanssa tulee toimeen kuten minäkin. On kärsivällisempi lasten kanssa kuin minä.
En vaihtaisi mistään hinnasta enkä pettäisi, selvä se. Ajattelen usein, miten minulla onkin käynyt niin hyvä onni mieheni suhteen.
Joo, ja kyllä ne kylpyhuoneen lattialla lojuvat sukat ärsyttävät huonoina päivinä..
joten en vielä ole ehtinyt kyllästyä häneen:) Hän on pitkä ja sopivasti treenattu, komea ainakin mun mielestä. Hän on huomaavainen, mutta kuitenkin "mies" eikä aina ymmärrä miten pitäisi minua naista huomioida, mutta yrittää parhaansa. Hän on älykäs ja lapsenmielinen, saa minut usein nauramaan. Joustava muttei tossukka. Hän on aika vaatimaton ja tyytyy yksinkertaisiin asioihin, mikä on ehkä sellainen huono puoli, minä kun haluan kaiken ja enemmän. Nyt kun mietin ja kirjoitan näitä juttuja ylös minulle tulee lämmin mieli, oikeasti mies on tosi ihana, enkä voisi vaihtaa häntä parempaan. Miehiä jotka vaikuttavat jossain asioissa paremmalta tulee varmasti vastaan, mutta ei voi tietää ennen kuin tuntee ihmisen, mitä ne huonot puolet ovat. Kukaan ei ole täydellinen.
on kooltaan juuri sopiva, 180cm ja 90kg, sopivasti treenattu mutta ei liikaa. Luonteeltaan rauhallinen ja looginen sekä huumorintajuinen. Ei pärjää, eikä lapsia haluakaan. Miehenä erittäin varma itsestään, häntä ei häiritse jos naisella on perinteisesti miehisenä pidettyjä taitoja tai ominaisuuksia, hänellä ei ole tarvetta korostaa itseään. Vaikka ei juuri harrastakaan mitään miesten juttuja, niin on silti hyvin miehekäs, johtuen varmaan tuosta sisäisestä itsevarmuudesta. En vaihtaisi, sillä parempaa en usko olevan olemassa, enkä pettäisi samasta syystä. Ja on muuten älyttömän hyvä sängyssäkin,aah.
naamastaan kyllä menisi ainakin 5v nuoremmasta (ikää siis 24v). Melko lyhyt (173cm), nappisilmät, kengänumero vain 41.
Fiksu kaikinpuolin; niin käytöstavoiltaan kuin taidoiltaankin, ei siis mikään peukalo keskellä kämmentä vaan vähän sellainen yleismiesjantunen joka osaa vähän kaikkea, ja jos ei osaa niin ainakin yrittää.
Luonteeltaan rauhallinen eikä lainkaan riidanhaluinen (joskus jopa toivoisin että joku vastaisi kiukutteluuni jollain tavalla :D).
Sopivasti äitin poika; ei mikään nössö äidin helmoissa eläjä vaan sellaisella hauskalla tavalla läheinen äitinsä kanssa, mukava aina anoppilassa katsoa äidin ja pojan tohellusta ja vitsinheittoa.
Porukassa se vitsiniekka ja viihdyttäjä. Kotona herttainen nallekarhu joka on välillä niin rasittava "äijä" kuin olla ja voi, ja toisinaan tunkee melkein syliin työpäivän jälkeen että tykkääthän kulta minusta.
Tulee toimeen kaikkien kanssa, on vähän sellainen vilivilperi itsekin että tulee toimeen myös lasten kanssa mainiosti kun "sopeutuu" joukkoon. Osaa arvostaa minua naisena; hän tekee automaattisesti kaikki fyysisesti raskaimmat työt (en edes muista koska olisin joutunut esim. kauppakassin kantamaan :D), kehuu kauniiksi ja fiksuksi sopivan usein (ei siis jankuta jatkuvasti, sellaista kun ei kukaan usko..), pyytää apua kravatin solmimiseen tms. Joskus heittää vitsiä että nainen sun paikkas on keittiössä, mutta kiitettävästi hoitaa kyllä osansa kotitöistä (paitsi imuroimisesta!).
Ok, on siinä niitä ärsyttäviäkin puolia mm. likaiset työvaatteet aina eteisen lattialla (kyllä, kouriutuu työvaatteistaan AINA heti ovesta sisään päästyään :D) ja tyhjiä mehupurkkeja ei koskaan viitsi litistellä roskikseen vaan tiskipöydällä saattaa olla niitä useampikin jos minä en niitä laita.
Kuitenkin maailman ihanin mies enkä kyllä kuuna päivänä pettäisi enkä vaihtaisi.
on komea ja treenattu, itsekeskeinen perfektionisi työnarkomaani, jolla on liian usein pipo kireällä.
Pärjää lasten kanssa, jos kaikki on tehty mahdollisimman helpoksi.
Seksiä mun mielestä aivan liian vähän, tarpeet ei kohtaa. Tosin suhteemme alussa käytti anabolisia, joten vahingossa "huijasi" olevansa aktiivisempikin.
Joskus ajattelen, että yksin lasten kanssa olisi tiettyjen syiden takia helpompaa, mutta toisaalta en kyllä mitään vässykkääkään jaksaisi katsella. Ei tuskimpa se vaihtamalla paranisi. Rakkautta ja hellyyttä on ja kai tää on sitten sitä "elämänkumppanuutta".
Olen pettänyt ja petän todennäköisesti myös tulevaisuudessa, mutta vain ja ainoastaan pelkän seksin vuoksi.