Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hurahtanut itsetehtyihin smoothiejuomiin

Vierailija
19.07.2010 |

Siis aivan ihania :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin teemme aika usein, mutta kaipaisin vaihtelua. Meillä jogurtin sekaan heitetään marjoja, mehukeittoa ja maitoa. Välillä jätskiäkin.

Vierailija
2/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoretta ananasta ja hunamelonia, pakastettuja eli jäisenä mango-ananas-papaya -paloja, appelsiinimehua ja sitruunavichyä. Ihanan kylmää ja raikasta :)

Olen käyttnyt myös jäisiä mansikoita ja vadelmia sekä hedelmiä. Joskus on sitruuna vichyn tilalla ollut sitruunalimsaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipailen lisää reseptejä, mieluiten sellaisia joissa ei ole jugurttia koska emme voi käyttää lehmänmaitoa emmenkä soijatuotteitakaan.

Vierailija
4/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aterian viherpirtelöllä ja vetänyt välillä muutaman päivän smoothiepaastoja, jolloin olen syönyt pelkästään niitä.

Jos joku kaipaa reseptiä, niin viherpirtelön pohjana on siis aina jotain vihreää, jota kannattaa vaihdella päivittäin (minulla ollut erilaisia salaatteja, pinaattia, minttua, herneenversoja jne.)

Ananasta laitan yleensä aina, koska silloin saan nesteen mukaan samalla, nesteeksi voi toki laittaa myös vettä tai mehua tai mehukeittoa tms. Sitten laitan banaania, persikkaa, omenaa, päärynää tai mitä nyt sattuu löytymään. Inkivääristä tulee tosi pirteä maku.

Vierailija
5/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aterian viherpirtelöllä ja vetänyt välillä muutaman päivän smoothiepaastoja, jolloin olen syönyt pelkästään niitä.

Jos joku kaipaa reseptiä, niin viherpirtelön pohjana on siis aina jotain vihreää, jota kannattaa vaihdella päivittäin (minulla ollut erilaisia salaatteja, pinaattia, minttua, herneenversoja jne.)

Ananasta laitan yleensä aina, koska silloin saan nesteen mukaan samalla, nesteeksi voi toki laittaa myös vettä tai mehua tai mehukeittoa tms. Sitten laitan banaania, persikkaa, omenaa, päärynää tai mitä nyt sattuu löytymään. Inkivääristä tulee tosi pirteä maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi