Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko sanoa kylässä että tarjottu ruoka on pahaa?

Vierailija
19.07.2010 |

Miehen sisko oli juuri kylässä ja tarjosin leipomaani kakkua. Vaikka itse sanonkin, olen hyvä leipuri ja yleensä leipomuksiani on kehuttu. Tätäkin.

30-kymppinen kälyni ilmoitti maistettuaan, että kakku on pahaa ja hän ei aio sitä syödä. Olin aika tyrmistynyt, vaikka tiesin, että hän on tosi nirso. En itse kehtaisi sanoa vaikka jokin ruoka ei miellyttäisi, kyllä aikuinen saa yhden palan upotettua kohteliaisuudesta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on käytöstavat, en hauku ruokaa tai leivonnaisia pahaksi. Enkä jätä lautasellekaan. Tietysti jos on niin pahaa et meinaa oksu tulla, mutta enpä ole niin pahaa vielä syönyt. Paitsi kerran ostin pakasteesta kasvisgratiinia ja sitä ei kyllä pystynyt syömään. Mutta se nyt onkin eri asia.

Vierailija
42/43 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenties kateellinen leipurintaidoistasi? Oletko kenties loukannut häntä ja nyt hän antoi takaisin samalla mitalla? Vai mutä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme oikein hyvissä väleissä, en keksi mitään syytä, miksi kälyni haluaisi vittuilla.

Miksikö kysyin asiaa täällä? Koska mieheni oli sitä mieltä, että ei tuo nyt niin kauheaa ollut. Mietin siis olenko itse ylireagoinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä