Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea ihmissuhdesolmu töissä, mitä tekisin?

Vierailija
19.07.2010 |

Miehellä ollut lyhyt suhde varattuun naiseen katkesi ennen kuin me tapasimme. Nainen meni naimisiin ja sai 2 lasta, mieheni on ollut kanssani kohta 8 vuotta ja välillä alussa tuntui olo kuin olisin lohdutuspalkinto.

Nyt tämä nainen on tullut samaan työpaikkaan kanssani. Hän ei tiedä kuka minä olen eikä tiedä minun tietävän kuka hän on. Töissä vetää kunnon pikkurouvan ja malliäidin roolia, tai ainakin musta tuntuu sille. Tekisi mieleni sivaltaa jotenkin, niin pahasti poikaystäväni sydämen mursi. Tekisi mieli paljastaa naisen miehelle totuus. En tajua miksi musta tuntuu tälle. Poikaystäväni ei kuuna päivänään toivoisi mun paljastavan mennytttä tai rikkovan naisen perhettä. Silti olen niin lapsellisen vihainen naiselle, että oksettaa!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet KATEELLINEN!

Joku nainen: sillä ollu 2 miestä, nyt sillä on elämä kunnossa ja iloinen ihminen.

Mikä sen kamalampaa!?

Mitä se sulle kuuluu kekä panee ketä ja kuka siitä tietää? Ja asiasta joka tapahtunu liki 10 VUOTTA sitten???

Missä maailmassa sinä asut?

Vierailija
22/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on TYÖpaikka!

Jos sulla on ongelmia, niin mene terapiaan.

Kannattaa kysyä mieheltä onko se katkera ja rikki YHÄ?

Kyllähän iso osa parisuhteista kaatuu. Kasva nyt!!

Naurettavaa tollanen "puolustan miestäni". Itsesuojelu sulla on vaan noussut. Kateellinen miten joku voikin olla iloinen. Ranteetko sen naisen tarttis vetää auki?

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, kun poikaystäväni kuulee naisen olevan nykyään mun duunikaveri? Mulle iski kauhea epävarmuus, jos olenkin tosiaan vaan vuosia ollut varalla. Toisaalta kauhea raivo miten joku voi tehdä noin paskasti et pettää, käyttää hetken ja palaa takaisin onnelliseen kulissiin saaden "puoli valtakuntaa"? Minusta mieheni oli kuitenkin vähemmän syyllinen, kun ei pettänyt ketään.

Vierailija
24/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko menneisyys, keskity nykyiseen ja tutustu tuohon naiseen eri näkökulmasta, työkaverina.

Olet katkeroitunut ikivanhoista asioista, joilla ei ole merkitystä enää. Takertumalla noihin tuhoat vain itseäsi ja kenties oman parisuhteesi.

Vierailija
25/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö koe saaneesi miehelstäsi rakkautta, vai miksi olet noin epävarma?

Vierailija
26/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa parisuhteessa vuosia, mutta nyt nousi vanhat asiat mieleen ja tunnemyrsky on valtava. Tänään siis tuon naisen näin ekan kerran meillä töissä. En tiedä oliko ekan päivän vai onko aloittanut lomani aikana. On ihan vauhko ja vihainen olo.

hitto mä oon sekaisin!

Vierailija
27/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen kyseiselle naiselle, ei tuossa sen kummempaa. Yrität mennä piiloon jonkun poikaystäväsi sydämen rikkomisesta pahastumisen taakse mutta vaikuttaa siltä, että pohjimmiltasi tiedät itsekin mistä kyse.

Vierailija
28/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut lyhyt suhde varattuun naiseen katkesi ennen kuin me tapasimme. Nainen meni naimisiin ja sai 2 lasta, mieheni on ollut kanssani kohta 8 vuotta ja välillä alussa tuntui olo kuin olisin lohdutuspalkinto.

Naineko jätti? Missä vaiheessa sinä olit kuvioissa? Tunsitko miehen jo kun hän oli naisen kanssa. Minä en usko hirveesti tollasiin ykkönen kakkonen juttuihin. Nimittäin en minäkään saanut loppujen lopuksi niitä miehiä, jotka olisin halunut (eli siinä mielessä mies on "kakkonen", mutta liian suuret vaatimukset oli mulla). Ja uskon, että on paljon miehiä/naisia, jotka esittävät, että puoliso on ykkönen, vaikka olisivatkin olleet valmiita menemään sen kanssa maalin, joka heidät jätti.

Ehkä tulit miehesi elämään siinä vaiheessa, kun hän oli vielä tuskissaan ko. naisesta, joten hän haki lohdutusta sinulta. Et edes välttämättä tietäisi koko jutusta, jos olisit kohdannut hänet hieman myöhemmin.

ajatuksia nämä vain.

Vierailija
29/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on TYÖpaikka!

Jos sulla on ongelmia, niin mene terapiaan.

Kannattaa kysyä mieheltä onko se katkera ja rikki YHÄ?

Kyllähän iso osa parisuhteista kaatuu. Kasva nyt!!

Naurettavaa tollanen "puolustan miestäni". Itsesuojelu sulla on vaan noussut. Kateellinen miten joku voikin olla iloinen. Ranteetko sen naisen tarttis vetää auki?

13

Mun mies möläytti vahingossa, että se olis seurustellu entisen kanssa ennemmin kuin mun. Mutta entinen jätti mieheni. No olen silti mieheni kanssa. Näin vaan kävi. En tietäis, jos ei olis möläyttänyt.

Vierailija
30/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa parisuhteessa vuosia, mutta nyt nousi vanhat asiat mieleen ja tunnemyrsky on valtava. Tänään siis tuon naisen näin ekan kerran meillä töissä. En tiedä oliko ekan päivän vai onko aloittanut lomani aikana. On ihan vauhko ja vihainen olo.

hitto mä oon sekaisin!

Eikö omalle miehelle muka voisi kertoa noista tuntemuksista? Kunnon mies lohduttaisi. Ja sitten tulisi varmuutta, ettei mitään ole...

Vierailija
31/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen kyseiselle naiselle, ei tuossa sen kummempaa. Yrität mennä piiloon jonkun poikaystäväsi sydämen rikkomisesta pahastumisen taakse mutta vaikuttaa siltä, että pohjimmiltasi tiedät itsekin mistä kyse.

ohis

Vierailija
32/32 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muijasta mahtavat juorut liikkeelle työpaikalla. Ihan tositapahtumiin pohjautuvat. Eiköhän paha saa palkkansa..