Vaikea ihmissuhdesolmu töissä, mitä tekisin?
Miehellä ollut lyhyt suhde varattuun naiseen katkesi ennen kuin me tapasimme. Nainen meni naimisiin ja sai 2 lasta, mieheni on ollut kanssani kohta 8 vuotta ja välillä alussa tuntui olo kuin olisin lohdutuspalkinto.
Nyt tämä nainen on tullut samaan työpaikkaan kanssani. Hän ei tiedä kuka minä olen eikä tiedä minun tietävän kuka hän on. Töissä vetää kunnon pikkurouvan ja malliäidin roolia, tai ainakin musta tuntuu sille. Tekisi mieleni sivaltaa jotenkin, niin pahasti poikaystäväni sydämen mursi. Tekisi mieli paljastaa naisen miehelle totuus. En tajua miksi musta tuntuu tälle. Poikaystäväni ei kuuna päivänään toivoisi mun paljastavan mennytttä tai rikkovan naisen perhettä. Silti olen niin lapsellisen vihainen naiselle, että oksettaa!
Kommentit (32)
Miehellä ollut lyhyt suhde varattuun naiseen katkesi ennen kuin me tapasimme. Nainen meni naimisiin ja sai 2 lasta, mieheni on ollut kanssani kohta 8 vuotta ja välillä alussa tuntui olo kuin olisin lohdutuspalkinto.
Naineko jätti? Missä vaiheessa sinä olit kuvioissa? Tunsitko miehen jo kun hän oli naisen kanssa. Minä en usko hirveesti tollasiin ykkönen kakkonen juttuihin. Nimittäin en minäkään saanut loppujen lopuksi niitä miehiä, jotka olisin halunut (eli siinä mielessä mies on "kakkonen", mutta liian suuret vaatimukset oli mulla). Ja uskon, että on paljon miehiä/naisia, jotka esittävät, että puoliso on ykkönen, vaikka olisivatkin olleet valmiita menemään sen kanssa maalin, joka heidät jätti.Ehkä tulit miehesi elämään siinä vaiheessa, kun hän oli vielä tuskissaan ko. naisesta, joten hän haki lohdutusta sinulta. Et edes välttämättä tietäisi koko jutusta, jos olisit kohdannut hänet hieman myöhemmin.
ajatuksia nämä vain.
vuoden suruajan jälkeen ja mies oli aivan rikki edelleen. 2 ekaa vuotta oli varma mun jättävän hänet.
Naineko jätti? Missä vaiheessa sinä olit kuvioissa? Tunsitko miehen jo kun hän oli naisen kanssa. Minä en usko hirveesti tollasiin ykkönen kakkonen juttuihin. Nimittäin en minäkään saanut loppujen lopuksi niitä miehiä, jotka olisin halunut (eli siinä mielessä mies on "kakkonen", mutta liian suuret vaatimukset oli mulla). Ja uskon, että on paljon miehiä/naisia, jotka esittävät, että puoliso on ykkönen, vaikka olisivatkin olleet valmiita menemään sen kanssa maalin, joka heidät jätti.Ehkä tulit miehesi elämään siinä vaiheessa, kun hän oli vielä tuskissaan ko. naisesta, joten hän haki lohdutusta sinulta. Et edes välttämättä tietäisi koko jutusta, jos olisit kohdannut hänet hieman myöhemmin.
ajatuksia nämä vain.
vuoden suruajan jälkeen ja mies oli aivan rikki edelleen. 2 ekaa vuotta oli varma mun jättävän hänet.
jos hän oli rikki luottamuksen pettämisestä. sama
Jatka vaan omaa elämääsi ja unohda koko juttu.
Ihmiset tekee virheitä ja erehtyy.
miehellesi, revit hänen vanhat haavansa auki. Jos paljastat naisen miehelle, revit auki heidän haavansa, rikot ehkä heidän liittonsa ja kas, vanha suola voi alkaa janottaa. Kaikissa tapauksissa sä jäät yksin. Luultavasti nainen on jo unohtanut miehesi. Älä puhu muillekaan, koska joku möläyttää asiasta naiselle.
palaa takaisin onnelliseen kulissiin saaden "puoli valtakuntaa"?
että et voi tietää naisen ja hänen miehen suhteen onnellisuudesta. Se nainen voi olla onneton. Varsinkin jos tuo kovin esille omaa onnellisuuttaan, voi asia olla päin vastoin..
Toisaalta tuli mieleen, että jos tän exän olo teidän työpaikalla tulee julki joltain muulta kuin sulta, niin se on outoa. Ehkä voisit kertoa poikaystävällesi ja katsoa mitä tapahtuu. Kerro se arkipäiväisesti, äläkä lataa tunnetta mukaan. Voi olla, että käy ilmi, ettei poikaystäväsi ole päässyt yli exästä. Mutta asian ilmitulo ei muuta sitä asiaa mitenkään. Asia on vain ollut pinnan alla ja te olette eläneet "virtahepo olohuoneessa" -tyyliin. Ehkä tämä onkin tilaisuus puhua asiat halki ja päivittää suhteeenne tilanne.
hän on nyt ihan rikki jne. Pettäminen on aina kahden kauppa!!! Ei siinä kumpikaan käytä toista hyväksi vaan molemmat tekevät tietoisen valinnan. Itse miettisin, uskaltaisinko luottaa mieheeni, jos tietäisin hänellä olleen salasuhteen varatun kanssa.
Käsittele tunteesi, älä anna lasten kärsiä ja hyväksy, että maailma ei ole aina reilu. Tämä nainen voi hyvinkin olla onnellinen ja anna hänen ollakin sitä.
"Ehkä voisit kertoa poikaystävällesi ja katsoa mitä tapahtuu. Kerro se arkipäiväisesti, äläkä lataa tunnetta mukaan. Voi olla, että käy ilmi, ettei poikaystäväsi ole päässyt yli exästä. Mutta asian ilmitulo ei muuta sitä asiaa mitenkään. Asia on vain ollut pinnan alla ja te olette eläneet "virtahepo olohuoneessa" -tyyliin. Ehkä tämä onkin tilaisuus puhua asiat halki ja päivittää suhteeenne tilanne."
Asiasta on kulunut niin paljon aikaa, että eihän menneillä virheillä ole mitään merkitystä enää.
Ja tuskin nyt haluat sentään rikkoa tämän naisen parisuhdetta ja särkeä lasten sydäntä oman katkeruutesi takia??? Mieti, olisiko se niille lapsille oikein? Tekisikö se sinut onnellisemmaksi, jos saisit rikkoa tämän naisen, miehen sekä lapsien elämän pirstaleiksi?
Pystyisitkö elämään itsesi kanssa?
Jokainen meistä tekee joskus virheitä, sinäkin?? Eikö niin?
Ajattele näitä asioita oikein kunnolla ja mieti, onko se sinun tehtävä tuntea katkeruutta ja vihaa tätä ihmistä kohtaan.
Eiköhän poikaystäväsikin ole jo antanut asian anteeksi, sillä hänhän on saanut sinut :) Anna sinäkin. Ajatteleppa niin, että jos nainen olisi tehnyt toisenlaisen ratkaisun, et ehkä olisi poikaystäväsi kanssa nyt.
niin pidät vain nätisti suusi kiinni.
Kenelle kuvittelet paljastuksistasi olevan hyötyä?
Kihertele mieluumminitse, kun tiedät salaisuuden.
niin pidät vain nätisti suusi kiinni.
Kenelle kuvittelet paljastuksistasi olevan hyötyä?
Kihertele mieluumminitse, kun tiedät salaisuuden.
kanssa jo suhteen aikana.
Jotenkin olen katkera, tuntuu, ettei poikaystäväni uskalla tuon naisen takia edetä minun kanssani avioliittoon ja perheeseen. Ihan kuin vieläkin toivoisi naisen palaavan tai jotain. En tiedä ajatteleeko oikeasti näin, ei naisesta ole koskaan suostunut paljoa puhumaan ja sekin yleensä on ollut todella kaunista puhetta. Eivät ole nähneet vuosiin käsittääkseni.
Miten sinä tarkalleen ottaen hyötyisit siitä, että rikot tämän naisen perheen ja aiheutat syyttömille kärsimystä? Edistääkö se jollain tavalla esim. mahdollisuuksiasi avioitua miehesi kanssa? Eiköhän sinun ole parempi etsiä syitä avioitumattomuuteen teistä kahdesta, ei menneisyyteen kuuluvista ihmisistä.
Olet siis muka katkera siitä, että tämä nainen rikkoi poikaystäväsi sydämen. Jos hän ei sitä olisi tehnyt, te tuskin olisitte yhdessä. Mahtaakohan tämä nainen nyt olla sijaiskärsijä, josta haet syytä esim. siihen, ettei sinua vielä ole kosittu?
kanssa jo suhteen aikana.
Jotenkin olen katkera, tuntuu, ettei poikaystäväni uskalla tuon naisen takia edetä minun kanssani avioliittoon ja perheeseen. Ihan kuin vieläkin toivoisi naisen palaavan tai jotain. En tiedä ajatteleeko oikeasti näin, ei naisesta ole koskaan suostunut paljoa puhumaan ja sekin yleensä on ollut todella kaunista puhetta. Eivät ole nähneet vuosiin käsittääkseni.
löytyihän se syy sieltä. Eihän sillä katkeruudella ollutkaan mitään tekemistä poikaystävääsi kokeman sympatian kanssa.
Muutamia huomioita:
- Ei tällä eukolla välttämättä menisi poikki paljastuksesi takia
- Eukon mies voi tietää jo suhteesta
- Eukon mies voi olla pettänyt itsekin ja ovat ns. tasoissa. Paljastus ei siis vaikuttaisi suhteeseen tässäkään tapauksessa
- Eukko eroaisi miehestään ja viettelisi poikaystäväsi itselleen kostomielessä tai muuten vaan
- Miehesi ei sitoudu sinuun yhtään sen enempää,vaikka rikkoisitkin eukon liiton
et tajusikohan miten kamalsti loukkasi. Toki miehessäni oli vikaa, mutta oliko pakko naisen ruokki turhaa toivoa ja satuttaa herkkää miestä ja leikkiä hänen kanssaan hetken? En tajua miten pystyi sellaisen tempun tekemään miehelleni.
Ongelma on sinulla, ei työpaikalla!
Miten nainen mursi poikaystävÄsi sydämen? Eikö hän tiennyt naisen olevan varattu? Ja kaikesta tästä on yli 8v aikaa....
Herää ja kasva aikuiseksi. Sitä paitsi olet kuullut tarinasta vain toisen puolen.
Paljastat naisen aviomiehelle asian. Heille tulee ero. Ja näin ollen nainen on sinkku taas. Sitten miehesi saa tietää, että hän on sinkku ja kerrankos sitä kakkosvaihtoehdot lentää pois, jos kerran alkuperäinen ihastus on vapailla markkinoilla!
on ongelma ennemmin sen miehesi (poikaystäväsi?) kanssa kuin sen naisen kanssa.
pahaa aikaiseksi kertomalla. Miksi musta kuitenkin tuntuu, että tekisi mieli sylkeä naista kasvoille, raapia ja kirkua kun niin kovasti satutti mulle rakasta ihmistä? Kamala tilanne on työpaikkalla siksi, että en kykene suhtautumaan häneen normaalisti. En kykene antamaan hänelle mahdollisuutta näyttää luontoaan ja osaamistaan, koska minulla on todella paha ennakkoasenne häntä kohtaan.
Huom, itsekin yleensä inhoan kateuskortin käyttöä ja se on usein aiheetonta! Tässä tapauksessa aloittaja toi itse esille kateutensa eikä edes yrittänyt peitellä sitä.