Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastavedoksi hyi v*ttu ketjulle, linkitän tänne kuvan kalustani. M35

Vierailija
19.07.2010 |

http://www.omakuva.org/galleria/displayimage.php?album=topn&cat=-18&pos…

Mammat, mitä olette mieltä?

Olen kolmen lapsen isä.

M35

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja ja saatan olla hiukan väärässä topic:issa? Mutta,

Periaatteessa täällä itsensä kehumisesta ei ole mitään hyötyä ja vaikka tiedän saavani niskaani lynkkauspartion, niin ...

Omat ennätykset: Ensimäisen varsinaisen tyttöystäväni kanssa 4 orgasmia putkeen, siis minulta. Viimeiseksi taisi vehkeet puhaltaa pelkkää ilmaa? :)

Hänen kanssaan myös oksettavin akti, eli kännissä oksennus kesken seksin, vati oli varattu siltä varalta. Tämä kaikki n.20 veenä. Kivaa oli, terkkuja M:lle jos satut tunnistamaan itsesi.

Sitten kestoennätys: pokasin puoli tutun pirkon baarista pilkun jälkeen (3:45). Kävelymatkaa n.20min. ja siitä 10min jälkeen puuhiin. Katsoin kelloa kesken aktin ja se näytti 10:10, kivaa oli, mutta esinahkallisesta vehkeestäni lähti kärjestä nahat...

Tämän hetken tilanne (40v): Avokkiani ei voisi enää vuosien jälkeen vähääkään kiinnostaa seksi kanssani. Alku oli aikamoista rytinää ja itseänikin alkoi jo jotenkin ahdistamaan, mutta nykyisin ehkä 7 kertaa vuodessa. On tämä isyys ja pitkäkestoinen parisuhde vaan niiiiiin ihanaaaa!!!! Toivottavasti mahdollisimman moni nuori kaveri lukee tämän, jotta tietää, mitä voi pahimmillaan odottaa. En ole todellakaan varma siitä, että olisinko vaihtanut kaiken sen hellyyden ja seksin tähän niin ihanaan isyyteen ja parisuhteeseen....

Kaikkein pahinta tässä asiassa on se, että mitäpä jos tuo rakkaani onkin pettänyt minua kaikki nämä viimeiset vuodet?

Niille tiedoksi, jotka alkavat epäilemään kaljamahaa yms. Olen kropaltani aika sporttinen, jopa paremmassa kunnossa kuin 10v. sitten. Olen hermoiltani paljon sitkeämpi kuin 10v sitten.... jne.

Vierailija
42/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 24-vuotias yhden lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on paksumpi;)))))))))))

Vierailija
44/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on paksumpi;)))))))))))

Vierailija
45/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan vaikka sähköpostilla...jos haluat..:))

Vierailija
46/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaasta pystyn kyllä katsomaan kuvia, joten en ymmärrä miksei tuota pysty katsomaan. Kovasti tekisi mieleni kurkata :-)

N37

Vierailija
47/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provona lainattu kuva kalusta on vastine siihen, kun naiset pohtivat miten raskaus muuttaa alapäätä.

Mutta meitä on joka junaan.

Vierailija
48/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää kuvia sähköpostilla...pyynnöt: sa.tiainen@jippii.fi

Vierailija
49/85 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin ja ottaisin lastin peppuuni!!

Sami-73

Vierailija
50/85 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita prinssinakkimainoksia

Vierailija
51/85 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn akalla on löysä pillu.

Vierailija
52/85 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jussina valehtelematta 12 tuntia pedissä naisen kanssa.

Ei naitu koko aikaa,Välillä juteltiin,levättiin,nukuttiin ja rakasteltiin.

Ensin ei meinannut nalli palaa, kun olin niin humalassa.Kyllä sitä päivän aikana neljä kertaa laskin lastin sisälle.

M45

Vierailija
53/85 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,Tämän hetken tilanne (40v): Avokkiani ei voisi enää vuosien jälkeen vähääkään kiinnostaa seksi kanssani. Alku oli aikamoista rytinää ja itseänikin alkoi jo jotenkin ahdistamaan, mutta nykyisin ehkä 7 kertaa vuodessa. On tämä isyys ja pitkäkestoinen parisuhde vaan niiiiiin ihanaaaa!!!! Toivottavasti mahdollisimman moni nuori kaveri lukee tämän, jotta tietää, mitä voi pahimmillaan odottaa. En ole todellakaan varma siitä, että olisinko vaihtanut kaiken sen hellyyden ja seksin tähän niin ihanaan isyyteen ja parisuhteeseen.... Kaikkein pahinta tässä asiassa on se, että mitäpä jos tuo rakkaani onkin pettänyt minua kaikki nämä viimeiset vuodet? Niille tiedoksi, jotka alkavat epäilemään kaljamahaa yms. Olen kropaltani aika sporttinen, jopa paremmassa kunnossa kuin 10v. sitten. Olen hermoiltani paljon sitkeämpi kuin 10v sitten.... jne.

Olin seksuaalisesti aktiivinen nainen, sain lapset, kamalat kivut, hormonimyrskyt, synnytys, imetys,kuivuus, yövalvomiset, väsymys, kiljuvat tenavat, vartalon muutokset, vaikea masennus ja lihominen.

Tässä tämä elämä olikin, loppui siihen, lasten hankkimiseen. Näistä asioista pitäisi puhua enemmän neuvolassa ja joka paikassa.

Älkää hankkiko lapsia!

Ap:n kalu ihan mukava.

Vierailija
54/85 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka hienollakaan vehkeellä ei tee mitään, jossei sitä osaa käyttää, ja muutenkin tiedä miten naisen saa soimaan. Äly, taito ja kalu - siinä se strateginen yhdistelmä. Lisää kuvia!

sa.tiainen(at)jippii.fi

Vierailija
55/85 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei misään niin sanokaan. No pitäisihän se tietää oletuksena, että naiset eivät jaa pillunkuvia kenelle tahansa, miehet kyllä lähettävät kikkelikuvia ympäriinsä.

lähetä s-postiosoitteesi jos haluat kuvia

sa.tiainen(at)jippii.fi

Vierailija
56/85 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jussina valehtelematta 12 tuntia pedissä naisen kanssa.

Ei naitu koko aikaa,Välillä juteltiin,levättiin,nukuttiin ja rakasteltiin.

Ensin ei meinannut nalli palaa, kun olin niin humalassa.Kyllä sitä päivän aikana neljä kertaa laskin lastin sisälle.

M45

taas näitä "supermiehiä". Typerä, keski-ikäinen äijä kehuu kännipanoaan.

Vierailija
57/85 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/85 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus on I-H-A-N-A!!! Saisit duunata mua milloin vaan.

Onneksi en nähnyt tätä kuvaa n. viikko sitten, kun kuukautiset loppui ja panetus oli jatkuvaa, suorastaan piinaa. Täälläkin sitä valitin..

Paitsi että nyt se alkoi taas...

Vierailija
59/85 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olin seksuaalisesti aktiivinen nainen, sain lapset, kamalat kivut, hormonimyrskyt, synnytys, imetys,kuivuus, yövalvomiset, väsymys, kiljuvat tenavat, vartalon muutokset, vaikea masennus ja lihominen.

Tässä tämä elämä olikin, loppui siihen, lasten hankkimiseen. Näistä asioista pitäisi puhua enemmän neuvolassa ja joka paikassa.

Älkää hankkiko lapsia!

Ap:n kalu ihan mukava.

[/quote]

Synnytysvalmennus olisi oiva paikka, tai oikeastaan silloin on jo liian myöhäistä. Kyllä nämä asiat pitäisi jokaisen tietää jo ennen lapsien hankkimista, niin silloin osaisi punnita asioiden tärkeysjärjestyksen paremmin omalle kohilleen. Itse olin jo nostamassa kytkintä tästä seksittömästä suhteesta, mutta jo ennen vastaustasi on minulle valjennut se tosiseikka, että kyllä seksuaalisuuden voi menettää. Ei muuten tarvitse ihmetellä miesten epäluotettavuutta, kun omalta kohdaltani voin kertoa, että jopa aika rumatkin naiset ovat alkaneet näyttää todella viehättäviltä. Ennen seulani naisten suhteen oli sentään melkoisen tiukka ja nykyisin omassa asemassani moni heikkoluontoinen (rohkea?), olisi langennut jo monta kertaa.

Kiitos vastauksestasi. Toivon sydämmestäni, että löydät itsesi vielä joskus uudelleen!

Ps. Hevosetkin näyttää aika seksikkäiltä! ;)

Vierailija
60/85 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näköjään osaa lainatakaan oikein :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän