Vastavedoksi hyi v*ttu ketjulle, linkitän tänne kuvan kalustani. M35
http://www.omakuva.org/galleria/displayimage.php?album=topn&cat=-18&pos…
Mammat, mitä olette mieltä?
Olen kolmen lapsen isä.
M35
Kommentit (85)
Onko tuo penis vähän kiihoittunut tuossa kuvassa, vai onko se aina tuon kokoinen? Ihan ok kalu kyllä, terska taitaa kasvaa aika suureksi erektiossa?
On aina tuon kokoinen. Kasvaa terska kyllä suureksi. Täytyy sheivailla ;)
M35
...vaikka hienollakaan vehkeellä ei tee mitään, jossei sitä osaa käyttää, ja muutenkin tiedä miten naisen saa soimaan. Äly, taito ja kalu - siinä se strateginen yhdistelmä.
Lisää kuvia!
...vaikka hienollakaan vehkeellä ei tee mitään, jossei sitä osaa käyttää, ja muutenkin tiedä miten naisen saa soimaan. Äly, taito ja kalu - siinä se strateginen yhdistelmä.
Lisää kuvia!
Itse jättäisin tuon kalun pois tuosta, vaikka hienosti riimittyykin. Sanonkin: koppa, kroppa = hyvä soppa.
Mutta kaunis kalu tuo. Harmi vain kun aina alaspäin, kuten m35 sanoikin ("...aina noin").
...vaikka hienollakaan vehkeellä ei tee mitään, jossei sitä osaa käyttää, ja muutenkin tiedä miten naisen saa soimaan. Äly, taito ja kalu - siinä se strateginen yhdistelmä. Lisää kuvia!
Itse jättäisin tuon kalun pois tuosta, vaikka hienosti riimittyykin. Sanonkin: koppa, kroppa = hyvä soppa. Mutta kaunis kalu tuo. Harmi vain kun aina alaspäin, kuten m35 sanoikin ("...aina noin").
1,5 h olen putkeen nainut.
M35
itsellä myös 17 cm jäykkänä eikä se noin iso ole löysänä. Tai sitten olet paljon laihempi, ehkä 75-80 kg?
Kaluni on kyllä täydessä seisokissa 17 cm ja miesten penisten keskipituus on 13,7 cm.M35
Vehje on kiva, mutta miten kolme lasta liittyy asiaan? Enpä ole huomannut miehen muutoksia isyyden myötä...
seksiTREFFIEN sivustoille linkitetty kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa.
...vaikka hienollakaan vehkeellä ei tee mitään, jossei sitä osaa käyttää, ja muutenkin tiedä miten naisen saa soimaan. Äly, taito ja kalu - siinä se strateginen yhdistelmä. Lisää kuvia!
Itse jättäisin tuon kalun pois tuosta, vaikka hienosti riimittyykin. Sanonkin: koppa, kroppa = hyvä soppa. Mutta kaunis kalu tuo. Harmi vain kun aina alaspäin, kuten m35 sanoikin ("...aina noin").
1,5 h olen putkeen nainut.M35
Jos joku uuno tosiaan kuvittelee, että seksin laatu on kiinni vain siitä, miten kauan heppi pönöttää, niin sääliksi käy! Jyystön kohteena olevaa naista siis. Akti VOI kestää ihan liian kauan, kun mies vaan hinkkaa ilman että ois strateginen tatsi alkuunkaan hallussa. Kipinät lentelee - enkä tarkoita hyviä sellaisia.
Kuulostaa siltä että tän kommentin kirjoittajalla on paaaaaaljon opittavaa siitä miten nainen saadaan nauttimaan seksistä. Ei auta kilut eikä komiatkaan kalut... *huokausch*
T.8
AP sanoo naineensa "1.5 tuntia putkeen". Ei hän naisesta mitään puhunut. Ilmeisesti pölynimurin putki, vesijohtoputki tms.?
Ja olosuhteet. Tässä eräänä päivänä oli loistava pano vaimon kanssa ja jälkeenpäin oikein ihmettelin, että se kesti vain 10 min. Oli helvetin kuumakin ja hiki virtasi.
Jos pano menee kuntoiluksi, jokin on silloin pielessä. On täyttä paskaa väittää, että olet nainut kanintahtia 1,5 h. Itse olen viettänyt joskus pari tuntia erialaisten seksileikkien parissa, mutta en tosiaan ole nussinut puolta tuntia kauempaa.
1,5 h olen putkeen nainut.M35
1,5 h olen putkeen nainut. M35
Jos joku uuno tosiaan kuvittelee, että seksin laatu on kiinni vain siitä, miten kauan heppi pönöttää, niin sääliksi käy! Jyystön kohteena olevaa naista siis. Akti VOI kestää ihan liian kauan, kun mies vaan hinkkaa ilman että ois strateginen tatsi alkuunkaan hallussa. Kipinät lentelee - enkä tarkoita hyviä sellaisia. Kuulostaa siltä että tän kommentin kirjoittajalla on paaaaaaljon opittavaa siitä miten nainen saadaan nauttimaan seksistä. Ei auta kilut eikä komiatkaan kalut... *huokausch* T.8
Vaimonikin sai 8 orgasmia päivän aikana eri yhdynnöissä. Ja yksi toinen silloin varattu nainen totesi, että missä sä olet kaikki noi kikat oppinut kun nain häntä yläviistoon klittaa hinkaten. Toi 1,5 h maratonpano oli vaan päivän kolmas.
M35
http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/ricky_martin_singer.jpg
7, linkitä kuva pimpastasi, jos sulla on pokkaa. Mulla on ainakin.
M35
AP sanoo naineensa "1.5 tuntia putkeen". Ei hän naisesta mitään puhunut. Ilmeisesti pölynimurin putki, vesijohtoputki tms.?
Okei, oikeassa olet. Se laittoi varmaan imun vielä päälle niin sai imutuksen kaupan päälle. Ja panon, joka ei kyllästy touhuun, kerrankin! :D
Tosi torvi oot ap. Sääliksi käy. Oikeasti taitavat, varmaotteiset miehet ei tule tällaisile tyhjänpäiväisille palstoille pönkittämään repaleista itsetuntoaan. Niillä ei oo siihen tarvetta.
Okei, oikeassa olet. Se laittoi varmaan imun vielä päälle niin sai imutuksen kaupan päälle. Ja panon, joka ei kyllästy touhuun, kerrankin! :D Tosi torvi oot ap. Sääliksi käy. Oikeasti taitavat, varmaotteiset miehet ei tule tällaisile tyhjänpäiväisille palstoille pönkittämään repaleista itsetuntoaan. Niillä ei oo siihen tarvetta.
Olen älykäs, varakas, oikeustieteitä ja lääketiedettä yliopistossa opiskellut, keskustelutaitoinen ja sivistynyt mies. Kehuttu naisten toimesta sängyssä. Elän pääomatuloilla, minun ei tarvitse käydä töissä rahan takia. Käyn tällä palstalla, koska minulla on perhe ja harrastan seksiäkin siinä sivussa.
M35
Okei, oikeassa olet. Se laittoi varmaan imun vielä päälle niin sai imutuksen kaupan päälle. Ja panon, joka ei kyllästy touhuun, kerrankin! :D Tosi torvi oot ap. Sääliksi käy. Oikeasti taitavat, varmaotteiset miehet ei tule tällaisile tyhjänpäiväisille palstoille pönkittämään repaleista itsetuntoaan. Niillä ei oo siihen tarvetta.
Olen älykäs, varakas, oikeustieteitä ja lääketiedettä yliopistossa opiskellut, keskustelutaitoinen ja sivistynyt mies. Kehuttu naisten toimesta sängyssä. Elän pääomatuloilla, minun ei tarvitse käydä töissä rahan takia. Käyn tällä palstalla, koska minulla on perhe ja harrastan seksiäkin siinä sivussa.M35
Puhko pari finniä nyt ensiksi ja mene vähän ulkoilemaan. Tulee uni sitten illalla paremmin.
Harvinaisen ruma mikropenis.. yööökkk
Kaluni on kyllä täydessä seisokissa 17 cm ja miesten penisten keskipituus on 13,7 cm.M35
Eli mirkopenis. Muutenkin kyrpäsi on ruma, aja edes karvat!
aaah nami :P
Täysin karvaton on IHANA!!!
-ei aiemmin kirjoittanut-
Onko tuo penis vähän kiihoittunut tuossa kuvassa, vai onko se aina tuon kokoinen?
Ihan ok kalu kyllä, terska taitaa kasvaa aika suureksi erektiossa?