Lue keskustelun säännöt.
KERTOKAAHAN VIISAAMMAT!!!!!
10.10.2005 |
Jos mieheni irtisanoutuisi töistään ilman pätevää syytä, hänelle lankeaisi 90 päivän karenssi ennen kuin saisi rahaa liitolta. Kysymyksnei kuuluu, saisiko hän tuona aikana sossusta rahaa? Vaimo on kotihoidontuella.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla