Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tajuamaan..

Vierailija
18.07.2010 |

että jos ei pian vähennä työntekoa, lähden lapsien kanssa pois.

Mies siis yksityisyrittäjä ja päivä päivältä on enemmän ja enemmän töissä :( En yksinkertaisesti jaksa enää.

Ja en kaipaa voivotteluja, että mitä olen yrittäjän vaimoksi ryhtynyt ja vielä lapsiakin tehty (ne jo ennen koko yrittäjyyttä..)Ymmärrän, että töitä pitää tehdä, jotta firma menestyy, mutta liika on kuitenkin liikaa, jos perheelle ei jää aikaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa pariksi viikoksi lomareissulle lyhyellä varoitusajalla. Katso sen jälkeen tilanne uudestaan.

Vierailija
2/3 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottuuko elämä, mutta sitten miehen on ainakin osallistuttava lasten hoitoon. En tietenkään halua erota, mutta en minä nyt näinkään jaksa jatkaa kovinkaan pitkään.

Mies lähtee töihin 6-7 aikaan ja tulee kotiin 18-19 aikaan ja joka ilta tekee lisäksi paperihommia, jolloin häntä ei saa häiritä. Ja luonnollisesti illat menee siinä sitten. Nyt on alkanut viikonloppuisinkin tekemään töitä. Kaikki vapaa-aika, mikä miehelle jää, menee sitten luonnollisesti urheilun ja ystävien tapaamisen merkeissä. Perhelle ei tunnu jäävän aikaa ollenkaan.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko istuttanut miehen penkkiin ja puhunut tuntemuksistasi? Itse olen aika avoimesti puhunut miehelleni ja jossain vaiheessa sitten hoksasin, että mies alkoi viettämään enemmän aikaa kotona (tosin tietokoneella, mutta kuitenkin vietti sentään enemmän jo aikaa minun ja lapsemme kanssa). Jos mies ei millään tajua niin tee jotain konkreettista, että tajuaa..esim. lähde lasten kanssa pois joksikin aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan