Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä mä voisin "päteä" kun näyttää että ammatin/työnkautta en arvostusta

Vierailija
18.07.2010 |

kykene ikinä saamaan enkä työssäni päteä.

Muita osa-alueita, konkreettisia esimerkkejä?

(älkää nyt ottako kantaa tuohon pätemisen tarpeeseen, uskon että jokaisella on kuitenkin jonkinlainen tarve päteä, jos ei työssä niin sitten jossain muualla, missä?)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon naisjoukkueita (oletan, että olet nainen) esim. sähly ja futis, joissa pelaa ihan aloittelijoitain. Joukkuepelissa, vaikka olisi huonokin, niin saa välitöntä tyydytystä siitä, että voi olla hyödyksi, ja usein myös yksilöllisiä onnistumisen kokemuksia.

Vierailija
22/35 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon naisjoukkueita (oletan, että olet nainen) esim. sähly ja futis, joissa pelaa ihan aloittelijoitain. Joukkuepelissa, vaikka olisi huonokin, niin saa välitöntä tyydytystä siitä, että voi olla hyödyksi, ja usein myös yksilöllisiä onnistumisen kokemuksia.

Kuulun niihin, jotka ovat saaneet pysyvät traumat peruskoulun liikuntatunneista ja varsinkin joukkuelajeista.. ei ikinä!

Yksilölajit ovat mun juttu :)

ap *kiittää silti ideasta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että jos katsoisit klassikoita ja seuraisit uutuuksia jne. kaikki alkaisivat vähitellen tajuta sun olevan se tyyppi, jolta kannattaa aina kysyä, kun on jotain juttua leffoihin liittyen.

23

Vierailija
24/35 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että jos katsoisit klassikoita ja seuraisit uutuuksia jne. kaikki alkaisivat vähitellen tajuta sun olevan se tyyppi, jolta kannattaa aina kysyä, kun on jotain juttua leffoihin liittyen.

23

mutta kyllä tämä on kaveripiirissä jo tiedossa. Eipä kukaan vaan kysele mitään, mitä kyseltävää yleensä leffoissa olisi? :)

Ja leffablogi muuten hyvä idea mutta en mä osaa kirjoittaa mitään arvosteluja...

ap

Vierailija
25/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ei oikein kelpaa mikään. Eikä sulta oikein onnistu mikään. Eikä susta ole mihinkään. Jatka siinä pätemistä.

Vierailija
26/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin gojuttago, vain sinä olet silloin rajana

Vierailija
27/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ei oikein kelpaa mikään. Eikä sulta oikein onnistu mikään. Eikä susta ole mihinkään. Jatka siinä pätemistä.

Ihan samaa ajattelin.

Osta valokuvauskirja - ei oo rahaa.

Osta divarista - ei taalla ole.

Vierailija
28/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätsit! Joka paikkakunnalla on lähistöllä juottola, jossa suurin huvi on laulaa karaokea.

Eikä maksa mitään, senkun menee ja laulaa luikahuttaa.

Taatusti ainakin karaoke-emäntä kehuu.

Vierailija
29/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittelija taikka sosiaalipalvelun tukihenkilö.

Vierailija
30/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ulkomuodollasi eli ala laittautua kauniiksi.

Vierailija
31/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän omat heikkouteni. Esim. se valokuvaaminen ja joukkuelajit, TIEDÄN, että eivät ole minun juttuni eivätkä onnistu, ei ole tarpeeksi lahjoja niillä aloilla. Turha siitä on kenenkään vetää hernettä nenään, jos en satu innostamaan ehdottamastaan.

Ja tosiaan, ei ole sitä rahaa, eikä täällä ole divariakaan, lähin tunnin ajomatkan päässä. Jos nyt jonkun päähän mahtuu, että joku voi asua jossain korvessa...

Eihän mulla mitään ongelmia olisikaan (enkä täällä siis apua kyselisi) jos mulla olisi lahjoja vaikka mihin, ja asuisin jossain Helsingissä..

Varteenotettavin ja toteutuskelpoisin ehdotus oli ehkä tuo laihduttaminen tai kehonrakennus (ulkonäöllä päteminen), mutta niiden järkevyydestä voi sitten olla montaakin mieltä :)

ap *kiittää silti edelleen ehdotuksista ja kuulee mielellään lisää, jos joku jotain keksii*

Kiitos paivan nauruista! sulle ei oikein kelpaa mikään. Eikä sulta oikein onnistu mikään. Eikä susta ole mihinkään. Jatka siinä pätemistä.

Ihan samaa ajattelin.

Osta valokuvauskirja - ei oo rahaa.

Osta divarista - ei taalla ole.

Vierailija
32/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole erityisen hyviä jossakin asiassa. Et edes tiedä itse, mikä sua kiinnostaisi, joten tuskin löydät mitään, johon jaksaisit panostaa niin paljon, että tulisit siinä erikoisen hyväksi. Mikset voi vaan tyytä olemaan keskinkertainen?

Vierailija
33/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihdutat nyt itsesi hoikkaakin hoikemmaksi aaveemammaksi. Ensin pädet onnistuvalla laihdutuksella ("voi tämä on niiiiiin helppoa mutta tokihan se vaatii paljon työtä, minulla vaan on motivaatio aivan kohdallaan") ja sitten hoikkuudellasi ("niin, ymmärrän kyllä että kaikki eivät oikein ulkonäköään ja terveyttään arvosta, eihän se helppoa aluksi varmaankaan kaikille ole mutta kyllä kroppa - ja mies - kiittää kun on hoikka").

Tämähän käy yksiin mainiosti myös sen kanssa että elätte kädestä suuhun. Kun syöt minimaalisesti niin rahaakin jää enemmän. Sitten voittekin ruveta pätemään matkustelulla (sen upean kroppasi kanssa).

Vierailija
34/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihdutat nyt itsesi hoikkaakin hoikemmaksi aaveemammaksi. Ensin pädet onnistuvalla laihdutuksella ("voi tämä on niiiiiin helppoa mutta tokihan se vaatii paljon työtä, minulla vaan on motivaatio aivan kohdallaan") ja sitten hoikkuudellasi ("niin, ymmärrän kyllä että kaikki eivät oikein ulkonäköään ja terveyttään arvosta, eihän se helppoa aluksi varmaankaan kaikille ole mutta kyllä kroppa - ja mies - kiittää kun on hoikka").

Tämähän käy yksiin mainiosti myös sen kanssa että elätte kädestä suuhun. Kun syöt minimaalisesti niin rahaakin jää enemmän. Sitten voittekin ruveta pätemään matkustelulla (sen upean kroppasi kanssa).

ap

Vierailija
35/35 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihdutat nyt itsesi hoikkaakin hoikemmaksi aaveemammaksi. Ensin pädet onnistuvalla laihdutuksella

eli äläpä yritä viedä tätä gloriaa minulta :-D.

(Luulin, että ap jätti ehdotukseni "omaan arvoonsa" kun ei piankaan kommentoinut sitä, mutta se olikin siis päässyt varteenotettavimpien joukkoon, jeejee!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä