g. palstankäyttö gallup
1) Montako tuntia päivässä palstailet (joka päivä vai muutama päivä viikko)?
2) Esitätkö montaa persoonaa?
3) Onko sinulla monta roolia?
1) Arkisin 2-4 h/pv (joo pitäs ottaa itseänsä niskasta kiinnin
2) En
3) Olen aika lailla oma itseni eli en ole esim. yhtenä päivänä ystävällinen ja toisena vittuileva.
Kommentit (6)
1 Lähes joka päivä
2 En
3 Ei,pyrin olemaan ystävällinen ja avulias.Joskus
jos viestiini vastataan veemäisesti niin annan
sit samalla mitalla takas jos ittellä vähän huo-
nompi päivä.
2 ja 3) riippuu mielialasta, yleensä olen oma itseni, joskus ärsyttävä naljailija
1) Palstailen jos töissä sattuu olemaan erikoisen tylsä ja tapahtumaton päivä. Joskus näitä on monta peräkkäin, toisinaan voi mennä viikkoja etten palstaile.
2) En.
3) Ei.
Olen oma itseni ja vastaan silloin tällöin jos aloitus vaikuttaa asialliselta ja minulla on siitä mielestäni jotain järjellistä sanottavaa. Googletan myös vastauksia faktakysymyksiin. En itse tee aloituksia.
1) Käyn ehkä viitenä tai kuutena päivänä viikossa, kerran tai pari päivässä. Aikaa menee kerrallaan muutamasta minuutista reiluun puoleen tuntiin, riippuu otsikoiden kiinnostavuudesta. Luen yleensä vain ensimmäisen sivun otsikot ja avaan niistä ehkä 5-10. Tulen päivän mittaan useamman kerran takaisin, jos hyviä keskusteluita jää kesken, mutta nykyään harvemmin.
2) Ihan oma itseni olen.
3) Yritän olla ystävällinen ja vastailla kohteliaasti, ihan niin kuin normaalissa elämässäkin. Huonona päivänä tänne on vaan helppo purkaa omat kiukut. :(
Olin aikanaan pahastikin koukussa tähän. Mutta jumittava palsta ja tylsät aiheet auttoi onneksi pääsemään riippuvuudesta eroon. Nykyään riittää käynti silloin tällöin.
1) 0-3h
2) en esitä persoonia
3) en ota useita rooleja, koitan pysyä empaattisena ja asiallisena itsenäni. Vältän pysähtymästä provoihin enkä trolleihin.
ja ihan olen oma itseni aina.