Seksi aviomiehen kanssa KYLLÄSTYTTÄÄ!!!
Kuvittelen lähes aina olevani jonkun muun miehen kanssa että kiihottuisin. Mieheni on upea ihminen mutta sängyssä ei turhan monimutkainen, menee siitä missä aita matalin.
Kommentit (6)
Onneksi mieskin nykyään tyytyy seksiin pimeässä peiton alla. Paljon helpompi kuvitella siihen joku muu. Ja onneksi seksiä meillä vain harvoin.
Paradoksaalista kyllä, olen todella puutteessa, mutta seksi mieheni kanssa ei mitenkään vastaa tarpeisiini.
N38
Tehkää toisillenne palvelus ja erotkaa.
Onneksi mieskin nykyään tyytyy seksiin pimeässä peiton alla. Paljon helpompi kuvitella siihen joku muu. Ja onneksi seksiä meillä vain harvoin.
Paradoksaalista kyllä, olen todella puutteessa, mutta seksi mieheni kanssa ei mitenkään vastaa tarpeisiini.
N38
Onneksi mieskin nykyään tyytyy seksiin pimeässä peiton alla. Paljon helpompi kuvitella siihen joku muu. Ja onneksi seksiä meillä vain harvoin. Paradoksaalista kyllä, olen todella puutteessa, mutta seksi mieheni kanssa ei mitenkään vastaa tarpeisiini. N38
...mutta mies meni ihan rikki pelkästä ajatuksesta. Ajattelin sitten, että voihan tässä lasten takia vielä hengata. Ei ole muita ongelmia kuin tuo seksi.
Ootteko keskustellu haluista ja mikä tekee hyvää. Kyllähän hyvä ruokakin alkaa maistua pahalle ku sitä monta viikkoa putkee syö. Maustakaa sitä seksiä jotenki. alottakaa ihan alusta...tutustukaa omiin ja toistenne vartaloihin uudestaa ja puhukaa.
Onneksi mieskin nykyään tyytyy seksiin pimeässä peiton alla. Paljon helpompi kuvitella siihen joku muu. Ja onneksi seksiä meillä vain harvoin. Paradoksaalista kyllä, olen todella puutteessa, mutta seksi mieheni kanssa ei mitenkään vastaa tarpeisiini. N38
...mutta mies meni ihan rikki pelkästä ajatuksesta. Ajattelin sitten, että voihan tässä lasten takia vielä hengata. Ei ole muita ongelmia kuin tuo seksi.
Tuo toisen ehdoilla eläminen ei ole mitenkään järkevää, sitä jää oma elämä elämättä. Jos miehes tajuaa, et mitä voi olla menettämässä, niin kyllä varmaan panostaa sen jälkeen teidän seksielämään.
Kyllähän ero kolahtaa jokaisen terveen ihmisen tunnolle ja vie oman aikansa. Toisaalta, jkos sinua ei seksittömyys häiritse niin miksi vaivaudut edes tuohon vähään? Etkö uskalla ottaa elämästäsi otetta?
M34
temput ja rimanalitukset mitä miehesi tekee? Vika ei siis olekaan siinä, millaista seksi on, miehesi ei vain kiihota sinua henkisesti eikä ulkonäöllisesti.