Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 2 viikkoa lomaa ja työt alkaa.AHDISTAA!

Vierailija
18.07.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menen taas tekemään pas*ahommia pas*alla palkalla.

Sananmukaisesti.

Vierailija
2/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan olla töissä ja mulla ei ole edes sitä kesälomaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatkaamisella. Keksikää kivaa tekemistä, lähtekää lasten kanssa vaikka naapurikaupungin motelliin, ja kierrätte rannat, kirpputorit, museot, elokuvateatterit jne jne. terv lomalta jo pari viikkoa sitteb palannut

Vierailija
4/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sellaisella alalla, että käytät ns. omia vaatteita, päätä, että ostat jotain kivoja uusia työvaatteita ennen töihin palaamista. Ja vaikka laihduta vähän ja käy kampaajalla tmv. Toki nämä neuvot eivät välttämättä ilahduta kaikilla aloilla.

Vierailija
5/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on 2 viikkoa aikaa kehittää joku vaiva.

Vierailija
6/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä duunia jotta saa rahaa. Eikös lomia arvosteta enemmän, jos tekee työtä eikä istu vaan kotona. ja sulla on vielä sentään 2vk aikaa. Niin mä olen töissä koko kesän, enkä valita.

Vierailija
7/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ahdista palata. Paitsi jos nämä helteet jatkuu, voi toimistolla olla kuuma

Vierailija
8/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tuleva töihin paluu.

Vierailija
9/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelottaa ja ahdistaa aivan suunnattomasti. Yöt menee valvoessa ja panikoidessa. Mietin vieläkin keinoja perua koko homma. Toisaalta odotan taas työn alkamista innoissani. Onko tämä normaalia?

Vierailija
10/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon päästä alkaa työt ja nyt jo ahdistaa, ja kun sais ees kunnon palkkaa, mut kituuttaa täytyy. No, ei voi mitää, kouluja oon kyl käynyt, mut muuta työtä ei oo silti löytynyt. Kai sitä taas jaksaa kun on pakko. Vika yö ennen töiden alkua on pahin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi