Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vakoilee minua!

Vierailija
16.07.2010 |

Mieheni joka on suurin paasaaja ihmisen vapaudesta ja halveksuu isoveli valvoo-periaatteita! Oli virittänyt valvontakameran yhteen huoneistamme, sellaisen joka käynnistyy äänestä. Voi hevonperä, etten paremmin sano! Historiasta vielä on itse pettänyt minua mukamas vain henkisellä tasolla(ei tee pettämistä yhtään hyväksytymmäksi). Mitä tekisitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajan (mielellään tummaihoisen), toisin hänet parin harjoituskerran jälkeen tuohon valvottuun huoneeseen, panisin sen kanssa niin että naapuriin asti kuuluu, pakkaisin kamani (tai miehen kamat, kummalle kämppä nyt jääkään) ja ilmoittaisin että meidän suhteemme hajosi sillä hetkellä kun mies petti minun luottamukseni ja päättyi lopullisesti kun mies muuttui vainoharhaiseksi.

Siinä saisi mies katsella valvontavideoitaan ja ihmetellä mitä tapahtui.

Vierailija
2/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä mustasukkaisuuden tiettyyn pisteeseen asti mutta että VALVONTAKMERA?!?!?! huhhuh en paremmin sano..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petti, minä en koskaan. Joskus aiemmin oli laittanut sanelukojeen reppuuni mukaan kuuntelemaan, mitä kenenkin kanssa puhun.

Sairasta tosiaan!

Vierailija
4/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole muiden miesten kanssa tekemisissäkään. Elämässäni on tällä hetkellä muutakin murhetta. Mun mielestä tämä on törkeä loukkaus, mitähän tuo tykkäisi kun valvoisin sitä? Ap Ja sanelukone repussa, voi perse!

Vierailija
5/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin tulla huoneeseen muina miehinä (muka kamerasta tietämättömänä) ja sitten alkaisin vääntelehtimään tai tanssimaan ihan älyvapaasti ja lopuksi kääntyisin kameraan päin, niiaisin ja sanoisin että kiitos luottamuksesta. Ja ilmottaisin että pakkasin kamani ja häivyn, hyvää loppuelämää.

Vierailija
6/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin sellaista miestä, joka jatkuvasti epäili että petän häntä. Kerran oli koko illan todella omituinen ja kysyin että mikä vaivaa. Ei kuulemma mikään. Lopulta hermostuin siihen kiemurteluun ja sieltähän tuli sitten vastaus: Minun paidassani oli kuulemma karva, joka ei kuulunut minulle eikä hänelle.

Oli pakko pyytää toistamaan tämä asia pari kertaa, koska en oikeesti uskonut korviani. Pari vuotta tapailtiin ja koko sen ajan tämä sekopää epäili että petän. Todellisuudessa hänellä oli useita naisia kierrossa (vaimokin odotti kotona lapsineen).

Suosittelen poistumaan takavasemmalle heti kun näitä tapauksia tulee.

Vierailija
7/15 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi epäilee/vakoilee sinua, vaikka tosiasiassa itse touhuaa hämäriä.

Mulla myös oli ex, joka kyttäsi aivan sairaalloisesti. Emme asuneet yhdessä, mutta hän saattoi esim. kuluttaa päivänsä seuraamalla mua - kyttäsi siis kotiovellani, kunnes lähdin kotoa, seurasi missä kävin, kenen kanssa ja niin edelleen. Joka kerta, kun tervehdinkin jotakin miespuolista, hän ripitti minua seuraavana päivänä ja tenttasi, kuka mies oli ja mistä tunsin hänet ja miksi tervehdin häntä jne... Matkoilla soitteli mulle jatkuvasti, samoin oli yhteydessä matkakumppaneihin jos se oli mahdollista, ja tarkisteli näiltä mun tekemisiäni ja sanomisiani. Lopulta meni siihen pisteeseen, että mies hakkasi mun päätä lattiaan siitä hyvästä, että bussipysäkillä vastasin eräälle kellonkyselijälle, joka sattui olemaan miespuolinen, ja vielä kehtasin hymyillä päälle. Siihen päättyi se suhde, ja jälkikäteen selvisi, että exällä itsellään oli ollut useampiakin säätöjä siinä mun ohellani.

Vierailija
8/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta.. Oletko muuten antanut aihetta jonkinlaiseen epäilyyn? Kyllähän ihmistä voi epäillä muutenkin kuin vain pettämisestä. Missä huoneessa yleensä puhut puhelimeen, vai miksi epäilet pettämisepäilyn olevan taustalla? Onko miehesi paljon poissa kotoa?

Ajattelen vain siksi, koska saattaahan olla että hän epäilee sinua vaikka huumeiden tms. käytöstä. Tai on kiinnostunut kuulemaan mitä puhut esim. juuri puhelimessa. Ettekö ole avoimia ja rehellisiä toisillenne?

Vierailija
9/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan pysy perässä.. Mistä me tiedämme millainen rakastaja hänen miehensä on? Ja mitä tekemistä sillä ylipäätään on mustasukkaisuudella, jos tässä siitä kyse.

Oliko kamera jätetty näkyville? Ehkä se oli viesti sinulle? Vakoiletteko muutenkin toisianne?

Vierailija
10/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun puhelimessa puhumiseni ovat ihan ns.normaaleja soittoja. Kuunteleeko teidän miehet soittojanne? En käytä huumeita. Luin muuten joskus kirjan skitsofrenikosta ja siinä esiintyi juuri tuollaista kyttäämistä.Ja aihetta ei tarvitse antaa, kun sairas mieli niitä keksii. Ap

Vierailija
11/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera oli pöytälampussa kiinni.

Vierailija
12/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta.. Oletko muuten antanut aihetta jonkinlaiseen epäilyyn? Kyllähän ihmistä voi epäillä muutenkin kuin vain pettämisestä. Missä huoneessa yleensä puhut puhelimeen, vai miksi epäilet pettämisepäilyn olevan taustalla? Onko miehesi paljon poissa kotoa?

Ajattelen vain siksi, koska saattaahan olla että hän epäilee sinua vaikka huumeiden tms. käytöstä. Tai on kiinnostunut kuulemaan mitä puhut esim. juuri puhelimessa. Ettekö ole avoimia ja rehellisiä toisillenne?

Jokaisella on oikeus elää elämäänsä, ilman että mies/vaimo sitä salanauhottaa. Seurustelin joskus miehen kanssa, joka oli varsinainen häntäheikki ja sairaaloinen kontrolloimaan minun menojani. Onneksi siitä tuli ex-mies. Tsempit ap! JSSAP

Vierailija
13/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajaa. Pitää kysellä minkä kokoinen on, koska eihän nyt kaikkia voi kokeilla.

Vierailija
14/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse vakoillut miestäsi? Kyllähän kaikki kai ainakin toisen luurin tarkistaa jos paikka tulee...

Jättäisin silti moisen kuvaharrastelijan

Vierailija
15/15 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun puhelimessa puhumiseni ovat ihan ns.normaaleja soittoja. Kuunteleeko teidän miehet soittojanne? En käytä huumeita. Luin muuten joskus kirjan skitsofrenikosta ja siinä esiintyi juuri tuollaista kyttäämistä.Ja aihetta ei tarvitse antaa, kun sairas mieli niitä keksii. Ap

ja aina menen puhumaan suljetun oven taakse vaikka soittaisin vain äidilleni. On mukavampi puhua rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan