Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rölli lehtitalosta hei, "tirskuntaa", oletteko saaneet tällaisia myyntipuheluita

Vierailija
16.07.2010 |

Eli muutama päivä sitten jostain lehtitalosta minulle soitteli tyttönen, joka esitteli itsensä Rölliksi ja naureskeli ja puhui jotain sekavia. Kehoitti etten kuitenkaan lopettaisi puhelua, jolloin ajattelin juuri lopettaa puhelun ja niin teinkin. Röllipä sitten soitti marttyrina takaisin ja kysyi menikö puhelu vahingossa poikki. Totesin että meni tarkoituksella. Röllipä suuttui minulle ja alkoi selittämään, että minun pitää kuunnella mitä lehtiä hän aikoo minulle ilmaiseksi lahjoittaa. Kysyin että edellyyttääkö ostoa, johon Rölli suutahti että kuuntelisin nyt vaan. Sitten Rölli kysyi että olenko suuttunut häneen. Totesin että en ole suuttunut, mutta että minulla on parempaakin tekemistä kuin kuunnella Rölliä. Sanoin että lopetetaan nyt tämä ja ostan lehteni joltakin muulta kuin Rölliltä.

Missähän lehtitalossa tällainen Rölli vaikuttaa ? Tietäisi jatkossa boikotoida ko firmaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teinitytöt varmaan soitellu sulle.

Vierailija
2/2 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen sitä mieltä että asialla oli jokin lehtitalo tosiaan. Uusintapuhelusta tuli sellainen olo, että esimies valvoi Röllin toimintaa ja Rölli tosiaan yritti pelastaa tilanteen ja ryhtyä luettelemaan lehtiä joista tarjouksia oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme