Olisko täällä ketään joka haluaisi tarjota kodin kanille?
Olisko täällä ketään joka haluaisi tarjota kodin kanille?
Poika on hermeliinin näköinen, luonnonharmaa, todella kiltti ja sosiaalinen tapaus:)
Kommentit (8)
Kani on minulla sijaiskodissa,
hänestä luovuttiin koska ei jaksettu hoitaa:/
Ikää on alle 1v. Aivan ihana tapaus, jos ei oltaisi allergisia, pidettäisiin pikkuinen itse:)
Kani on minulla sijaiskodissa,
hänestä luovuttiin koska ei jaksettu hoitaa:/Ikää on alle 1v. Aivan ihana tapaus, jos ei oltaisi allergisia, pidettäisiin pikkuinen itse:)
Ettekä edes vuotta jaksaneet hoitaa! Kuulostaa kyllä jokseenkin ikävälle.
Kani on minulla sijaiskodissa, hänestä luovuttiin koska ei jaksettu hoitaa:/ Ikää on alle 1v. Aivan ihana tapaus, jos ei oltaisi allergisia, pidettäisiin pikkuinen itse:)
Ja sisälukutaitoa, pliis..
ap:han on nimenomaan ottanut kanin väliaikaisesti kun kanin alkuperäinen omistaja on siitä luopunut!
Kani on minulla sijaiskodissa, hänestä luovuttiin koska ei jaksettu hoitaa:/ Ikää on alle 1v. Aivan ihana tapaus, jos ei oltaisi allergisia, pidettäisiin pikkuinen itse:)
Ja sisälukutaitoa, pliis..
ap:han on nimenomaan ottanut kanin väliaikaisesti kun kanin alkuperäinen omistaja on siitä luopunut!
Vaikka miten lukisin ap antaa ymmärtää, että hän on antanut oman kaninsa jollekin sijaiskotiin kun ei jaksanut hoitaa ja on allerginen.
Ja sisälukutaitoa, pliis.. ap:han on nimenomaan ottanut kanin väliaikaisesti kun kanin alkuperäinen omistaja on siitä luopunut!
Vaikka miten lukisin ap antaa ymmärtää, että hän on antanut oman kaninsa jollekin sijaiskotiin kun ei jaksanut hoitaa ja on allerginen.
Kani on MINULLA SIJAISkodissa
Ja on muutenkin aika vaativa lemmikki hoidollisesti. Tuhoaa myös nopeasti kalusteita ja sähköjohtoja...
tosiaankin, kani on minulla HOIDOSSA, eli ei ole minun kanini.
Tarkempia yksityiskohtia saa sitten erikseen sähköpostilla jos joku kiinnostuu.
Ihan hienoa sinänsä että joku heti huolestui:)
Tämä uros-kani on täysin (!!!) sisäsiisti, eikä ole tuhonnut tämän hoitojakson aikana mitään. Ollut meillä nyt nelisen viikkoa.
Hoitotoimet sujuvat hienosti, ja käsittely on helppoa, myös lapsille.
Miksi haluat luopua? Meillä on kani ja en kyllä luopuisi siitä millään! Ihana otus lievässä vaativuudessaankin.