Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Criminal Minds: FBI- tutkijat - Keskustelua

Vierailija
16.07.2010 |

Kun täällä nyt olen nähnyt lähinnä näitä paheksuvia ketjuja, niin ajatteli perustaa tälle hienolle televisosarjalle ihan oman ketjunsa.

Eli tänne siis hahkutukset, haukkumiset sekä risut ja ruusut. :)

Minkäs ikäistä porukkaa olette sarjan katsojat? Kukas on lempihahmonne ja mieleenpainuvin jakso minkä olette nähneet?

Katsotteko satunnaisesti vai kökötättekö aina television ääressä torstaisin?

Lava on teidän!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson aina kun houselta kerkeän.

criminal minds on hyvä ja mielenkiintoinen sarja. hyvin tehty ja hahmot ovat kivoja.

eniten tykkään siitä nuoresta pojasta jolla on valokuvamuisto. hyviä jaksoja on monia, en osaa valita vain yhtä.

ikää mulla on 25v :)

entä itse?

Vierailija
2/3 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on kohta 28v. Minäkin pidän siitä pojasta jolla on valokuvamuisti, eli hahmosta nimeltä Spencer Reid. :) Myös Gibsonin hahmosta pidän paljon.

Minulla jäi jotenkin positivisesti mieleen tuo ensimmäisen kauden päätösjakso. Se on edelleenkin suosikkini.

Matthew Gray Gubbler ( eli Reidin näyttelijähän) ohjaa myös jonkun Criminal Mindsin jakson. Taitaapi tosin olla vasta 5. kauden jaksoja, mutta en kyllä malta odottaa. :) Kovasti ovat nimittäin tätä "hänen" jaksoaan kehuneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reid on paras! Nyt en ole muistanut tätä uutta kautta vielä katsoa, kun Muodin huipulle tulee toisella kanavalla samaan aikaan, mutta ensi viikolla menee tallennukseen!