Iltafantasia
Istuttiin äsken vaimon kanssa sohvalla ja kun hän siinä oli pelkät pikkarit jalassa aloin fantasioida.
Ajattelin että olisi ollut todella kiihottavaa jos oveen olisi koputettu ja sieltä olisi tullut pari kolme miespuolista kaveriani ja olisimme alkaneet ryhmässä hyväilemään puolialastonta vaimoani.
Yksi olisi suudellut samalla kun kevyesti hieroo hartioita ja rintoja. Toinen olisi hyväillyt suulla reisiä ja vatsaa samalla kun pyörittelisi pakaroita.
Minä riisuisin hitaasti hänen pikkarinsa ja ohjaisin yhden kavereista hänen jalkojensa väliin nuolemaan ja imemään. Itse katselisin sohvan toiselta reunalta ja nauttisin näkemästäni. Vaimoni voisi riisua kavereilta housut ja alkaa hyväillä isoja kovia kaluja samalla kun joku panisi häntä takaapäin. Valkeat pakarat hyppisivät rytmikkäästi työntöjen tahdissa. Rakastelisimme häntä vuorotellen sekä yhtäaikaa niin että hän kuitenkin saisi olla koko ajan huomion keskipiste ja hyväilyn kohde...
Aah pitääkin kertoa rouvalle tästä pienestä kivasta ilta-ajatuksesta.
Siri Nordinille orgasmia, minä katselemassa nojatuolissa ystäväni Chivas Regalin kanssa.
Sydämeeni osuman sait....