Anoppi pilas miehen yllätyksen
Mieheni ei todellakaan tee mitään yllätyksia minulle jatkuvasti. Synttäri lahjaksi saan yleensä onnittelut ja pusun. Siis ei mikään romanttisin tyyppi.
Tänään aamulla anoppi soitti minulle. Hän soittaa vain jos on asiaa ja toiste päin. Voi mennä kuukausia että en kuule hänestä. Aamulla sitten soitti ja sanoi ettei nyt oikeestaa oo mitään asiaa. Ei kysynyt mitään lapsista vaan kysyi koska lähetään reissuun ja hän antoi kaksi päivä määrä, että kumpi. Totesin että emme ole lähdössä minnekkään. Anoppi sitten kertoi mieheni pyytäneen häntä lastenvahdiksi silloin. Ihmetteli miten voin lähteä reissuun kun en asiasta mitään tiedä. Sillä hetkellä tajusin toisen noista päivistä olevan meidän hääpäivä.
Sanoin anopille hoidon tarpeen olevan meidän hääpäivä. Eikä tuo vieläkään tajunnut vaan jatkoi, että on se kumma ku pyydetään ja minä en tiedä mitään.
En tiedä mitä reissua mieheni on suunnitellut meille hääpäiväksi. Yllätys on jo osittain pilalla. Kiva kun mies kerrankin järjestää jotain niin tuon anopin se piti pilata. Me emme ole joka vuosi jotain tehneet hääpäivänä. Välillä se on mennyt töissä ja viime vuonna oli mies työmatkoilla. Yksi hääpäivä meni kaverin polttareissa. Kyllä harmittaa anopin toilailu.
Miehelle en ole mitään sanonut. Pitäiskö? Sit olis ainakin loppu yllätyskin pilalla.
Kommentit (43)
Voihan mies olla lähdössä kavereitten kanssa mökille, mutta koska tietää sinun jatkuvasti ruikuttavan sen menoista, niin vie lapset anopille. Saat sitä kaipaamaasi omaa aikaa etkä aina valita.
Tai vaihtoehtoisesti mies ei suunnittele mitään, mutta anoppi soitti kiusallaan tuollaisen puhelun, jotta sinä odotat ihan turhaan yllätystä!
anoppi muka teki väärin? Ei niin mitään, kun olet ihan rehellinen etkä yritä löytää anopista vikoja. Jos on yllätys, niin miehen olisi ehkä kannattanut äidilleen mainita asiasta?!
Sinuna olisin vain tyytyväinen, että sain tietää etukäteen reissuun lähdöstä. Urkkisin anopilta vielä lisää, että mihin olette lähdössä ja vannottaisin anoppia ettei kerro miehelleni, että tiedän hänen yllätyksestään.
Näin voisin rauhassa valmistautua lomareissuun.
Käydä poistattamassa viikset ja alapään karvat. Ottaa ruiskurusketuksen ja kasvohoidon. Ostaa uudet biksut.
Sitten luonnollisesti kun mies kertoisi yllätyksestään olisin vallan täysin yllättynyt ;) Ja ikionnellinen.