Kun haluatte hemmotella miestänne
oikein kunnon äijäruoalla, mitä hänelle valmistatte?
Tero
Kommentit (11)
savustuspussissa grillissä hirvenfilettä, perunoita ja sipulia, lisäksi grillivoita ja paistoin makkaraa. Ja kaljaa kyytipojaksi. En tiedä oliko äijäruokaa, mutta hyvältä kuulemma maistui.
Lautaselle suolakurkkuviipaleita ja punajuurta sekä miniporkkanoita ja ruokajuomaksi iso lasillinen tummaa olutta vaahtokukalla.
meidän perusruokaa, meillä syödään vissiin muutenki ns. äijäruokaa :) ehkä jotain vähän hienompaa/kalliimpaa hemmottelua varten..
Ei tykkää lihasta tai ylipäätään rasvaisesta ruoasta. Jos haluan hemmotella miestä, teen kanafileitä, riisiä ja jotain hyvä kastiketta.
Meillä ei makkarasta välitetä tai mistään moskasta.
Paksu naudanlihapihvi mediumina. Vihanneksia (grillattuina), sieni tai aurajuustokastike. Punaviiniä. Päälle kahvi ja konjakki. Ruokaseuraksi hyväntuulinen, nalkuttamaton vaimo, ei lapsia.
Tuosta tykkää kovasti, vaikka aika tylsä ruokahan tuo on. Aina kuitenkin varma valinta.
noin sataprosenttisella varmuudella lopputulos on sankka savu, huutava palohälytin, naapurin hälyttämä paloauto pihassa ja lopulta lähimmästä pizzeriasta haettu korvikeruoka, jota syödessä mies vakuuttaa, että "pizzaa mun tekikin tänään mieli", ja minä itkeä vollotan miten surkea kokki olen :D
Jos en edes yritä tehdä mitään erityistä herkkuruokaa yhtään kellekään, vaan teen vain ruokaa, sitä mitä osaan ja haluan tehdä, ruoka onnistuu ja jopa mies saa syödä sitä. Tämä sitten on milloin mitäkin ruokaa.
ilmeisesti vaan makkara ja kalja kelpaa vastaukseksi.
mitään "äijäruokia"