Minkä painoisia olette te, joille kuumuus on tuskaa?
Mulla on facebookissa paljon kavereita, mutta vaan läskit valittaa että karseeta tämä kuumuus, ei voi mitään tehdä, kun kotona tuulettimen alla maata... Siis haloo. Kyllä voi tehdä, voi laihtua. Sitten ei kuumuus niin kauheasti vaivaa!
Jotenkin säälittää, kun nämä ihmiset luulee, että kuumuudesta kärsivät kaikki yhtä lailla. Mutta ei, kyllä se kuumuus vaivaa lihavia enemmän kuin laihoja, joten en tajua miksi pitää mainostaa facebookissa omia läskejään ja niiden tuomia vaivoja. Kiitos.
Kommentit (51)
paino 69 tänä aamuna mitattuna. Ja rasvaprosentti oli viimeksi mitattuna 19%. (perus normaalipainoisen on 22%, naisilla siis)
Mutta se siitä sinun teoriastasi ap.
Mulla on facebookissa paljon kavereita, mutta vaan läskit valittaa että karseeta tämä kuumuus, ei voi mitään tehdä, kun kotona tuulettimen alla maata... Siis haloo. Kyllä voi tehdä, voi laihtua. Sitten ei kuumuus niin kauheasti vaivaa! Jotenkin säälittää, kun nämä ihmiset luulee, että kuumuudesta kärsivät kaikki yhtä lailla. Mutta ei, kyllä se kuumuus vaivaa lihavia enemmän kuin laihoja, joten en tajua miksi pitää mainostaa facebookissa omia läskejään ja niiden tuomia vaivoja. Kiitos.
että nämä lihavat olisivat vain valittavampaa sorttia.Itselläni kun tuttavapiirissä valittavat kaikki ikään,painoon tai sukupuoleen katsomatta!
...ja lautapa taidat itse ollakin. Hyvä lauta muuten, mutta pilattu reiällä. Laihoilla luut kalisee jo pikku pakkasella, ja ihme että elävät kevääseen asti.
Itse en ole läski, vihaan kuumuutta, olen aina vihannut eikä se asia muutu olin sitten kuinka läski tai laiha tahansa.
Tällä hetkellä imetän, ja hikeä pukkaa hormonien takia jo muutenkin. Siihen lisäksi migreenitaipumus ja tämä kiduttavan kostea kuumuus niin johan on mehevä sekoitus.
Anna ihmisten valittaa, pahaa oloaan valittavat, olivat sitten lihavia tai laihoja, mitä se sun persettäs kutittaa. Taitaa se helle vaan sinuakin vituttaa, et vain kehtaa sitä myöntää.
ollenkaan paikkaansa!!!! Olen aina ollut hoikka, BMI muulloin aina paitsi raskauksien aikana 16-19 ja KÄRSIN, siis todella kovasti kärsin helteestä. Ja itse ainakin olen aina kärsinyt kuumuudesta, jo ihan lapsesta asti! Nämä ilmat ovat olleet silkkaa kidutusta. Koskaan en ole matkustanut aurinkorannoille lomalle (enkä koskaan taatusti tule matkustamaan), en voi käsittää kuinka joku menee rantalomalle ihan vapaaehtoisesti ja vielä maksaa siitä :O!!!!
Talvella en kylmästä sen sijaan valita: mulla on työtakin alla talvisinkin pelkkä toppi kun työkavereillani on pitkähihaiset paidat. Että se siitä teoriastasi...
itse painan 53 kiloa ja mulla on TUSKAINEN OLO! tollanen on nyt ihan helvetin naurettavaa sanoa että ainoastaan läskit ihmiset kärsii kuumuudesta. mulla on vauva joka painaa 9kg ja kärsii kuumuudesta! että kyllä ne kaikki kärsii kuumuudesta!
provo mikä provo ja provosoituneena vastaan silti, että mulla ylipainoo yli 20 kiloa. Olen eilen ja toissapäivänä puuhastellut puolen hehtaarin puutarhassani n. 4 tuntia per päivä; kaivanut kuopat kahdelle omenapuulle, kitkenyt kasvimaalla rikkaruohoja, ajanut ruohon leikkurilla mm. Minua ei helle vaivaa eikä ahdista yhtään.illalla kävin puutarhasuihkussa (kylmä vesi) ja sen jälkeen paleli.Et silleen sinä ja sinun teoriasi.Ainoa mikä minua näillä ilmoilla piinaa ovat paarmat ja Länsi-Suomessa helteitä pitelen. Tänään en puuhastelemaan päässyt, kun oli vieraita ja aamupäivä meni leipomuksia tehden.Hankippa hiukan sydämen sivistystä!
Rakastan kevättä, sellanen plus viistoista ja valoa. Kelpaa. Heti kun menee kahteenkymmeneen plusasteeseen, alkaa kärsimys. Armotonta hikoilua, uupumusta, vitutusta. En kestä kuumuutta yhtään, ja niin on ollut aina. En ole läski. En voi sietää saunaakaan muuta kuin avannon jälkeen.
Itselläni on yli 25 asteen lämpö tuskaa painosta riippumatta, mutta toki ylipainoisena ei voi pukeutua niin kevyesti kuin hoikempana.
Sen sijaan hämmästyn aina kun lihavat ihmiset ovat vilukissoja. Töissäni tosi paksut pojat valittavat aina kylmää ja tykkäävät helteestä.
Olen juuri ja juuri normaalipainoinen eli BMI juuri alle 25. Mutta ihan sama, olen ollut hoikka, enkä ole silloinkaan0 tykännyt helteestä. Olen kaiken lisäksi syntynyt kesällä, kuulemma lämpimänä päivänä, elokuun alussa, mutta olen silti talvi-ihminen.
52 kg. Astma tekee olosta hankalan jos hellettä.
Olen lihava ja aina viluinen, pitäis varmaan lihoa vielä lisää jotta tarkenisi. Rakastan hellettä.
Ihmettelen omalla kohdallani,olen koko aikuis-ikäni ollut ylipainoinen,en nyt tosin hirveän paljon(167cm,paino elänyt,kevyimmillään 69,painavimmillaan nafti 85,nut 80 kg)Mutta mutta....talvella palelen,siis normaalisti,eli tarvitsen tavallisen määrän vaatetta,mutta en voisi kulkea takki auki talvella,ilman kaulahuivia,hansikkaita ym.Hame päällä voin kyllä liikkua kovemmallakin pakkasella enkä tartte mitään "miesten kalsareita" vilkkumaan helmojen alta.
Kesällä on hyvä olo kun on lämmintä,olkoon vaikka helle.Vilpoisat vaatteet takaavat sen,että on kaikki "okei".
Ei helle ahdista,enenmmin ilmat,jotka ovat samaa luokkaa kuin joulukuussa.Ei ole talvea eikä kesää,vaan ihmeellisiä "syksymäisiä"säitä.
Ja esitän teille hellekauhuisille vielä yhden kysymyksen:Suomessa valitetaan,kun on kuuma,kuuma,ja sitten lomalla lennetään etelään.Esim.Turkissa on kesällä kuuma,päivällä pitkästi yli 30 astetta.Siellä oli jo ahdistavampaa,mutta meri ja uima-altaat pelastaa sielläkin.
170 cm ja 63 kg, en nyt läski mielestäni ole. En tiedä miksi, mutta olen aina inhonnut kuumuutta. En siedä aurinkoa, palan helposti, sydän alkaa hakkaamaan, en jaksa tehdä mitään. Koiran lenkittäminen kuumuudessa on tuskallista. Onneksi meillä on talossa ilmastoinnissa viilennystoiminto, voin täällä sisällä elellä normaalia elämää. En tykkää myöskään saunasta, tuntuu, että happi loppuu. Odotan syksyä, se on paras vuodenaika, jos vaan ei sada kovin hirveästi. Viime syksy oli ihan unelmainen. Ihana ajatus, että kohta viilenee ja saa vetää villasukat jalkaan, ulkona tuulee ja on raikasta!
Vierailija kirjoitti:
Ja esitän teille hellekauhuisille vielä yhden kysymyksen:Suomessa valitetaan,kun on kuuma,kuuma,ja sitten lomalla lennetään etelään.Esim.Turkissa on kesällä kuuma,päivällä pitkästi yli 30 astetta.Siellä oli jo ahdistavampaa,mutta meri ja uima-altaat pelastaa sielläkin.
Olen käynyt kerran aurinkolomalla ja ikinä en enää mene, oli oikea kauhuloma. Siitä lähtien olen matkaillut vain pohjoisessa, siis kesäaikaan.
elopainoa 62kg. Pituutta 169cm.
Että haistapas ryppyreikä!!