Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini kertoi että he harrastavat tosi harvoin seksiä

Vierailija
25.07.2010 |

Siis jotain 1-2 kertaa per vuosi on ollut seksiä kuopuksen syntymän jälkeen. Raskaudessa ei ollenkaan ollut seksiä.

Kuopus on nyt jo 4 vuotias.

Ihmettelen tätä kovasti, ja miksi ihmeessä se sitten syö edes pillereitä?? Käyttäis vaikka kortsua, tulis halvemmaksi :-D

Mitäköhän sen mies ajattelee tästä järjestelmästä?? Sääliksi käy...

Kaveri kertoi samalla että ei sen tee mieli, eikä tehnyt ennen lapsiakaan kovin paljon mieli.

Vähän mietittyttää miten noin voi elää? Ilmeisesti ihan hyvin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kaverit puhuu vähän siihen suuntaan, että hyvin harvoin mitään yhteistä kanssakäymistä on. Ihme sitten jos mies pakkaa vieraisiin... kyllä nuorilla miehillä pääsääntöisesti on kovat halut :-D

Vierailija
2/20 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän jälkeen ympärille. Nyt kesällä näkee joka puolella avo Porscheja, Ferrareita ja yli törkeitä sekä mauttoman makeita prätkiä - joten kuinka vitussa onnistun valehtelemaan itselleni, että kyllä tuo oma vanha volvo ja piha puskassa makaava jopo ovat todella hehkeitä. Ei niistä hyviä vaikka laittais kuinka helvetisti ketjurasvaa ja crc:tä. Ne on ruosteisia vanhoja paskoja. Volvo-palstalle ;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän on, että kummatkin osapuolet ovat tyytyväisiä. Itse olin ennen aktiivinen seksin suhteen, meillä oli sitä joka päivä valehtelematta, siis jos olimme saman katon alla.

Nykyään sitä on kerran parissa kuukaudessa, se riittää minullekin mainiosti, eikä mieskään ole valittanut, vaikka olemme puhuneet tästä paljonkin. Uskon, että jossain vaiheessa tulee taas aktiivisempaa.

Mitä muiden seksielämä on teiltä pois?

Olen kyllä kuullut, ettei läheskään kaikki miehiäkään seksi niin usein kiinnosta.

Vierailija
4/20 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän jälkeen ympärille. Nyt kesällä näkee joka puolella avo Porscheja, Ferrareita ja yli törkeitä sekä mauttoman makeita prätkiä - joten kuinka vitussa onnistun valehtelemaan itselleni, että kyllä tuo oma vanha volvo ja piha puskassa makaava jopo ovat todella hehkeitä. Ei niistä hyviä vaikka laittais kuinka helvetisti ketjurasvaa ja crc:tä. Ne on ruosteisia vanhoja paskoja. Volvo-palstalle ;

Eivät kaikki kuskitkaan ole Kimi Räikkösiä tai Sebastian Loebeja. Tälläiset eivät saa oikein mitään muuta irti näistä "ferrareista" kuin poseerausta niiden vieressä.

Eli olipa paska ja sovinistinen vertaus sinulla.

Vierailija
5/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säälit, jos homma on molemmilla puolisoille ok? Ja dille, pillereitä syödään monen muunkin takia, kuin ehkäisemisen.

Vaikutat joltain yksinkertaiselta lähiölissulta, jolla on himot kuin jäniksellä.

Vierailija
6/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei haluta, joten sääli minua. Minua nimittäin haluttaisi. Ja miksiköhän minulla on hormonikierukka? No onpahan ainakin varma ehkäisy. Ja pysyy kuukautiset poissa.

Vierailija
7/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä voin ymmärtää miten tuohon päätyisi. Kiireisinä vuosina voi hyvin varmasti jäädä seksi vähemmälle, ja ainakin oma mies olisi siihen ihan okei tyytyväinen. Osaa tumputtaa sen verta tehokkaasti. :D

Me ollaan sovittu, että meidän hitaampi jakso (seksiä noin kerran viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin) saa jatkua niin kauan kuin se ei kumpaakaan häiritse. Jos alkaa häiritä, tehdään asialle jotain.

Vierailija
8/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kaverit puhuu vähän siihen suuntaan, että hyvin harvoin mitään yhteistä kanssakäymistä on. Ihme sitten jos mies pakkaa vieraisiin... kyllä nuorilla miehillä pääsääntöisesti on kovat halut :-D

Vierailija
9/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säälit, jos homma on molemmilla puolisoille ok? Ja dille, pillereitä syödään monen muunkin takia, kuin ehkäisemisen.

Vaikutat joltain yksinkertaiselta lähiölissulta, jolla on himot kuin jäniksellä.

Onko siis niin että mitä paremmalla alueella asuu ja mitä koulutetumpi ihminen on, sen vähemmän tämän kuuluu harrastaa seksiä? Eikä himojakaan saa liiemmälti olla.

Sori, mun mies, nyt loppui kuksiminen harva se päivä. Ei ole sopivaa tälläisessa akateemisessa perheessä! Hän kyllä pistää pahakseen, mutta minkäs teet.

Vierailija
10/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos molemmat on liitossa yhtä harvatahtisia niin ei siitä kukaan kärsi. Pillereitä syömällä kuukautiset pysyy niukkoina, ei niitä pelkästään ehkäisyyn syödä.

Vierailija
11/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku keskenkasvuinen finninaama juttujes perusteella.

Vierailija
12/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta yritettiin muutama vuosi ja seksi oli yhtä pakkopullaa. Tuli lisäkiloja jotka veivät osaltaan haluja. Raskausaika oli hiljaista ja imetysaika tursuavine rintoineen myös. Nyt kun lapsi on 1 ja ½ vuotta ollaan taas aktiivisiä.

Kuivana kautena ei kummankaan tehnyt liiemmin mieli, ei ollut kumpaisellekaan vaikeaa.

Seksin harrastaminen saa haluamaan lisää ja nyt niitä haluja riittää.

Pointti on, että älä suotta säälittele ystävääsi. Jos heillä on hellyys ja läheisyys tallella, ei heillä ole hätää. Teidän tilanteenne saattavat olla vaikka päin vastoin muutaman vuoden päästä! Pitkässä parisuhteessa ehtii vuosien aikana tapahtua monet nousut ja laskut.

Vierailija
13/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meilläkin se on vähentynyt noin esikoisen jälkeen ja se ei johdu musta vaan ihan miehestä joka myös osaa tumputtamisen. kyl mietityttää et miksi tumputtaa jos mulla kauheat halut.enkä jaksa enää vonkaa

Vierailija
14/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä seksiä on ollut alusta lähtien ehkä kerran kuukaudessa, joskus harvemminkin. Me ollaan vaan miehen kanssa ilmeisesti vähään tyytyviä. Toki hellyyttä ja sellaista on paljon, joten ei eletä kuten kämppikset =D

Vierailija
15/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa seksiä useammin kuin kerran vuodessa = yksinkertainen lähiölissu, jolla himot kuin jäniksellä! :D

Onnea miehelles...

Vierailija
16/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei haluta, joten sääli minua. Minua nimittäin haluttaisi. Ja miksiköhän minulla on hormonikierukka? No onpahan ainakin varma ehkäisy. Ja pysyy kuukautiset poissa.

Ei voi olla totta!!! Mikä liitto se tuollainen on? MIksei miestäsi haluta?`Miten voit alistua moiseen jos sinua haluttaa? Oletko ollut ilman nää 9 vuotta vai onko ollut rakastajaa?

Vierailija
17/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ei naistaan nussi 9 vuoteen on homo.

Vierailija
18/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!!! Mikä liitto se tuollainen on? MIksei miestäsi haluta?`Miten voit alistua moiseen jos sinua haluttaa? Oletko ollut ilman nää 9 vuotta vai onko ollut rakastajaa?

Moraalini ei salli rakastajia enkä halua lapsille rikkinäistä perhettä.

Miestä halutti ekat 2v ja sen jälkeen minä olen ollut se aktiivinen osapuoli. Sitten vajaa 10v sitten miehelle alkoi tulla myös potenssiongelmia, myönsi että vika on korvien välissä. Ei halunnut enää yrittäöä eikä myöskään hakea apua, koska seksi ei ole hänelle tärkeä asia.

Vierailija
19/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalini ei salli rakastajia enkä halua lapsille rikkinäistä perhettä.

Miestä halutti ekat 2v ja sen jälkeen minä olen ollut se aktiivinen osapuoli. Sitten vajaa 10v sitten miehelle alkoi tulla myös potenssiongelmia, myönsi että vika on korvien välissä. Ei halunnut enää yrittäöä eikä myöskään hakea apua, koska seksi ei ole hänelle tärkeä asia.

sori tää, mutta mielestäni miehesi on jo jollain lailla rikkonut perheenne. Kyllähän seksi on todella suuri osa aviioliittoa. En kyllä olisi ollut noin kärsivällinen...eikö sun naiseus ole loukkaantunut tuosta?

Vierailija
20/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä toitotat asian kaikille Vauva-palstalla. Ja miten niin se on naisen syy? Meillä ainakin mies on se joka pihtaa ja jota ei huvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä