Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin huvittaa jotkut tällä palstalla,

Vierailija
15.07.2010 |

aina kun lapsi kuolee, niin muutamat ovat sitä mieltä, että se on vanhempien vika ja että vanhemmat yrittävät peitellä ja lavastaa onnettomuudeksi tms.

Näinhän se oli metsäpojankin kohdalla. Joku oli varma, että vanhemmat tappaneet vahingossa ja sitten piilottaneet ruumiin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia asioita tapahtuu ihan oikeastikin, että vanhemmat tappaa lapsen ja piilottaa ruumiin. Elämään mahtuu kaikenlaista. Antaa ihmisten spekuloida, saavat aivot käyttöä.

Vierailija
2/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mässäile keskustelupalstoilla. Taidat itse olla just näitä idiootteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaihtoehtoja, jotka tulevat omalla kohdalla mieleen

Vierailija
4/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mässäile keskustelupalstoilla. Taidat itse olla just näitä idiootteja

Onko sulla nyt jotain ongelmia? Kyllähän uteliaisuus on nimenomaan terve piirre ihmisessä. Mä en ole noita spekulaatioita lukenut, saati niitä kirjoitellut, mutta täällä on sana vapaa, joten siitä vaan.

Vierailija
5/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä aivojen käyttöä ole, että aina suhtaudutaan mahdollisimman pahansuovasti asiaan tai nautitaan toisten onnettomuuksien tirkistelystä roskalehdistön tai netin välityksellä.

Vanhempia on erilaisia. Jotkut ovat varmoja että lapsille käy huonosti, jos heitä ei valvota joka hetki - ja että lapselle käy huonosti jos lasta valvoo joku muu kuin äiti tai isä itse. Toiset ovat luottavaisempia.

Jos pelkää jatkuvasti oma lapsensa puolesta ja ajattelee että yksin ja itse pystyy estämään kaiken pahan, niin eikö ole aika loogistakin syyllistää muiden lasten onnettomuuksista heidän vanhempiaan?

Siitä kun olisi tieto, että mikä on sopiva määrä vapautta kullekin lapselle... ei tarvitsisi syyllistellä arvausten perusteella.

Vierailija
6/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä aivojen käyttöä ole, että aina suhtaudutaan mahdollisimman pahansuovasti asiaan tai nautitaan toisten onnettomuuksien tirkistelystä roskalehdistön tai netin välityksellä.

Vanhempia on erilaisia. Jotkut ovat varmoja että lapsille käy huonosti, jos heitä ei valvota joka hetki - ja että lapselle käy huonosti jos lasta valvoo joku muu kuin äiti tai isä itse. Toiset ovat luottavaisempia.

Jos pelkää jatkuvasti oma lapsensa puolesta ja ajattelee että yksin ja itse pystyy estämään kaiken pahan, niin eikö ole aika loogistakin syyllistää muiden lasten onnettomuuksista heidän vanhempiaan?

Siitä kun olisi tieto, että mikä on sopiva määrä vapautta kullekin lapselle... ei tarvitsisi syyllistellä arvausten perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi