Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pääset mainoksista eroon

Vierailija
15.07.2010 |

Jihuu! Tein juuri itse ja toimii.

Lataa ja asenna (valitse "Run") ensin Firefox-selain:

http://www.mozilla-europe.org/fi/firefox/

Ja sen jälkeen lataa ja asenna Firefoxin Adblock Plus: https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/1865/

Ihanaa! :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut toi koko av-urani ajan. En tiedä, mitä täällä mainostetaan ja mitä välimainoksia nyt on tullut. En usko, että olen jäänyt paitsi mistään, ainakaan näiden viestien perusteella :)

tänään tänne on tullut mainoksia jopa keskelle sivua...

Tahtomattaan Vauva-lehden ahneus teki usealle nyt palveluksen! Tuli meinaan monelle -myös minulle-motivaatiota oppia käyttämään Adblockia.

Etta haistakaa paska vaan mainoksinenne: minä en enää niitä katsele!

Vierailija
22/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä näyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein saman! ihanaa!

Noista vauvan omista välijutuista ei taida päästä eroon, no, onneksi niitä ei ole montaa.

Vierailija
24/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimii tuplavarmistuksella.

Kiitos paljon teille kaikille neuvoista!

t. 19

klikkaa sen stop-merkin vierestä mustasta nuolesta ja valitse asetukset. Sitten avautuu laatikko josta valitset vasemmasta yläkulmasta suodattimet ja sieltä lisää suodatintilaus. Nyt tulee taas uusi laatikko, jonka valikosta voit etsiä suomalaisen suodattimen (ensin lisää muu tilaus sieltä valikosta niin niitä tulee lisää näkyviin), nimeltään wiltteri. Valitse se ja klikkaa ok.

Vierailija
25/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin niistäkin, kun tilasin sen wiltteri-listan. Ei tarvitse jokaista yksitellen estää ja poistaa, vaan sillä listalla olevat poistuvat kaikki automaattisesti. Siis muillakin nettisivuilla on nyt vaan tyhjää mainosten kohdalla

mä tein saman! ihanaa!

Noista vauvan omista välijutuista ei taida päästä eroon, no, onneksi niitä ei ole montaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi