Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotain tässä mättää! Kaikki aveeläiset lenkkeilee siis JUOKSEE useita

Vierailija
15.07.2010 |

kertoja viikossa helteelläkin tunnin lenkkejä ja pyöräilevät 20 kilsaa töihin päivittäin??! En usko. Tää on taas tätä samaa: tienataan vähintään 3500 euroa kuussa bruttona, puhutaan enkun ja ruotsin ja suomen lisäksi myös ranskaa ja saksaa sujuvasti sekä auttavasti venäjää ja espanjaa. Joopa joo.

Tossa yhtenä päivänä yritin houkutella jonkun mukaan sauvakävelylle, niin kukaan ei lähtenyt, pitivät mua lähinnä hulluna. Kas kummaa, kun mun ystäväpiiristä ei löydy yhtään av-mammaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kkaiken tämän työnteon ja lenkkeilyn välissä siivotaan talo kiiltäväksi lattiasta kattoon kaks kertaa päivässä ja sitten on vielä aikaa kirjottaa kaikki av:lle

Vierailija
2/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi monelle muulle ei ole.

Peruskoulussa opitaan lisäksi useimmiten kolmea kieltä ja moni matkustelee paljon ja lukee kieliä opistoissa jne. Ei siinä ole mitään outoa.

Mitä palkkoihin tulee, niin lisien kanssa 3500 euroa kk alkaa olla aika normipalkka alalla kuin alalla.

Eikä näillä asioilla ole mitään tekemistä minkään av-mamman kanssa, mitä hittoa se sitten lieneekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai voi sanoa että kaikki? mä en ainakaan-polvet ei kestä juoksemista kuin satunnaisesti koiran kanssa.yleensä vaan käppäillään reippaasti metsälenkki.eikä kyllä nuo muutkaan kuvaukset sovi minuun.Ranskaa osaan vain alkeis ravintolasanaston verran,saksaa alkeisaikuskurssin verran,englantia just ja just ymmärrän ja ehkä jotakin puhuen..ruotsia en ymmärrä kunnolla:/ saatikka puhu.ja monia vuosia kotihoidontuella en tienaa ylimääräisiä:)

Vierailija
4/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi monelle muulle ei ole. Peruskoulussa opitaan lisäksi useimmiten kolmea kieltä ja moni matkustelee paljon ja lukee kieliä opistoissa jne. Ei siinä ole mitään outoa. Mitä palkkoihin tulee, niin lisien kanssa 3500 euroa kk alkaa olla aika normipalkka alalla kuin alalla. Eikä näillä asioilla ole mitään tekemistä minkään av-mamman kanssa, mitä hittoa se sitten lieneekään.

En usko, että kaikki aveeläiset ovatkin niitä korkeasti koulutettuja ja isoja palkkoja nauttivia hoikkia ultraurheilijoita. HUOH!

Vierailija
5/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi monelle muulle ei ole. Peruskoulussa opitaan lisäksi useimmiten kolmea kieltä ja moni matkustelee paljon ja lukee kieliä opistoissa jne. Ei siinä ole mitään outoa. Mitä palkkoihin tulee, niin lisien kanssa 3500 euroa kk alkaa olla aika normipalkka alalla kuin alalla. Eikä näillä asioilla ole mitään tekemistä minkään av-mamman kanssa, mitä hittoa se sitten lieneekään.

En usko, että kaikki aveeläiset ovatkin niitä korkeasti koulutettuja ja isoja palkkoja nauttivia hoikkia ultraurheilijoita. HUOH!

Vierailija
6/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä ainakin juoksen :)

10km lenkki on mennyt helteelläkin tosi hyvin, mutta valitettavasti mun työmatka on vain 7km suuntaansa, eli päivässä tulee vain 14km pyöräilyä.

Mutta meillä onkin pienet tulot. Nettona vain 3400€, siis minää ja mies yhteensä :)

Vierailija
7/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, etteivät nuo valehtele, mutta urheilua koskeviin ketjuihin todennäköisimmin valikoituu vastaajiksi sellaisia, joilla on jotain myönteistä sanottavaa itsestään.

Jos joku siis kysyy täällä, lenkkeilevätkö ihmiset ja paljonko ja useinko, niin aika todennäköistä on, että sohvaperunat eivät vastaa, vaikka heitä palstalaisissa onkin varmaan enemmistö.

PS: teen 2-3 kertaa viikossa juoksulenkkejä, palkkani on 4200 euroa (tosin nettona), puhun erinomaisesti englantia ja sujuvasti ruotsia, saksaa ja venäkää. Usko tai älä.

Vierailija
8/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku/jotkut yksittäiset aloitukset = otanta kyseisen asian yleisyydestä av-mammojen parissa.

Jos joku aloitus käsittelee urheiluharrastuksia, tietenkin siihen vastaa keskimääräistä todennäköisemmin joku urheilunharrastaja kuin joku sellainen, joka ei lainkaan urheile.

Vastaavasti ihminen, jolla on hyvä kielitaito tai palkka tykkää kertoa tuosta kuin joku, joka ei osaa kieliä tai ansaitsee surkeasti. Ihminen kertoo asioista, joista on ylpeä ja on hiljaa asioista, joita nolostelee.

Vierailija
9/9 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidän siitä, miksen siis kehuisi muillekin?

Puhun englantia sekä venäjää ja auttavasti espanjaa ja ruotsia. Palkkaa ei huvita mainostaa, enkä siksi palkkaketjuja edes avaa.

Siitä huolimatta en lähtisi sauvakävelemään, ei vaan ole minun juttuni. ;) Sitä paitsi olen todennäköisesti jo päivän lenkkini heittänyt.