Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteisen tuttavaperheen nainen on alkanut viestitellä vain miehelleni

Vierailija
10.01.2023 |

Hohhoijaa. Varmaan liioittelen, mutta nyt on jo kolmet leikkitreffit lasten kesken sovittu niin, että nainen on suoraan kysynyt mieheltäni aikatauluista.

Itse en tämän naisen puolisosta niin välitä. On siis ihan normaali ihminen, mutta ei ole ollut hänelle mitään asiaa. Aikaisemmin olemme tämän naisen kanssa sovittu näkemisistä.

Pitäisikö huolestua?
Oma mies luonnollisesti ei näe asiassa yhtään mitään kummallista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihana asia. Anna heidän rakastua.

Vierailija
2/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sun kanssa ei voi sopia mitään, niin sitten miehesi kanssa  ilmeisesti voi paremmin. Lapsenne kuitenkin ovat ystäviä keskenään. Kuulostat siltä, ettei sua taida kiinnostaa lastesi leikkitreffit? Makaatko sohvalla kännykän kanssa illat pitkät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sopinut pikkulasten menot kyllä aina äidin kanssa. Olen siis nainen.

Näin käsittääkseni yleensä toimitaan.

Vierailija
4/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ihana asia. Anna heidän rakastua.

Kohta hyö juoksee kukkakedolla nauraen käsikäessä

Vierailija
5/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viestittelen naapurin kanssa, hän on aviossa oleva nainen.

Meidän välillämme ei ole mitään naapuruutta kummempaa.

Mutta onhan hän hiton kuuma kissa, puolet nuorempi ja hoikempi kuin meidän rouva. Spruits.

M40

Vierailija
6/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin mäkin tein.

Syynä se, että yhteisen tuttavapariskunnan nainen joko jätti aina vastaamatta puhelimeen tai oikeasti oli puhelin jossain muualla kuin tuo nainen.

Oli sitten vähän pakko soittaa miehelle, kun oli yhteisiä juttuja ja mun mieheni taas ei koskaan soita kenellekään kun on sitä mieltä, että soittakoon se/ne toinen/toiset jos on asiaa.

Joten jutussa voi olla monta syytä.

Ai niin, se meidän tuttavapariskunta: selvisi sitten muutaman vuoden kuluttua että nainen oli sairastunut alzheimeriin, jota kukaan ei osanut epäillä kun oli alle 50.  Joten ehkä ei todellakaan osannut pitää puhelinta mukana/vastata siihen.

Vierailija
7/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestua mistä? No joo kyllä mä hiukan miettisin mitä sopimisissa meni pieleen jos nainen ei halua ottaa minuun enää yhteyttä vaikka on aikaisemmin niin tehnyt.

Vierailija
8/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikoista.

Olisin huolissani.

Vierailija
9/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme kappaletta 2-5v lapsia.

Jos toimisimme sinun käsityksesi mukaan, lapset eivät koskaan kävisi missään päiväkodin ja kodin ulkopuolella.

M82

Vierailija
10/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sovin aikanaan leikkitreffejä naapurin miehen kanssa. Ei meillä mitään ollut keskenämme.

Vierailija
11/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette aiemmin sopineet leikkitreffeistä? Viesteillä, soittamalla? Vastaatteko toisillenne kohtuullisessa ajassa vai vasta päivien/viikkojen kuluttua?

Vierailija
12/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi vie niille leikkitreffeille? Kumpi vastaa helpommin viestiin? Oletko valittanut väsymystä? Tai sitä, että puhelin piippaa liikaa? Oletko valittanut, ettet jaksa lapsia?

Joko siis voi olla ihan käytännön syyt tai sitten ystäväsi yrittää lisänä helpottaa taakkaasi.

Meillä on sama juttu. Olemme ystäväperhe, mutta minä naisena ja toisen perheen mies sovimme kaikki menot ja olemme paremmat ystävät, kuin puolisomme keskenään tai meidän kanssa. Siinä ei ole mitään muuta, kuin ystävyyttä ja se tuntuu joitakin ihmetyttävän. Meidän perheille se on ihan arkea. Ollut jo vuosia. Koko porukalla kun ollaan, niin sitten enemmän jutellaan omien sukupuolien kanssa. On kertynyt aina niin paljon asiaa. :)

Vierailija
13/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä, millainen viestien sävy on. Onko asialinjaa vai lepertelyä?

Vierailija
14/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme kappaletta 2-5v lapsia.

Jos toimisimme sinun käsityksesi mukaan, lapset eivät koskaan kävisi missään päiväkodin ja kodin ulkopuolella.

M82

Olet siis yksinhuoltaja? Vai onko lastesi äiti eli vaimosi jotenkin vammainen?

Vierailija
15/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää tälläkin aloittajalla.

Onko se muka sinulta jotenkin pois, jos miehesi ja ystäväpariskuntasi nainen harrastaisivatkin seksiä?

Vierailija
16/16 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaritteletko?

Jos toinen kysyy sopiiko leikkitreffit tiettynä päivänä tiettynä kellon aikana niin vastaako myöntävästi/kielteisesti? Vai alatko selitellä ja jaaritella ummet ja lammet miksi sopii tai ei sovi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan