Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että mä voin inhota noita tupakoitsijoita!!

Vierailija
15.07.2010 |

polttasivat sisällä omassa kotonaan, niin ei tarttis sivullisten haistella. Tosi reilua mennä ulos polttaan toisten ikkunoiden ja tuuletuskanavien suille. ihana herätä ku ikkunasta puskee hirvee röökin haju. Ajatteletteko te ikinä muita? vai, että mulla nyt on oikeus polttaa ja myrkyttää itteeni! vittu mulla on oikeus henngittää raikasta ilmaa! mikä oikeus tupakoitsijalla on viedä se oikeus?

Miettikää vähän!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy tupakoitsijoilla enää puolustuksia. Tietää ne sen itekki, että se on ihmiselle täysin tarpeetonta huvia, joten puolustusta ei sille ole.

Raikkaat voitti tunkkaset 6-0!! ja tämä tulee onneksi tulevaisuudessa näkymään aina vain konkreettisemmin

Vierailija
22/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän kyllä miten vastenmielistä se on jos tupakoimattoman ihmisen omaan kotiin leijailee röökin hajua. Eikä ole todellakaan kivaa jos naapuri on ketjupolttaja ja käy viiden minuutin välein röökillä. Tosin ei kai kukaan 24/7 ympäri vuoden pidä ikkunoitaan auki ja tuulettele? Eihän röökinhaju tai muukaan haju yleensä ulkoa asuntoon tule jos ikkunat on kiinni? Ei meidän asunnossa ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisit jonnekkin vähän syrjemmälle asumaan, esim. keskelle metsää.. eipähän tarvisi kestää muita ihmisiä.. :D

Syrjäseuduilta saat varmasti jonkin kivan mökin itsellesi samalla hinnalla kuin nyt asut kerrostalossa.

ensinnäkin, asumme omakotitalossa... kyllä niilläkin alueilla rööki savuaa. toiseksi, kestän kyllä ihmisiä, mutten heidän itsekkyyttään. tupakoitsijoilla on aina joku ihmeen "minähän kyllä poltan vaikka muut mitä ajattelis"-asenne.

kolmanneksi, olen myös itse entinen tupakoitsija, jo silloin ihmettelin tuota asennetta. Itse en halunnut typerällä tavallani kiusata muita. en mä kuseskele nurkkiinkaan toisten riesaksi, vaan ihan omassa vessassani käyn. menkää teki savuajat ihan omaan kotiinna haisemaan!!

ap

Onko se sellaista asuinaluetta että ei voi edes persettään kääntää ilman että on naapurin puolella? Käsittääkseni naapurillakin omakotitalo ja oma tontti. No, asialle sitten et voi mitään. Voithan vaikka mulkoilla pahasti. Josko tajuaisi?

Vierailija
24/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaikki tupakoitsijat alkaisivat polttamaan sisällä niin siitä se valitus vasta todella alkaisi.

joskin on syytä nytkin

Vierailija
25/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy tupakoitsijoilla enää puolustuksia. Tietää ne sen itekki, että se on ihmiselle täysin tarpeetonta huvia, joten puolustusta ei sille ole.

Raikkaat voitti tunkkaset 6-0!! ja tämä tulee onneksi tulevaisuudessa näkymään aina vain konkreettisemmin

Eiköhän jokainen tupakoitsija tiedä vaarat. Mutta on eriasia huomioiko muita ihmisiä, jotkut kyllä, toiset ei välitä.

Vierailija
26/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä poltan tupakkaa.

No ei mutta kaupungissa on hiukkasen vaikeaa huomioida ihan kaikkia ihmisiä. En yleensä polta yleisillä paikoilla tai ihmisten välittömässä läheisyydessa, ihan vain sillä että tiedän että se rööki haisee pahalle.

Lapset tietävät että poltan, koin reilummaksi heitä kohtaan että he tietävät sen alusta asti, kuin että menisin nurkan taakse ja kyttäisin etteivät vain näe. Valehtelu vahingoittaa enemmän kuin se että tietävät minun polttavan. En kuitenkaan käryyttele heidän läheisyydessään.

Vierailija
27/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisit jonnekkin vähän syrjemmälle asumaan, esim. keskelle metsää.. eipähän tarvisi kestää muita ihmisiä.. :D Syrjäseuduilta saat varmasti jonkin kivan mökin itsellesi samalla hinnalla kuin nyt asut kerrostalossa.

ensinnäkin, asumme omakotitalossa... kyllä niilläkin alueilla rööki savuaa. toiseksi, kestän kyllä ihmisiä, mutten heidän itsekkyyttään. tupakoitsijoilla on aina joku ihmeen "minähän kyllä poltan vaikka muut mitä ajattelis"-asenne. kolmanneksi, olen myös itse entinen tupakoitsija, jo silloin ihmettelin tuota asennetta. Itse en halunnut typerällä tavallani kiusata muita. en mä kuseskele nurkkiinkaan toisten riesaksi, vaan ihan omassa vessassani käyn. menkää teki savuajat ihan omaan kotiinna haisemaan!! ap

Onko se sellaista asuinaluetta että ei voi edes persettään kääntää ilman että on naapurin puolella? Käsittääkseni naapurillakin omakotitalo ja oma tontti. No, asialle sitten et voi mitään. Voithan vaikka mulkoilla pahasti. Josko tajuaisi?

Eihän se silloin teidän ikkunan alla polta jos asutte omakotitaloissa. Olisiko kannattanut valita asuinalue paremmin jos muiden hajut ja tavat noin paljon häiritsevät?

Itse en polta, mutten mene meidän omakotialueella naapureille tupakoinnista valittamaan, tekevät sen kuitenkin omalla pihallaan.

Vierailija
28/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän kyllä miten vastenmielistä se on jos tupakoimattoman ihmisen omaan kotiin leijailee röökin hajua. Eikä ole todellakaan kivaa jos naapuri on ketjupolttaja ja käy viiden minuutin välein röökillä. Tosin ei kai kukaan 24/7 ympäri vuoden pidä ikkunoitaan auki ja tuulettele? Eihän röökinhaju tai muukaan haju yleensä ulkoa asuntoon tule jos ikkunat on kiinni? Ei meidän asunnossa ainakaan.

Tuuletatteko te tosiaan jatkuvasti kämppää jos se tupakan haju aina tulee asuntoonne? Ei meilläkään haise asunnossa kun ikkunat on kiinni vaikka on monta tupakoivaa naapuria... Ja itse en polta.

Vierailija
29/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit vaan paikalle.

Vierailija
30/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju laukaisee migreenin. Kerrostalossa asuneena tiedän, miten inhottavaa on, kun naapurit polttivat sisällä ja yöllä heräsin siihen, että koko kämppä oli savun peitossa enkä pystynyt kunnolla hengittämään.

Seuraavassa asunnossani naapurit polttivat parvekkeella. Vauvan nukkuminen ulkona ei siis käynyt kuin silloin, kun naapurit olivat matkoilla, eikä ovea voinut kesähelteillä pitää auki. Savu tunkeutui alempaa meidän parvekkeelle ja siitä sisälle.

Nyt onneksi asumme omakotitalossa, mutta vieä pitää ihmetellä näitä tupakoitsijoita esim. bussipysäkillä. Pakko vetää sitä röökiä juuri ennen kuin astutaan bussiin ja aina katoksen alla, jotta muut saavat sitten seistä sateessa. Sitten tullaan bussiin viereen istumaan ja haju ja jopa savu leijailee ihan samalla tavalla kuin siinä vieressä tupakoisi. Miksi kummassa tupakoitsijoilla on oikeus tehdä mitä lystää ja tupakoimattomilla vain velvollisuus ottaa hajut vastaan? En käsitä tätä logiikkaa. Miksi ihmeessä ei tajuta, että se tupakointi ei ole terveellistä ympäristöllekään ja että vaikka oman terveytensä haluaa pilata/riskeerata, ei sitä tarvitse tehdä muille. Se tarkoittaa pientä epämukavuutta. Tupakoidaan, kun ollaan kävelyllä, ei siis parvekkeella. Seistään bussikatoksesta kauempana ja poltetaan tupakka loppuun pari minuuttia ennen bussin tuloa, jotta pahimmat hajut jäävät ulos. Osa tupakoitsijoista varmaan ottaakin muut huomioon, mutta jostakin syystä olen törmännyt lähinnä näihin, jotka penäävät vain omia oikeuksiaan. En minäkään piereskele bussissa tai parvekkeella. Eikä se haju edes vaaranna kenenkään terveyttä!

Vierailija
31/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä nuuska piti mennä kieltämään Suomessa?? Siinä ois ratkaisu jolla moni on myös vieroittanut itsensä tupakasta ja sallinut taas kanssaihmisillekin raittiin hengitysilman. Nuuska takaisin ja tupakalle lisää rajoituksia ja veroja. Siinä mun ehdotus! =)

Vierailija
32/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä nuuska piti mennä kieltämään Suomessa?? Siinä ois ratkaisu jolla moni on myös vieroittanut itsensä tupakasta ja sallinut taas kanssaihmisillekin raittiin hengitysilman. Nuuska takaisin ja tupakalle lisää rajoituksia ja veroja. Siinä mun ehdotus! =)

ainakin meidän lähikaupassa myydään nuuskaa.

Vierailija
33/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa myydä nuuskaa :D

Vierailija
34/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinitonta "nuuskaa" joka on Suomessa luokiteltu vieroitustuotteeksi ja siksi sitä saa myydä. Nuuskaa se ei kuitenkaan ole.

Vierailija
35/35 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en minä ainakaan sitä purkkia enempää katsele.

Mutta niin tuosta nuuskasta.

onhan se typerän näköistä kun sauhuttelee tupakkaa, mutta typerämmän näköistä on se nuuskamälli siellä huulessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä