Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että mä voin inhota noita tupakoitsijoita!!

Vierailija
15.07.2010 |

polttasivat sisällä omassa kotonaan, niin ei tarttis sivullisten haistella. Tosi reilua mennä ulos polttaan toisten ikkunoiden ja tuuletuskanavien suille. ihana herätä ku ikkunasta puskee hirvee röökin haju. Ajatteletteko te ikinä muita? vai, että mulla nyt on oikeus polttaa ja myrkyttää itteeni! vittu mulla on oikeus henngittää raikasta ilmaa! mikä oikeus tupakoitsijalla on viedä se oikeus?

Miettikää vähän!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkaa pian nakymaan naamassa. Niihin kurttuihin ei mikaan ryppyvoide tehoa.

Vierailija
2/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisit jonnekkin vähän syrjemmälle asumaan, esim. keskelle metsää.. eipähän tarvisi kestää muita ihmisiä.. :D

Syrjäseuduilta saat varmasti jonkin kivan mökin itsellesi samalla hinnalla kuin nyt asut kerrostalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme asunnossa, jossa ikkunat samalle ilta-auringon puolelle ja alakerran naapuri käy kessulla yötä päivää!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei toivoakaan pitää ikkunoita kiinni, asuntoon tukehtuisi hapenpuutteeseen ja kuumuuteen. Mutta kyllä niin paljon pistää v****ttamaan, että tekisi mieleni alkaa kerätä adressia lapsien raittiin ilman puolesta! Olisihan se loistavaa jos EI minkään kaupungin kämpissä tai muissakaan vuokra-asunnoissa saisi polttaa EDES PARVEKKEELLA!

T.ilmanpilaajien vihaaja

Vierailija
4/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa, itse ei tarvi enää ktona kärsiä paitsi kun on appi kylässä. Se kehtas tupakoida aluksi sisälläkin, avasi öisin takan luukun ja luuli ettei me huomata kun kessuttelee siinä. Mies piti sille kunnon saarnan ja nykyään menee sentään ulos.

Vierailija
5/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on tosi ällöä, mutta siitä on tehty jonkinlainen perusoikeus. Tupakoitsijat ovat itse niin tiukasti siinä omassa oikeudessaan kiinni, etteivät tajua, kuinka vastenmieliseltä se meistä muista tuntuu. Argumentit tyyliin "no muuta mettään" kertoo tosi paljon tupakoitsijoiden kyvystä asettua toisten ihmisten asemaan. HEILLÄ on oikeus, meidän jotka asiasta tosiaan kärsimme täytyy vain sopeutua.

Aika absurdia.

Vierailija
6/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kieltää polttelun parvekkeilla ja ulko-ovien ja ikkunoiden läheisyydessä. Maailma olisi jo sillä parempi paikka elää monille :)

Vierailija
7/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona kun poltaa, niin koko maailma aukeaa siinä edessä, mutta savulla on pokkaa tulla JUURI sun ikkunasta sisälle. Törkeää!

Kävittekö te röökin vihaajat koskaan baarissa silloin kun niissä sai polttaa?

Voitteko nykysin käydä koskaan terassilla, niillä kun yleensä saa polttaa?

Käyttekö koskaan missään ulkomailla joissa on vähän liberaalimpi suhtatuminen asiaan?

Miten yleensä pystyitte elämään ennen kun tää suunnaton röökin vastustus alkoi joskus 2000-luvun alussa?

Vierailija
8/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä toivon, että autot kiellettäisiin. Elämä, että se pakokaasun krääsä saa pään särkemään. Ja kun tuota ei pääse pakoon mihinkään!

Vierailija
9/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan en ole kritisoinut ihmistä joka tupakoi.

Riippuvuus jota tupakka aiheuttaa toisille, on jotain käsittämätöntä.

Jokaiselle pitäisi tarjota ilmainen toimiva korvaushoito ja sitten kieltää koko maasta tupakointi.

Vierailija
10/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksi pullukkaa (toinen vähintään 150 kg) olivat uimarannalla. Ei siinä mitään, mutta kehtasivat tulla tupakoimaan laiturille, missä lapset olivat! Hyi HELVETTI!

Vierailija
11/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomessa tupakointi on sallittua enää alle 10 vuotta. Lähitulevaisuudessa tupakointi kielletään kokonaan. Ja se on hyvä juttu!

Vierailija
12/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskoja paskoja kaikki tupakoijat, jotka kiusaavat muita ihmisiä savullaan ja roskillaan.

Vierailija
13/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttasivat sisällä omassa kotonaan, niin ei tarttis sivullisten haistella.

No toivottavasti mun naapuri EI ala polttaa sisällä omassa kotonaan. Mulle riittää jo sekin, että mä erotan hajusta mitä ruokaa niillä tänään syödään.

Vierailija
14/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilla tai ulkomailla voin aina vaihtaa paikkaa. Se on tällöin minun oman valintani tulos. Jos kotiini tulee tupakansavua tai - hajua, paikan vaihtaminen on aika vaikeaa.

Voisitteko nyt vielä perustella sen, miksi teidän tapojenne takia myös muiden pitää kärsiä? Miksi te itse ette mene vaikkapa 50 metrin päähän taloista polttamaan? Koska ette viitsi. Niinpä. Miksi siis meidän pitäisi tehdä samoin teidän valintojenne takia?

ulkona kun poltaa, niin koko maailma aukeaa siinä edessä, mutta savulla on pokkaa tulla JUURI sun ikkunasta sisälle. Törkeää!

Käyttekö koskaan missään ulkomailla joissa on vähän liberaalimpi suhtatuminen asiaan?

Miten yleensä pystyitte elämään ennen kun tää suunnaton röökin vastustus alkoi joskus 2000-luvun alussa?

Vierailija
15/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisit jonnekkin vähän syrjemmälle asumaan, esim. keskelle metsää.. eipähän tarvisi kestää muita ihmisiä.. :D

Syrjäseuduilta saat varmasti jonkin kivan mökin itsellesi samalla hinnalla kuin nyt asut kerrostalossa.

ensinnäkin, asumme omakotitalossa... kyllä niilläkin alueilla rööki savuaa. toiseksi, kestän kyllä ihmisiä, mutten heidän itsekkyyttään. tupakoitsijoilla on aina joku ihmeen "minähän kyllä poltan vaikka muut mitä ajattelis"-asenne.

kolmanneksi, olen myös itse entinen tupakoitsija, jo silloin ihmettelin tuota asennetta. Itse en halunnut typerällä tavallani kiusata muita. en mä kuseskele nurkkiinkaan toisten riesaksi, vaan ihan omassa vessassani käyn. menkää teki savuajat ihan omaan kotiinna haisemaan!!

ap

Vierailija
16/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyllä ja kyllä, hyvä että johonkin on muutosta saatu aikaan. Tupakointi ja etenkin passiivinen sellainen on erittäin haitallista, ei mitenkään hyödyllistä ja siksi TÄYSIN TARPEETONTA, eikä ole mitään syytä, miksi sitä tulisi puolustaa. polttakaa jos poltatte, mutta älkää pakottako muita siihen siinä sivussa!!

tää on tätä iän ikuista paskaa, mitä vain tupakoitsija kehtaa hölistä.

pitäs saada laki, joka nostais tupakkaveroa niin paljon, että tupakka-aski maksais muutaman kympin. kerättäs sillon oikeilta ihmisiltä verot tupakoinnin aiheuttamien sairaanhoitokustannuksienkin maksuun

polttakaa niin paljon ku sielu sietää, mutta antakaa toisillekki omat oikeutensa!! menkä te sinne metän keskelle ni ei toiset joudu teistä kärsimään. Miksi juuri teitä pitäisi kunnioittaa. tupakattomuus ei häiritse tai aiheuta haittaa kellekään, mutta tupakointi aiheuttaa...se sitten pitisi valittamatta vaan hyväksyä.

noin ku poltta nii ei kyllä enää mikää hälvennä sitä ajatuksia sumentavaa savua ajatusten pääkonttorista

Vierailija
17/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan rivitalossa ja naapuri polttaa omassa kämpässään sisällä, liesituulettimen alla. Meillä on vissiin vähän jotain ongelmaa noissa ilma laitteissa, kun sen tupakan käry (tai haju oikeastaan) tulee sitten meidän puolelle. Ei kiva.

Vierailija
18/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan rivitalossa ja naapuri polttaa omassa kämpässään sisällä, liesituulettimen alla. Meillä on vissiin vähän jotain ongelmaa noissa ilma laitteissa, kun sen tupakan käry (tai haju oikeastaan) tulee sitten meidän puolelle. Ei kiva.

ei taida sillon paljo tilanne muuttua, mutta oispa kiva teilläkin ku olis taloyhtiön tupakkapaikka vähintään 100m päässä. saisivat rauhassa sotkea sitten senkin alueen ja olisivat vain itse vastuussa sen siivoamisesta.

Vierailija
19/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis tupakoidaan parvekkeella ja siten häiritään ehkä yhtä naapuria.

Jos polttaisimme sisällä, niin koko rapun asukkaat luultavasti haistaisivat sen.

Vierailija
20/35 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaikki tupakoitsijat alkaisivat polttamaan sisällä niin siitä se valitus vasta todella alkaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi