Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako mun asua vuokralla? Vuokra 1070 e/ Helsinki, ja olen köyhä.

Vierailija
14.07.2010 |

Asutaan hyvällä alueella ja uudessa talossa. Tämä on Saton asunto. Yksityiseltä en ole hakenut asuntoa, koska asuminen on epävarmaa. Saattaa joutua muuttamaan pois, jos kummityttö tuleekin opiskelemaan kaupunkiin ja tarttee asunnon.

Olen yh, jolla ei ole säästöjä eikä mitään omaisuutta. Lasten takia en halua asua missä vaan. Mulla on amistason duunariammatti, josta saan nettona n. 1800 e/kk. Työpaikka on kaupungilla vakituisena. Siihen lisäksi saan lapsista tukia yhteensä 600 e/kk. Opiskelen tässä ohella akateemista tutkintoa Helsingin yliopistossa.

Antaisikohan pankki mulle millaista lainaa? Kannattaako edes omaa ostaa? Haluan asua Helsingissä, en muualla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos muutat huonommalle alueelle.

Parempi asua mukavassa asunnossa hyvällä alueella, jossa kunnalliset palvelutkin toimivat kun eivät ole niin ruuhkautuneet.

Vierailija
2/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kummitytön tulemiset vaikuttaa teidän vuokra-asuntoon? Sato ei sukulaisille vuokraa.

Asutaan hyvällä alueella ja uudessa talossa. Tämä on Saton asunto. Yksityiseltä en ole hakenut asuntoa, koska asuminen on epävarmaa. Saattaa joutua muuttamaan pois, jos kummityttö tuleekin opiskelemaan kaupunkiin ja tarttee asunnon. Olen yh, jolla ei ole säästöjä eikä mitään omaisuutta. Lasten takia en halua asua missä vaan. Mulla on amistason duunariammatti, josta saan nettona n. 1800 e/kk. Työpaikka on kaupungilla vakituisena. Siihen lisäksi saan lapsista tukia yhteensä 600 e/kk. Opiskelen tässä ohella akateemista tutkintoa Helsingin yliopistossa. Antaisikohan pankki mulle millaista lainaa? Kannattaako edes omaa ostaa? Haluan asua Helsingissä, en muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottaisin sen oman asunnon ostamisen kanssa pari vuotta tai kunnes saat opinnot päätökseen. Tuo vuokra on oikeasti aika edullinen, riippuu tietysti paljonko on neliöitä.

T. toinen köyhä, asumismenot 1300 eur/kk

Vierailija
4/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän isohan tämä ei ole, mutta hyvin suunniteltu. Kahden lapsen kanssa tässä asustellaan. Niin, kai se on odoteltava ainakin vielä. Tällaista asuntoa mulla ei olis ikinä varaa omistaa.

Ap

ja odottaisin sen oman asunnon ostamisen kanssa pari vuotta tai kunnes saat opinnot päätökseen. Tuo vuokra on oikeasti aika edullinen, riippuu tietysti paljonko on neliöitä. T. toinen köyhä, asumismenot 1300 eur/kk

Vierailija
5/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummityttö liittyy asumiseesi?

Vierailija
6/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttösi tulemiset eivät liikuta Satoa piirun vertaa.

Vierailija
7/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettet halua asua muualla, mä maksan omaa asuntoa (5h+k+s ihanassa pikkukaupungissa) ja maksan yhtiövastiketta+melkein veden ja sähkönkin tuolla hinnalla. Oon kans yh (kaksi lasta) ja netto 1800-2000e/kk, siihen vielä elarit 350e yht. ja lapsilisät.

Vierailija
8/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis pelkää että voi joutua muuttamaan pois yksityiseltä, jos vaikka joku vuokranantajan kummityttö sinne paukkaa.

Yksityiseltä en ole hakenut asuntoa, koska asuminen on epävarmaa. Saattaa joutua muuttamaan pois, jos kummityttö tuleekin opiskelemaan kaupunkiin ja tarttee asunnon.

Vierailija
9/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos asuu yksityisellä, on asuminen epävarmaa, JOS VAIKKA ESIMERKIKSI asunnonomistajan kummityttö (tai mummo tai lapsi tai kummin serkun kaiman ex-avokki) tarvitseekin asuntoa, saa vuokralainen helposti lähteä, että suku pääsee asuntoon.

ei-ap

Vierailija
10/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis pelkää että voi joutua muuttamaan pois yksityiseltä, jos vaikka joku vuokranantajan kummityttö sinne paukkaa.

Vierailija
11/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sato ei ole yksityinen ja sitä ei voisi vähemmän kiinnostaa kummityttösi

Vierailija
12/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yhden sanan:

IDIOOTIT!

Vierailija
13/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halua siirtyä Satolta yksityiselle, koska...

...

Ja nyt kaikki joiden ao ei yllä EDES tämän palstan tasolle voi mennä nukkumaan ja lopettaa ihmisten ärsyttäminen tässä ketjussa. Hemmetin pölöt. :DDD

Vierailija
14/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi tulla siitä aukomaan, kiitos. :DD