Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan syönyt Cipralexia 20 mg annoksella?

Vierailija
14.07.2010 |

Mihin auttoi ja mitkä olivat sivuoireet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin turvonnut, passiivinen ja tunnoton. Nyt sepram 30mg ja elämä tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi ahdistukseen ja pelkoihin noin 3 viikossa. Aluksi sivuoireina väsymys ja ilmavaivat, mutta ei enää viikon parin jälkeen.

Todella tehokas ja hyvä lääke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhtä tasapaksua harmautta eikä mitään seksuaalista kylyä yksin eikä yhdessä. Lopetin lääkkeen.

Vierailija
4/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhtä tasapaksua harmautta eikä mitään seksuaalista kylyä yksin eikä yhdessä. Lopetin lääkkeen.

Etkö ymmärrä että lääkettä syödään vain ehkä puoli vuotta että saat rauhassa muutettua elämäsi pois masentavasta. Sen tarkoitus onkin tasata ja auttaa sinua uuteen alkuun.

MIKÄÄN LÄÄKE ei pelasta sinua vaan sen antaman tasapainon turvin teet ITSE tarvittavat muutokset elämääsi. Muuten et masennuksesta parannu!

Se että sulla ei vuoteen pariin ole seksiä on pieni hinta siitä että säilyt hengissä ja saat elämäsi kuntoon

Vierailija
5/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihalut!

Aivan nirmaalia!

Vierailija
6/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaahtoat lääkkeen lopettamisesta, niin selvennänpä hiukan: lääke lopetettiin yhteisymmärryksessä psykiatrin vastaanotolla. En ole ikinä kuvitellut savani terveyttä purkista.

Serotoniinilääkkeet eivät sovellu minulle. Olenkin toipunut traumasta, uupumisesta ja sen aiheuttamasta masennusreaktiosta terapiassa ja tarvittaessa otettavilla lääkkeillä. En tarvitse enää kumpaakaan.

Vierailija
7/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistuva keskivaikea-vaikea masennus(kohtukuolemaa, toisen lapsen kuoleman odottelua...), olen syönyt kohta 4 vuotta Cipralexia 20 mg/pv. Minulla auttaa hirveään agressiivisuuteen, käyn lapsiin kiinni masentuneena....

Seksi maistuu edelleen ja on tosi nastaa, kiloja tuli 34 ensimmäisenä vuotena, mutta en tiedä, johtuiko tästä vai samaan aikaan aloittamastani e-pillereistä...vai ei kummastakaan.

Olen joskus syönyt myös Efexoria, se hikoilutti tajuttomasti. Ciprasta en ole huomannut mitään sivuvaikutuksia, enkä muista alkuaikojen oireita, jotain näköhäiriöitä tais olla.

Vierailija
8/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralexia annoksella 20 mg. Mulla ainakin tehosi tosi hyvin, asiat olivat aika huonosti ennen lääkitystä. Pari ekaa viikkoa alotuksesta tuli aikamoisia huono-olo aaltoja, mutta sitten katosivat. Seksihaluja vähensi ja orgasminsaantivaikeutta oli, mutta omalla kohdallani katsoin ne aika pieniksi sivuvaikutuksiksi, sillä ilman lääkettä en olisi pärjännyt! Tosi huono puoli oli vain lääkkeen kalleus, n. euron/pilleri. Nyttemmin olen vaihtanut lääkkeen citalopramiin, sillä perheenlisäystä toivotaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi