Jos lapsellasi on kirpparilta varastettu Libero-peliasu. Toivon sinulle tapahtuvan jotain tosi pahaa
silloin kun lapsellasi on varastettu Libero-asu päällään.
Saatanan köyhä, jos noin kovasti asua halusit, olisit pyytänyt, niin ei olis tarttenut toiselta köyhältä varastaa.
Kommentit (80)
päälle, kuten äidilläni.
Ja siks mä pistinkin sen pääsiäisenä itkemään ja uhkasin vetää turpaan jos jankkaaminen ei lopu.
Ja kyse oli siitä, että äitini yritti 20 kertaa saada lastani syömään vaikkei lapsi halunnut ja sanoin että nyt akka se turpa kiinni tai se turpoo kiinni.
onko se joku muotijuttu nyt vai?
AP:lle: eikös sun pitäisi toivoa sen liberoasuisen lapsen vanhemmalle jotain pahuuksia, eikä sille lapselle? Tuskin kukaan lapsi on käynyt sun kirpparipöydältä varastamassa.
Kuitenkin asu löytyy jostain muusta pöydästä. Mulle on ainakin käynyt joskus niin, että vaatetta ei ollut pöydällä, eikä löytynyt myyntilapuistakaan, mutta löytyi myöhemmin väärältä pöydältä. Joku oli ilmeisesti sovuttanut ja jättänyt sit kuitenkin ostamatta.
ja mua vituttaa se molopäiden tapa repiä pakkaukset auki. Mä nimenomaan teippasin sen peliasupussin lujasti kiinni, koska se oli avaamaton.
Vittu, toivottavasti se paketin avannut molopää saa vaikka rakennustelineet päähänsä.
olen kuullut samanlaista paskanjauhamis-uhoamis-lätinää 20 vuotta yhdeltä sukulaiselta ja tuo sukulainen on totaalinen reppana. Raukkaparka on saanut niin paljon nenilleen elämältä, että tämä palsta on sen ainoa keino, purkaa pahaaoloaan. Kotona se itkee illalla tyynyynsä.
koska lapsi tapettu? Mistä voit päätellä, että olisi "ihan harmiton". Otatko vastuullesi tuon lauseen? Saanko pyytää sinulta siteerauksen Ilta-Sanomiin tappojutun yhteyteen?
että Psykomamma tekee yhtään mitään. Se pieksee täällä suutaan vaikka mistä, mutta ihan harmiton se on. Tosin olishan se aika hauskaa, jos Kissalan pojat kävis sen oven takana vähän koputtelemassa... Ei varmaan olis ensimmäinen kerta.
et voi mistään päätellä että murhaaja olisi vauva-lehden palstalla sekoileva kaheli,joten jätä ne sitaatit ihan suosiolla pois.
vihainen ja vittuuntunut ihminen ja kerron sen kyllä jos en jostakin pidä.
tynnyrissä kasvaneita molopäitä, niin käväisempä sielläkin. Miten se eroaa av-palstasta?
on varastanut puvun. Ei esim isä, isovanhemmat, kummit, ihan kuka tahansa lapsen tuttu joka on ajatellut antaa sen vaikka lahjaksi. Sun täytyy nyt siis toivoa pahaa ihan jokaiselle ihmiselle ja koittaa sillä autollakin osua siis varmuuden vuoksi jokaiseen libero-pukuisen lapsen kanssa liikkuvaan ihmiseen, jos tulee vaikka useamman ihmisen seurue vastaan...
Usko ap, että varas saa ansionsa mukaan. Ole huoleti. Vituttaisi muakin, jos laittaisin jotain myyntiin, ja joku typerys sen sitten varastais, fucking köyhä. Täällä palstalla taitaa olla enemmänkin varkaita, kun niin vain hymistellään. Jos joku lahjoittaa, niin se on ihan eri asia, kuin että laittaa myyntin, ja tarttee tuloja.
tynnyrissä kasvaneita molopäitä, niin käväisempä sielläkin. Miten se eroaa av-palstasta?
että sieltä puuttuu palstan pahin hullu - sinä.
henkilölle jota hän ei tunne näin netin kautta on poliisiasia?
hän on lapsensa kanssa leikkikentällä ja vieressä pallolla pelaavat teinit heittävät pallon vahingossa täysillä päin varkaan lasta, joka keinuu keinussa. Täysiosuma!
ajaa Libero-asuisten lasten päälle autolla tai ostoskärryllä.
ja vahinkoja voi aina sattua. Mä voisin harjoitella osumatarkkuutta ensin vaikka ei-liberoasuisten kohdalla.
Aika rakentava keskustelu tästäkin on saatu aikaseks. Ajatelkaa jos tähän aloitusviestiin olis vaan vastattu jotain tyyyliin "muakin on joskus vituttanu niin paljon että olen toivonut jollekin pahaa, ymmärrän sinua" ,niin tämä aloittaja olis ehkä kokenut saavansa täältä jotain sympatiaa ja ollut tyytyväinen. Mie en ainakaan ajattele että joku on psykopaattihullu jos tuommosen viestin kirjoittaa tänne..
Jankutat samaa asiaa koko ajan. Ehkä sen takia sulla on niin hankalaa olla niiden lastesi kanssa? Lapsen on vaikeaa olla turvallinen aikuinen.
muuta kuin että nyt saatana se turpa kiinni että äiti saa nukkua aamulla klo 9 jälkeenkin.
En mä yleensä keskustele mun lasteni kanssa muuta kuin että nyt saatana se turpa kiinni että äiti saa nukkua aamulla klo 9 jälkeenkin.
Tosi noloa kun hoet noita samoja juttuja uudelleen ja uudelleen. Osaatko sä puhua ollenkaan mistään muista asioista? Eikö mikään sun elämässä ole kivaa, kun aina pitää valittaa ja valittaa ja valittaa, ja samat jutut toistaa ainakin sen kahdeksan kertaa. Oot varmaan todella nääntävä ihminen.