Jos lapsellasi on kirpparilta varastettu Libero-peliasu. Toivon sinulle tapahtuvan jotain tosi pahaa
silloin kun lapsellasi on varastettu Libero-asu päällään.
Saatanan köyhä, jos noin kovasti asua halusit, olisit pyytänyt, niin ei olis tarttenut toiselta köyhältä varastaa.
Kommentit (80)
Onko niitä Libero-peliasuja siis olemassa vain yksi kappale koko maailmassa?
Eikö joku vaippapaketeilla kerätty peliasua ole aika vähäistä verrattuna lapsen henkeen ja terveyteen?
johonkin henkilöön, jotta siitä voidaan tuomita. Liberopentujen äidit, pahaa karmaa sataa ja paljon.
ettekä puolihuolimatonta hurjastelua joko ostoskärryillä tai autolla. Mä oon aatellu opetella taas ajamaan, kymmenen vuoden tauon jälkeen ja mulla on oikeus autoilla liikenteessä, koska mulla on ajokortti.
Vähät siitä vaikka auton hallinta voi olla vähän heikonlaista ja tilannenopeus karkaa käsistä vaikka marketin parkkipaikalla.
jonka pyysit asusta. Ennemmin laitan tuon summan tilillesi kuin luen Ilta-Sanomista, että mielenterveyspotilas tappoi lapsen Oulussa.
pitää pahaa toivoa nii sitten vaikka äidille.
lapsen vammautumista tai jotain.
maininnalla, käteismaksu, vain nouto. silloin minimoi hävikin riskin.
ja pahinta mitä äidille voi toivoa, on se että hänen lapselleen sattuu. Ainakin saan toivoa pahaa enkä taatusti mene väliin jos näen liberoasuisen kakaran karkaavan marketin ovesta ajotielle.
Siirryn pois edestä, jotta kakara pääsee ulos.
Miksi lapselle pitää toivoa pahaa aikuisen tekemästä asiasta?
14 miksi pikkusieluinen jos ei hyvaksy varastamista? olet tainnu ymmartaa vaarin 'pikkusieluisuuden'??
ja saatana vielä jättää tyhjä paketti pöytään. En olis tiennyt koko varkaudesta mitään jos saatanan köyhä luuseri-varas ei olisi jättänyt pakettia hintalappuineen pöytään.
Toivottasti pentu sotkee liberoasun mustikkasose-ruohoon heti ekalla käyttökerralla ja asu on käyttökelvoton.
muut pennut saatan ehkä pysäyttää jos satun kohdalle kun pentu on juoksemassa auton alle.
Eurot ei vituta läheskään niin paljon kuin varastaminen ja saatana vielä jättää tyhjä paketti pöytään. En olis tiennyt koko varkaudesta mitään jos saatanan köyhä luuseri-varas ei olisi jättänyt pakettia hintalappuineen pöytään.
Toivottasti pentu sotkee liberoasun mustikkasose-ruohoon heti ekalla käyttökerralla ja asu on käyttökelvoton.
jotta mun ei enää tarvitse miettiä oululaisten lasten turvallisuutta.
tosiaan viestistä on ilmoitettu:(
Ihan sen vuoksi toivon myös, että asiasta on tosiaan tehty ilmoitus myös poliisille, että tajuttaisiin ettei näillä palstoilla ihan mitä tahansa voi puhua.
Sairaspimiösekopää kun tämmöisiä tänne kirjoittelet!
Tälläisiin viesteihin en suhtaudu vähätellen tai huumorilla, vaan erittäin vakavasti ja toivon, että muutkin tekevät ilmoituksen poliisille, jotta uhkailut otetaan vielä vakavammin.
Poliisin nettisivujen etusivulta löytyy "Nettivinkki", voi jättää myös nimettömästi jos haluaa, itse jätin nimellä.
Jos uhataan tappaa ja vammauttaa jonkin vaippapuvun takia - on erittäin vakava asia. Toitottavasti ymmärrätte sen.
Kiitos kaikille, jotka laittavat viestin poliisille.
tosiaan viestistä on ilmoitettu:( Ihan sen vuoksi toivon myös, että asiasta on tosiaan tehty ilmoitus myös poliisille, että tajuttaisiin ettei näillä palstoilla ihan mitä tahansa voi puhua.
sinullekin tapahtuvan ihan niin paljon kuin jaksan. Ja välinpitämätön voin aina olla, jos satun näkemään liberoasuisen lapsen vaarassa, käännän selkäni ja toivon oikein pahaa tapahtuvan.
Ja ainakin jokaisen Liberoasupennun kohdalla katson äitiä pahalla silmällä.
Taikauskoiset pelkäävät, kävin pistässä pari nastaa voodoo-nukkeen, jolla on päällä liberoasu.
sanonut toivovani että liberoasuiselle pennulle niin tapahtuu. Ja mistä sen tietää vaikka toiveeni toteutuu, ei mun tartte olla se toteuttaja.
mutta ei enää voi. Onko sinulla todella vaippaikäinen hoidettavana?
sinullekin tapahtuvan ihan niin paljon kuin jaksan. Ja välinpitämätön voin aina olla, jos satun näkemään liberoasuisen lapsen vaarassa, käännän selkäni ja toivon oikein pahaa tapahtuvan. Ja ainakin jokaisen Liberoasupennun kohdalla katson äitiä pahalla silmällä. Taikauskoiset pelkäävät, kävin pistässä pari nastaa voodoo-nukkeen, jolla on päällä liberoasu.
johonkin henkilöön, jotta siitä voidaan tuomita. Liberopentujen äidit, pahaa karmaa sataa ja paljon.