Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapsellasi on kirpparilta varastettu Libero-peliasu. Toivon sinulle tapahtuvan jotain tosi pahaa

Vierailija
14.07.2010 |

silloin kun lapsellasi on varastettu Libero-asu päällään.

Saatanan köyhä, jos noin kovasti asua halusit, olisit pyytänyt, niin ei olis tarttenut toiselta köyhältä varastaa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap. jää kiinni

Vierailija
42/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liberopukuisille pennulle ja niiden äideille tai isille, riippuu varkaan sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos liikun autolla, painan kaasua sellaisen lapsen kohdalla, joka on puettu Liberopeliasuun"

sanonut toivovani että liberoasuiselle pennulle niin tapahtuu. Ja mistä sen tietää vaikka toiveeni toteutuu, ei mun tartte olla se toteuttaja.

Vierailija
44/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka raskaanaolevan päälle.

Ajotaitoni on nimittäin huonompi kuin sokealla 8-kymppisellä.

Ajattelin hankkia kesäauton ja lähteä liikenteen sekaan harjoittelemaan. Jos itselle käy jotakin, niin sillähän ei ole mitään väliä.

Ajo-oikeuteni on voimassa vielä yli 30 vuotta, vaikken ole ajanut viimeksi kuin autokoulun kakkosvaiheessa.

Vierailija
45/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyykelääkkeitä ja lähtee liikenteeseen. Reaktiokyky on niin hidas että en ehtisi tehdä mitään pienessäkään tilannenopeudessa.

Mutta tämäkin voidaan näyttää toteen vasta jos jotain tapahtuu kun autoilen.

Vierailija
46/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaatte koko ihmiselle yhtään mitään?

Silkkaa sairasta huomionhakua selvästi mielisairaalta ihmiseltä.

tuskin tuo jaksaa kauaa yksin palstalla hillua.

Vierailija
47/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma taas riehumassa oikein kunnolla!

Vierailija
48/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hullu! Toivottavasti sinulle käy jotain todella pahaa, vaikkapa joku köyhä varastaa pöydästäsi jonkin toisen sinulle ilmatteeksi tulleen tavaran! Hui kamala, sittehän sä varmaan jo ammut ihan summassa vastaan tulevia, toivoen että joku niistä kurjista olisi juuri se joka vei sun arvokkaimman tavaran ikinä!! Oliskohan mitenkään mahdollista, että viitsisit raahata sen hullun perseesi hoitolaan?!

Vierailija
49/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieroutuneella huumorintajulla tai huomionhaulla.

Jos ihmiset olisivat toimineet ajoissa, olisi ehkä esim. Kauhajoen koulusurmat estetty.

Haluatko todella ottaa omalletunnollesi sen, että tänään suhtaudut kevyesti tähän kirjoitteluun ja sitten perjantaina jo luet lehdestä kuinka lapsi tapettu Oulussa? Minä en tätä voi omalletunnolleni ottaa, ilmoitin hänestä poliisille.

vastaatte koko ihmiselle yhtään mitään? Silkkaa sairasta huomionhakua selvästi mielisairaalta ihmiseltä. tuskin tuo jaksaa kauaa yksin palstalla hillua.

Vierailija
50/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämästä tietää jos joku on vaikka lähettänyt päälle kasan huonoa karmaa ja sattuma puuttuu peliin.

Tietättekö mistä mä nautin eniten? Siitä vallan tunteesta, mitä pelko saa teissä aikaan. Kun ette koskaan voi tietää.

Vierailija
51/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämästä tietää jos joku on vaikka lähettänyt päälle kasan huonoa karmaa ja sattuma puuttuu peliin.

Tietättekö mistä mä nautin eniten? Siitä vallan tunteesta, mitä pelko saa teissä aikaan. Kun ette koskaan voi tietää.

juttuja on tosi mielenkiintoista seurata. Sillä on selvästi joku sellainen harha, että se on jotenkin muiden ihmisten yläpuolella, jotenkin parempi ja ERILAINEN kuin muut. Senhän takia sen pitää käydä täällä AV:lla, kun sillä ei ole varmaankaan kovinkaan paljon sosiaalista elämää. Toi lainaamani viesti on NIIN hyvä esimerkki tästä.

Vierailija
52/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Psykomamma tekee yhtään mitään. Se pieksee täällä suutaan vaikka mistä, mutta ihan harmiton se on. Tosin olishan se aika hauskaa, jos Kissalan pojat kävis sen oven takana vähän koputtelemassa... Ei varmaan olis ensimmäinen kerta.

Vierailija
53/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsi tapettu? Mistä voit päätellä, että olisi "ihan harmiton". Otatko vastuullesi tuon lauseen? Saanko pyytää sinulta siteerauksen Ilta-Sanomiin tappojutun yhteyteen?

että Psykomamma tekee yhtään mitään. Se pieksee täällä suutaan vaikka mistä, mutta ihan harmiton se on. Tosin olishan se aika hauskaa, jos Kissalan pojat kävis sen oven takana vähän koputtelemassa... Ei varmaan olis ensimmäinen kerta.

Vierailija
54/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä, paitsi että mehän muutettiin just luhtitaloon. täällä ne ei oo vielä käyneetkään.

ja mitä mä sosiaalisella elämällä teen? Mullahan on av-palsta.

Vierailija
55/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtihaastatteluun. "Yritin estää lapsentapon oulussa" Mamma 25v.

Mä nautin sun paniikkireaktiosta tai mitä tekopyhää esittämistä se nyt lieneekään. Lopeta jo, teatterikorkeeseen on pääsykokeet vasta ens keväänä, eikä sinne synnyttäneitä oteta.

Vierailija
56/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää nyt ole vaan huono provo

Vierailija
57/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sairas ketjusi on jo levinnyt niin monen tahon tietoisuuteen, että et uskokaan...

Sinuna pelkäisin, pelkäisin todella.

lehtihaastatteluun. "Yritin estää lapsentapon oulussa" Mamma 25v. Mä nautin sun paniikkireaktiosta tai mitä tekopyhää esittämistä se nyt lieneekään. Lopeta jo, teatterikorkeeseen on pääsykokeet vasta ens keväänä, eikä sinne synnyttäneitä oteta.

Vierailija
58/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap. jää kiinni

Pahan karman toivottamisesta?

Vierailija
59/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tuolla toisessa ketjussa kiemurtelemaan, ettei ole muka ketään uhannut.

Vierailija
60/80 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hullujahan suojellaan, eihän ne sairaudelleen mitään voi.

Ja autolla mä saan opetella ajamaan milloin haluan, mulle on kortti joskus myönnetty. Eikä oo sanottu, että lääkkeissä ei saa ajella markettien pihoilla tai lastentarhojen lähellä.

Ja ostoskärryille ei oo nopeusrajoitusta, niillä saa jyrätä kenet haluaa.