Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kiihotutteko suihinotossa; saatteko orkut

Vierailija
05.06.2015 |

Yhdessä ketjussa nyt naiset sanovat ottavansa suihin joka päivä tai kuukautisten aikaan. Kiihotutteko tästä saatteko orkut; vai kiusaatteko vain miehiä jutullanne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kiihottaa, ei tosin aiheuta fyysisiä tuntemuksia. Nautin, kun mies nauttii. Orgasmia se ei kyllä minulle tuo. T: se, joka ottaa suihin kuukautisten aikana ja muutenkin

Vierailija
2/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin pöksyt kostuu, mutta en kiihotu siten, että tarvis laueta. Paitsi jos mies samalla sormettaa mua pyllypuolelta niin sitten kyllä tulee niin hirveä panetus, että on pakko saada itsekin. Mutta menkkojen aikaan yleensä hoitelen ihan miestä vaan, ellei nyt sitten ajauduta siihen, että mies runkkaa itse loppuun ja minä itseäni häntä katsoen ja hän laukee mun tisseille. Onhan näitä variaatioita :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihotun siitä sen verran, että miehenkin olis paras antaa myös mulle jotain vaikka suuhun tuliskin. Muuten jää levoton olo. N27

Vierailija
4/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on enemmän miehen kiihottumisesta. Miehenä en heti usko naisen kiihottumiseen suuseksistä samalla tavalla kuin kunnon panolla. Miehet, ajatellaan enemmän naisten nautinnosta, silloin saamme itse enemmän nautintoa itsekin. / vilivallaton

ps. terkut N32:lle

Vierailija
5/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kyllä (pöksyt kastuu litimäriksi) ja alkaa panettaa, mutta orgasmia en siitä pelkästään saa. Ja kyllä otan suihin kuukautisten aikana (ja nielen kaiken, love it :) ja yleensä muutenkin päivittäin ellei sitten muksut ole sairastelleet = valvottaneet/jotain muuta erityistä, joka väsyttää liikaa.

N32

Vierailija
6/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:15"]

Kiihotun kyllä (pöksyt kastuu litimäriksi) ja alkaa panettaa, mutta orgasmia en siitä pelkästään saa. Ja kyllä otan suihin kuukautisten aikana (ja nielen kaiken, love it :) ja yleensä muutenkin päivittäin ellei sitten muksut ole sairastelleet = valvottaneet/jotain muuta erityistä, joka väsyttää liikaa.

N32

[/quote]

Tarkennus: Eri N32 kuin tuo, jolle joku laittoi terkkuja :D

Vierailija
7/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihotun ja mies tyydyttää mut lopuksi. Kuukautisten aikana muualta kuin pillusta.

Vierailija
8/10 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa kun mies nauttii ja saatanpa vähän kiihottuakin, mutta ilman kosketusta ei varmasti orkkua tule. Menkkojen aikana en kosketusta edes halua, mutta kun haluan, niin näytän haluni varmasti.

Vierailija
9/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun ehdottomasti. Jos mies viela leikkii rinnoillani, yleensa itse leikin pillullani. Kuukautisten aikaan vahan toisin. Mutta kylla, suihinotto kiihottaa ihan mielettomasti.

Vierailija
10/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihotun jos mies samalla sormettaa anaalia tai itse räplään karvatonta pilluani ja lopuksi mies saa laueta rintojeni väliin