Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotias täynnä pieniä näppyjä, ovatko hikinäppyjä? (Linkki kuvaan)

Vierailija
14.07.2010 |

1-vuotias on ihan täynnä pieniä punaisia näppylöitä, ollut jo monta päivää. Näpyt eivät tunnu kutisevan. Osassa on keskellä kellertävää, ovat ihan pikkuvauvan hormoninäppyjen näköisiä. Näppyjä on rinnassa, kaulassaa ja yläselässä.

En ole meidän lapsilla ennen nähnyt "hikinäppyjä", ajattelin täällä kysäistä josko joku tunnistaisi ovatko nämä niitä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6421712.jpg

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut juuri tuon näköisiä näppylöitä juhannuksesta asti.Niitä on ylävartalolla ja alkuun oli myös kaulalla ja pikkasen poskissakin. Kävin lääkärissä näyttämässä niitä ja oli sitä mieltä, että allerginen reaktio jostain. Mietin itse, että on varmaan hikinäppylöitä kuitenkin tai sitten täytyy vaihtaa pyykinpesuaineet ja kokeilla jos vaikka johtuis siitä. Tänään taas niitä on enempi ollut.

Vierailija
22/28 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä tarkoitat kommentillasi "Jösses!"? Eikö 1-vuotialla kuulukin olla vähän kaulapoimuja?

Tuossa kuvassa taitaa lapsen pää olla kääntynyt sivulle, voipi olla että kaula on siksi oudon näköinen. Lapsi kasvaa painon suhteen miinuskäyrällä, joten olen iloinen jokaisesta poimusta! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaisia 2,5 veellä.

Huvittavia nuo mammat jotka alkavat vaahdota vaipasta (kerta/kesto) tai lapsen muusta ulkoisesta olemuksesta... Kaikkien lapsiako katsotte sillä silmällä että mitä vikaa pienestä löytyy??

Ja ap - meillä hikinäppyihin auttaa ihan vesileikit kylppärissä. Joka paikassa kun on kuuma niin laitan lapselle vannaan viileää vettä ja kasan kylpyleluja... viihtyy niiden parissa (valvottuna) tarvittaessa pitkäänkin.

Kumpa tämä helle helpottaisi!

Vierailija
24/28 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi ihan normaali vai jotain kehitysongelmaa?

Kyllä meidän 1-vuotiaalla kaula on ihan suhteessa muuhun kroppaan, ei mikään jumbo!

Vierailija
25/28 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavia, lasta arvostelette kun pyydetään neuvoja iho-ongelmiin! Huomioikaa että kuvakulma on ylhäältä alas eli ylemmät vartalonosat ovat kameraa lähempänä joten kuva vähän "vääristyy". Ai niin, tämähän onkin av-palsta joten kaikki eivät välttämättä tuota ymmärrä... :)

Mutta itse asiaan, hikinäppyjä nuo ovat minunkin mielestä.

Vierailija
26/28 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin omani kanssa neuvolassa ja täti sanoi että hikinäppyjä ovat. Ihan samalta ainakin näyttivät.

Vierailija
27/28 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli molluskoita minun mielestäni. http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Molluskat+paranevat+itsest%C3%A4%C3…

Itse olen kyllä törmännyt hyvin paljon pienempiinkin ja ihonvärisempiin molluskoihin kuin tossa linkin kuvassa, juurikin samanlaisiin kuin omassa kuvassasi.

Vierailija
28/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös pitänyt hikinäppyinä, kun samaan aikaan helteiden kanssa tulivat.

Eivät tunnu mitenkään haittaavan, mutta ikävän näköisiähän nuo ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan