Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaavinnan jälkitarkastus

Vierailija
02.08.2010 |

Epikriisissä mainitaan, että jälkitarkastus tarvittaessa. Missä tapauksissa jälkitarkastukseen mennään? Vai ainako? Netin ihmeellisestä maailmasta olen lukenut, että kaavintaa seuraa muutaman viikon päästä jälkitarkastus, mutta hämää tuo "tarvittaessa".

Eipä siitä kai haittaakaan ole, en vaan tiedä, miten kestän sen henkisesti, kun itku on edelleen herkässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo senkin takia, että huomattaisiin mahdollinen kohtutulehduksen riski.

Kyllä sinä sen kestät, Nainen kestää yllättävän kovia asioita. Itselleni tehtiin kaavinta keskenmenon jälkeen. Sikiö oli ollut kuolleena jo kolme viikkoa ja kroppani ilmoitti siitä ainoastaan pienellä tuhruvuodolla. Oli huojentavaa kuulla jälkitarkastuksessa lääkärin sanovan, että siellä on kaikki kunnossa ja ensimmäisten kuukautisten jälkeen voi alkaa yrittämään uudestaan. No sitä kyllä sitten seurasikin 7 vuoden lapsettomuus ja nyt ihmeellinen, uskomaton luomuplussa.

Voimia sinulle.

Vierailija
2/2 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin kaavinta n. 4 kk, ei keskenmenon takia. Jälkitarkastuksesta ei ollut mitään puhetta. Olen menossa oman gynen vastaanotolle kuukauden sisään muutenkin, joten silloin selviää asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi