Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helleruokavinkit kehiin

Vierailija
14.07.2010 |

Grillausmahdollisuutta meillä ei ole.

Syökö teillä lapset 2 lämmintä ateriaa helteillä?

Meillä maistuu yleensä keitot, muhennokset ja erilaiset laatikkoruoat, mut niitä ei huvittais helteellä väkertää.

Aikuiset parjää kyllä salaattilinjalla, mut mitä teillä lapset syö? Vai teettekö te aina kaksi lämmintä ateriaa päivittäin

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaaksi voileipiä, karjalanpiirakkaa, jäätelöä, mansikoita, kirsikoita jne.

Päivälliseksi lämmin ruoka. Esim. superhelppo tomaattipasta, joka valmistuu seuraavasti: Keitä paketillinen tuorepastaa. Pastan kiehuessa pilko kulhoon kypsiä tomaatteja, basilikaa, valkosipulia ja juustoraastetta. Kaada kuuma pasta joukkoon ja sekoita.

Vierailija
2/3 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin niin pataruokaorientoitunut etten keksi mitään järkevää kylmää syötävää.

Meillä kun muksut ei noista salaateista oikein perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään kyllä kaksi suolaista ruokaa päivässä, lämpimyydessä nyt ei niinkään väliä. Syöhän nuo lapset vaikka kylmää pastaa hyvin, meillä tosin syövät hyvin myös salaatteja ja kolmiovoileipiäkin tms.

Mä olen kaivellut nyt paljon talven aikana tekemiäni ruokia pakkasesta - tänään syötiin mm. tummaa riisiä ja chili sin carnea.

Ulkonakin on tullut syötyä poikkeuksellisen usein nyt, mut ajattelen, et sekin vähän kuuluu kesälomaan.

Kaikki padat sun muut on poissa laskuista, samoin kuin uunipuurot. Mikro on kovin pop ja samoin vedenkeitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi