Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla 100% varma ettei miehesi petä?

Vierailija
14.07.2010 |

Minä voin olla,luotan mieheeni ja tunnen hänet niin hyvin että tiedän ettei hän petä. Ja sama toisinpäin. Tiedän että nyt joku kommentoi että jossain vaiheessa miehesi tulee pettämään ellei ole jo pettänyt mutta tiedän ettei petä. Meillä todella hyvä suhde,vaikka välillä kinaa onkin. Luottamuspula vain tuhoaa suhdetta pikkuhiljaa...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi olla hänen kanssaan, jos en voisi olla varma, ettei hän petä

Vierailija
42/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää aina provoilla tästä samasta asiasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse olla siitä täysin varma voidakseni luottaa häneen ja elää sovussa, ilman turhia epäilyksiä.

Uskoisin tunnistavani uskottomuuden merkit, koska pettäminen oli yksi avioeroni syistä. Koska olen kokenut sen jo, en edes pelkää sitä. Uskoisin, että mieheltäni onnistuisi seksi ilman tunteita hyvinkin, mutta en silti pelkää.

Vierailija
44/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottaa 100- prosenttisesti kehenkään, itsekin olen pettänyt lyhyissä suhteissani ja yhdessä piti esittää muutama kuukausi, etten ollut pettänyt. Luulen, että sitä voi jakaantua eri ihmiseksi ja elää yhden kanssa yhtä ja toisen kanssa toista elämää niin, että uskoo sen itsekin, eikä edes ajattele sitä pettämistä, jolloin ei käyttäydy edes mitenkään omituisesti. Ja vielä kun jotkut haluavat kovasti luottaa toiseen, niin eivät epäile, vaikka pitäisi, ja heille on helppo valehdella.

Vierailija
45/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus 100%.

Vierailija
46/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän missä mies liikkuu milloinkin ja kenenkin kanssa. Työaika säännöllinen (ei liukumia, eikä ylitöitä) ainoastaan miehiä olevassa työpaikassa. Jos kerran vuodessa käy ulkona ilman minua, niin on tämän työpaikan miesporukan kanssa. Yhdessä olemme tekemissä myös näiden työkavereiden ja heidän vaimojensa kanssa, joten luulisin että jotain kautta kulkisi juttua minunkin korviini, jos joku yhden illan juttu olisi ollut. Lisäksi silloin kun harvoin on ollut näiden kavereiden kanssa ulkona, niin mies kertoo ne vähemmän kivatkin tapahtumat kotona mitä illan aikaan on ollut (välillä tappeluita ja kaatokännejä). Lisäksi mies tulee aina kotiin yöksi. Muuten mies liikkuu ilman perhettä vapaa-aikana vain omassa harrastuksessaan naapurin äijien kanssa (kerran viikkoon tunnin-parin ajan). Ja minä olen myös näiden miesten ja heidän vaimojensa kanssa tekemisissä. Sitten lapsen harrastusmenoja mies liikkuu lapsemme kanssa, jossa myös muita isejä. Siellä lapset kuitenkin mukana. Ja näissä saatan minäkin olla muiden lastemme kanssa joskus mukana, jolloin näen näitäkin isejä. Kyllä ne jutut niin pyörivät poikien peleissä ja aika treeneissä ja turnauksissa menee niihin poikiin. Muuten mies liikkuu lastemme ja/tai minun kanssani. Ei tuo raukka pääse mihinkään ilman perhettään. Sen verran lapset ja vaimo sitoo. Ei miehellä ole tuossa aikataulussa ja touhuissa mitään mahdollisuutta pettää. Ja kun piirit on pienet, niin jutut kyllä kulkisivat nopeasti.

Vierailija
47/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että rakastaa minua ja on minulle rehellinen, ollut aina.

Tälläkin hetkellä mies on ulkomailla parhaan kaverinsa kanssa 2viikkoa, ja tiedän että on kunnolla vaikka vähän vilivilperi onkin.

Pari kertaa mies on yrittänyt valehdella minulle (jostakin mitättömästä pikkuasiasta, kuten siitä että onko ravintolassa syömässä vai kaljalla, tms), mutta on jäänyt kiinni välittömästi. Luen miestä (ja hänen parasta kaveriaan :D) kuin avointa kirjaa. Mies käyttäytyy samoin kuin 6v puhuttuaan höpöhöpöjä, kiemurtelee ja on niin kulta mä tykkään susta. Ok, mitä olet taas tehnyt?

Muutaman kerran mies onkin jo sanonut että ei näköjään passaa tehdä mitään typerää kun jää jokatapauksessa kiinni. :D

Vierailija
48/55 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kovasti katuu pettämistään (kuten minä), niin on vain pakko työntää se pois mielestä, ettei menettäisi suhdetta, ja ajan päästä se haalistuu, vaikka aiemmin olisi ahdistunut. Joten ei tarvitse olla mikään narsistipsykopaatti kyetäkseen johonkin yhden illan hairahdukseen tai edes suhteeseen. Monesti se känni oikeasti on ainoa selitys, sillä riittävä alkoholihan aiheuttaa kemiallisesti sen, ettei kykene ajattelemaan järjellä, vaikka haluaisi, vaan toimii vain hetken mielijohteesta.

Vierailija
49/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tosta pettämisestä on tullut elämää suurempi peikko? Miten yhden yön juttu voisi edes kaataa kunnon parisuhteen?

Mulla ei ole todellakaan mitään mielenkiintoa pohtia etukäteen pettääkö mies, petänkö minä. Ikinä ei voi tietää mitä elämä tuo vastaan.

Vierailija
50/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jää kiinni, koska ei osaa valehdella.

Vierailija
51/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta se ei minua häiritse. Luotan mieheeni ettei petä, ja jos pettää niin katsotaan sitten tilannetta taas uudestaan.

Yhdessä 22 vuotta.

Vierailija
52/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotan kuitenkin 100 %, ja sehän on tärkeintä :)

Vierailija
53/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskottomuus on hänen periaatteidensa vastaista. J ahän rakastaa minua oikeasti.

Vierailija
54/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tosta pettämisestä on tullut elämää suurempi peikko? Miten yhden yön juttu voisi edes kaataa kunnon parisuhteen?

Mulla ei ole todellakaan mitään mielenkiintoa pohtia etukäteen pettääkö mies, petänkö minä. Ikinä ei voi tietää mitä elämä tuo vastaan.

Miksi ihmiset käyttää energiaa näiden miettimiseen? Jos käy niin ikävästi, että mieheni pettää ja minä saan tietää siitä, mietin sitä sitten. Eikä tosiaan yksi sekoilu välttämättä avioliittoa kaataisi. Vaikea mennä kuitenkaan vannomaan, miten siihen suhtautuisi.

Vierailija
55/55 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin päätynyt jonkun naisen sänkyyn humalassa ja koska ei halunnut pettää enempää niin jättikin sitten koko perheensä tämän yhdenyön jutun takia ja on viettänyt nyt siellä monta yötä:( Ja perusteli että piti jättää kun ei halunnut pettää enempää eli että hän on rehellinen mies eikä halunnut jatkaa sitä selän takana.

Ihmettelen vaan todella, sen täytyy olla joku tuttu ennestään, ei kai kukaan muuten jätä perhettään jonkun satunnaisen seksijutun takia? Lapsia on ennestään ja vauva tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan