Voitko olla 100% varma ettei miehesi petä?
Minä voin olla,luotan mieheeni ja tunnen hänet niin hyvin että tiedän ettei hän petä. Ja sama toisinpäin. Tiedän että nyt joku kommentoi että jossain vaiheessa miehesi tulee pettämään ellei ole jo pettänyt mutta tiedän ettei petä. Meillä todella hyvä suhde,vaikka välillä kinaa onkin. Luottamuspula vain tuhoaa suhdetta pikkuhiljaa...
Kommentit (55)
toivoa. Siihen nähden miten paljon maailmassa aviopuolisot toisiaan pettävät, olette aikas hyväuskoisia. Ai,niin, ne on ne muut..
Pääsimme asian yli (helvetin vaikeaa oli ja kesti pitkään), mutta mies todella aidosti katui ja kävi terapiassa yms. Oli yhden illan kännsekoilu, liittyi sitoutumiskammoon, ja tapahtui seurustelumme alkuvaiheessa. Asiasta sain tietää pari vuotta myöhemmin.
Nyt suhteemme on parempi kuin ennen pettämistä ja olen varma, ettei mies enää petä. Jättää voi toki, muttei petä. Sen verran kova paikka oli molemmille.
Vaikeinta oli luottamuksen takaisin saaminen.
joulupukkiin tai hammaskeijuun, olisi hemmetin naivia sanoa, että mun mies ei koskaan pettäisi. Tai mistä sen tietää vaikka tässä joku päivä itsekin sekoaa, vaikkei aikeita tai tarvetta ole.
ei se että vaikka luottaa mieheen 100% tarkoita sitä etteikö mies voisi pettää! ei nyt sekoiteta kahta asiaa keskenään. Jos kysytään että luotanko mieheeni 100% niin vastaan että kyllä ja jos taas kysytään että voinko olla 100 varma ettei mieheni petä niin vastaan että en.
"Death and taxes", siis!
Mieheni ei varmaankaan tietoisella päätöksellä pettäisi, mutta en voi mennä vakuuseen, mitä saattaisi jonkin viinanhuuruisen illan päätteeksi tapahtua, jos joku kovasti painostaisi.
ei se että vaikka luottaa mieheen 100% tarkoita sitä etteikö mies voisi pettää! ei nyt sekoiteta kahta asiaa keskenään. Jos kysytään että luotanko mieheeni 100% niin vastaan että kyllä ja jos taas kysytään että voinko olla 100 varma ettei mieheni petä niin vastaan että en.
Olemme onnellisia yhdessä, that´s the point.
Toki toivon ettei niin kävisi ja elän sen mukaan, mutta en minä voi mennä toisen puolesta mitään 100% varmaa sanomaan. Enpä uskaltaisi sanoa sitä omasta puolestanikaan, joskin siitä lähdetään ja sen mukaan eletään.
että ei petä. Jos arvomaailmamme, joka nyt on molemmilla samanlainen ja jonka varaan avioliittomme ollaan perustettukin, säilyy molemmilla, niin ei varmasti petä. Enkä petä itsekään.
Silloinhan ei voi edes pettää.
Ei toisesta ihmisestä voi ikinä sanoa 100% varmuudella. Olen kyllä samaa mieltä, että parisuhteessa luottamusta pitäisi olla sen verran, että "ei voisi kuvitellakaan toisen pettävän".
Mies on pettänyt kymmenisen vuotta sitten. Sitä ennen olin 20 vuoden ajan 100-varma, ettei petä.
luotin.. kunnes jäi ekan kerran kiinni. luotin vielä senkin jälkeen, tokaan kertaan saakka, sitten ajattelin että aivan sama! no eihän se ollut, ero tuli 5vuoden päästä ekasta "rysästä" ja eron jälkeen olen sitten kuullutkin vaikka mitä..
Mutta ei se luottamus kaikkiin mennyt, luotan edelleen ihmisiin ja uuten mieheeni kunnes toisin todistetaan, mutta sinisilmäinen en enää ole :)
Olemme onnellisia yhdessä, that´s the point.
Pettäminen on AINA pettäjän oma moraalinen valinta. Myös mahdollisuuden ilmaantuminen vaikuttaa, tilaisuus tekee varkaan kuten sanotaan.
Ei siis ole siitä kyse, että kotona olisi nalkuttava ja pihtaava akka.
Ja itselläni on ollut pidempi suhde sellaisen miehen kanssa, jonka vaimo kirkkain silmin vakuutti että hän tietää 100% varmuudella ettei miehensä taatusti petä häntä. Sanoin vielä että sen verran pitkään ovat olleet yhdessä, ja että hän tuntee miehensä niin hyvin ettei mies voisi häntä silmiin katsoa ja tuollaisesta valehdella, hän huomaisi heti jos valehtelisi.
ja joskus oli vaan puoli tuntia sitten nainut kanssani...
Ja itselläni on ollut pidempi suhde sellaisen miehen kanssa, jonka vaimo kirkkain silmin vakuutti että hän tietää 100% varmuudella ettei miehensä taatusti petä häntä. Sanoin vielä että sen verran pitkään ovat olleet yhdessä, ja että hän tuntee miehensä niin hyvin ettei mies voisi häntä silmiin katsoa ja tuollaisesta valehdella, hän huomaisi heti jos valehtelisi.
henkisesti kylläkin, mutta pettää kumminkin...
Sä olet alempaa kastia kuin torakat!
Olen 100%:sen varma, että pettää...
Aina voi tietysti saivarrella, että eihän me 24 h kuljeta käsikädessä ja en voi tietenkään joka sekunti olla selvillä, missä hän on ja mitä tekee, mutta silti olen aivan varma, ettei petä. Ja sekään ei tarkoita, etteikö joskus pettäisi, vaikka juuri nyt ei petä.