Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku voi ottaa alkoholia raskauden aikana??!!

Vierailija
14.07.2010 |

En ymmärrä raskaana olevia, jotka suovat itselleen edes lasin viiniä tms. Käsittämätöntä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ota vastuuta teoistaan, kun heitä ei siihen opeteta / pakoteta.

Jos olisi vapaampi malli, jossa saat ihan vapaasti dokata raskaanakin, kunhan maksat vammaispalvelu rallin, jos sellainen syntyy. Saattaisi laittaa terävämmänkin miettimään, otanko sen lasillisen vai en?

Ahneus on jättänyt monet viinilasit ottamatta, siellä missä ahneudelle on vielä merkitystä.

Verojen maksu Suomeen moraalitonta.

Vierailija
2/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otetaan alkoa silloin, kun ei vielä tiedetä raskaudesta. Itsellenikin kävi niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kauhistuttaa raskaana olevat, jotka syövät surutta homejuustoja ja maksamakkaraa. Ja litratolkulla kolajuomia.

Vierailija
4/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä enemmän juojilla on muitakin ongelmia ja ne jatkuu synnytyksen jälkeen. Minä en ymmärrä kaltaisiasi jeesustelijoita jotka niputtaa yhteen yhden viinilasillisen juojan ja rappioalkoholistin.

Vierailija
5/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tuore-/homejuustoja vältellyt, Ja maksamakkaraakin söin sen vähän kuin ennenkin.

Vierailija
6/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otetaan alkoa silloin, kun ei vielä tiedetä raskaudesta. Itsellenikin kävi niin!

Mulle kävi kans noin (ehkäisy petti eikä ollut aavistustakaan raskauden mahdollisuudesta).. Eikä silloin edes olleet mitkään pikkuhiprakat, jotka vedin..:/

No, en kyllä posit. testin jälkeen ole juonut enkä juo..

Vierailija
7/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voi ymmärtää, että alkoholinhimoissaan äidit jättävät pikkulapsen yksin kotiin yöksi ja lähtevät baariin. On sitä lapsilla pahempiakin ongelmia kuin se, että äiti on ottanut raskausaikana lasillisen viiniä. Ryyppäjäiset on sitten asia erikseen.

Vierailija
8/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lasi viiniä silloin tällöin ruuan kanssa vaikuttaa mitään lapseen. Johan puoli maailmaa olisi vammaisia jos niin olisi.

Vierailija
9/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva tai iso kertarysäys alkoholia kylläkin. Siksi varmaan osa ei näe ongelmaa siinä että juo yhden tai parikin kertaa raskauden aikana 0,5-1 annosta alkoholia jossain erikoistilanteessa.

Vierailija
10/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON PASTÖROITU!

EIKÄ MUISSAKAAN, JOS NE ON PASTÖROITU!

ONKO TÄMÄ ÄÄLIÖT NYT NIIN VAIKEA YMMÄRTÄÄ?!

SE TAPPAA BAKTEERIT; MUTTA ESIM: PAKASTAMINEN EI!

Vierailija
11/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kauhistuttaa raskaana olevat, jotka syövät surutta homejuustoja ja maksamakkaraa. Ja litratolkulla kolajuomia.

Vierailija
12/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva tai iso kertarysäys alkoholia kylläkin. Siksi varmaan osa ei näe ongelmaa siinä että juo yhden tai parikin kertaa raskauden aikana 0,5-1 annosta alkoholia jossain erikoistilanteessa.

Juuri näin. Sen sijaan esim. pastöroimattomasta pehmeästä juustosta voi -huonolla tuurilla- saada listerian ihan siitä pikku nokareestakin, määrällä ei ole merkitystä (paitsi tietysti mitä useammin syö sen suurempi todennäköisyys että se bakteeri osuu jollekin syöntikerralle). Tuttavani on saanut listerian takia keskenmenon, joten olen siksi hyvin tarkkana. Mua taas ihmetyttää ne, jotka juustojen yms. kohdallakin puhuu 'kohtuus kaikessa'. Siis eihän se ole kohtuudesta kiinni jos juuri siinä syömässäsi pikku murussa on se bakteeri/virus.

Sen sijaan puoli lasia kuohuviiniä juhlatilanteessa pari kertaa raskauden aikana menee. Alkoholissa nimenomaan on kyseessä määrä. Pikku tipasta ei ole haittaa, vaikka tarkkaa tietoa ei ole, mikä olisi se turvallinen määrä, joten siksi suositellaan täyskieltäytymistä.

Vierailija
13/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaa viiniä odotusaikana. Se on suorastaan välinpitämättömyyttä ja siinä ei ajatella kuin omaa mielihyvää, kun nautiskellaan alkoholituotteita.

Onko niin huono itsekuri ettei voida taata pienokaiselle mahdollisimman hyvät eväät tulevaisuudelle ja ei se kuulu vammainen ole lapsi välttämättä tai voi olla ADHD tai muu oppimishäiriö lapsella ja ei näy vaan päälle päin!.

En usko että lasi viiniä silloin tällöin ruuan kanssa vaikuttaa mitään lapseen. Johan puoli maailmaa olisi vammaisia jos niin olisi.

Vierailija
14/14 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan suositeltiin lasillista päivässä.

Ja syön kalaa, homejuustoa, maksaruokia (jotka jo poistettu listoiltakin) jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme