Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän tallentavat boksit näin huonoja?

Vierailija
14.07.2010 |

Eli ei pysty tallentamaan automaattisesti kaikkia samannimisiä ohjelmia? Jokaikinen päivä pitäisi käydä läpi mitä tahtoo tallentaa ja laittaa valmiiksi esim seuraavan aamun lastenohjelman tosi kankeasti.

Jos laittaa, että tallentaa tietyn ohjelman päivittäin niin tallentaa mitä tahansa siihen aikaan tulevaa väärällä nimellä eikiä mitenkään tunnista ohjlemia ohjelmatiedoista.

Boksi vaihtoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallentamaan monelta viikolta kerralla samannimisen ohjelman. boxille vaan kirjoitetaan ohjelman nimi ja se näyttää,oliskos se ny 3viikon ajalta kaikki ne ohjelmat ja siitä sit pystyy ne tallentaan. Meillä mies on tehnyt ihan itse meille kaikki tallentavan boxit..

Vierailija
2/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bokseja myös myynnissä, joilla voi pitkältä aikaväliltä tallentaa tietyt ohjelmat varmasti nini ettei se vain tallennsa muuta hömppää eri nimillä?

Voisiko joku mnainita vaikak merkin ja onko kaapeliin :)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä muuttavat itse asetuksiaan, jättävät tallentamatta ja tallebntavat omiaan. Usein toki onnistuukin, mutta kylläpä ärsyttää, kun on välillä pielessä. Toistot ovat erityisen hankalia. Ärsyttää.

Vierailija
4/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä sitä paitsi huijasi, että sillä pystyy tallentamaan 2 kanavaa yhtäaikaa. Ei pystynyt. Siitä hajos kovalevy. Ostin uuden, Topfieldin ja siihen olen enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
5/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kyllä pystyy tallentamaan pariakin kanavaa samaan aikaan, mutta silloin ei pysty katsomaan ohjelmatietoja (epg) tai nauhoitukset katkevat ja boksi joudutaan sammuttamaan hetkeksi kun menee ihan tilttiin. Muutenkin välillä jää jumiin. Ja juuri tuo toisto-ongelma..

ap

Vierailija
6/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy tallentamaan hakusanoilla, mutta se vaatii erillisen ohjelman asennuksen.

Topparissa kun on rajapinta jota käyttämällä koodaajat voi parannella ominaisuuksia.

Minulla Topparissa on PlasmaEGP suomalaisen tyypin koodaama, jossa on juuri nuo hakusanatallennukset. Eli valitset jonkun ohjelman vaikka House ja painat fav näppäinä ja kerrot että aina kun tulee, niin talteen.

Mutta tuossakin boxissa on omat vikansa. Yksilöitä kaikki. Jotkut kaatuilee. Minun uusin toimii nyt hyvin. Ei toistaiseksi kaatunut 3kk aikana.

Vierailija
7/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meette kaupoille ja ostatte kunnolliset boxit. yleensä ne maksaa paljon enemmän mut on ne sit hintansa väärtejä.. t:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän