Mielestäsi yliarvostetuin leffa/tv-sarja
Lost in translation oli kyllä sellainen elokuva että ihmettelen syvästi kun sitä pidettiin niin loistavana. Ehkä vaan olen sitten juntti, mutta ei siinä taphtunut mitään, ja kyllä mielestäni elokuvissa edes jotain pitäisi tapahtua, ettei mene koko aikaa siihen että odotetaan millon taphtuu.
Tv-sarjoista Fakta homma. Huh, saanut vielä jonkun kulttisarjan statuksen. Miksi? Oi miksi ihmeessä?!
Kommentit (26)
Kaurismäen leffat
Saimaa-ilmiössä se musiikillinen anti toimii erinomaisesti.
ja Täydellisten naisten viimeiset tuotantokaudet (ne pari ekaa oli vielä ihan ok)
Eihän ne kovin arvostettuja ole, mutta siltikin ne on vielä kamalampia kuin minä niitä pidetään. En vaan pysty katsomaan niitä yhtään. Salkkarit ei kai edes teeskentele olevansa mullistavaa.
TV-sarjoista, joiden suosiota en ole ymmärtänyt koskaan Lost, Walking Dead, Perfect Housewives, Sex and the City.
American Beauty ja Lost in Translation taas on molemmat mun lempileffoja!
Star wars, lotr, harrypotterit, twilight
Ei vaan kiinnosta yhtään
olen kyllä lost in translationistakin samaa mieltä ja monesta muusta. Esim vasta katsottuja: 50/50 täysi floppi, Musta Joutsen angsti paljastetaan jo ekan 10 minuutin kohdalla, ärsyttävää...
Mun mielestä tämmöisessä ei voi ottaa tositelkkaria yms. höttöä huomioon, eihän niitä arvostuksen takia katsota ja vaan kun halutaan eskapismia.
Muka "uusi Sopranos"... ei ole lähelläkään. Tylsää, huonosti näyteltyä ja värimaailmaltaan ankean tunkkaista toimistotuubaa. Päähenkilöistä puuttuu karisma täysin. En ymmärrä hypetystä.
Siinä kai oli tarkoitus naureskella nipponlaisten outoudelle, mutta minä näin asian niin että kaksi idioottia amerikkalaista etsi suurennuslasin kanssa vikoja kys. maasta, kun eivät kykeneet sopeutumaan.
Lost oli mielestäni ennalta-arvattava ja tylsä. Ylipäätään jokainen hehkutettu jenkkisarja on ollut enemmän tai vähemmän pepusta; katson nyt Big Bang Theorya ja vaikka se onkin ihan hauskaa ajanvietettä, en ikinä lähtisi mukaan hypettämään sitä. Hahmot ovat sekavia ja "been there, done it". Lisäksi jatkuvuuden puute häiritsee: yhdessä jaksossa nainen asuu päähenkilön luona, seuraavassa koko ämmää ei ole olemassakaan. Game of Thrones vaikutti aluksi hyvältä, mutta vaikka en ole lukenut kirjaa, näen selvästi että oleellisia kohtauksia on jätetty välistä ja monessa jutussa ns. vedetty mutkat suoriksi.
oli kyllä todella yliarvostettu sarja.
Black Swan
Mun mielestä tuo oli todella hyvä.
Sinkkuelämää-sarja tuli mulle ekana mieleen, se on kuraa...
Pahinta on se Carrien "syvällisyys".
ehdottomasti Titanic. Sarjoista meidän omat iki-ihanat Salkkarit ja BB, miksei ne tule vaikka aamuyöllä niin telkasta voisi tulla oikeaa ohjelmaa parhaaseen katseluaikaan?
En sitten tajunnut sitä sarjaa ollenkaan. Tylsää jenkkihuumoria.
Leffoista Avatar
Järkyttävää sontaa! Pahinta on vielä, että monet vanhemmat antaa lastensa katsoa kyseisiä ohjelmia.
samoin sinkkuelämää 2 oli iso pettymys.
Twilight -sarja. Voi elämä mitä paskaa ne ovat.
Mitäänsanomattomia ja tylsiä elokuvia. Jostain syystä molemmissa on Tom Hanks.
En ole koskaan jaksanut niistä kiinnostua.
Molempiin!