Hiustenpidennykset?
Mä mietin et laittaisin hiustenpidennykset, onks kellään kokemuksii?
Tiedän sen verran et ne laitetaan ja sit niitä käydään tietyin väliajoin huollattamassa.
Mut sit mua mietityttää et voinka mä ihan normaalisti esim. pitää nittä ponnarilla ilman et ne kiinnitykset näkyy?
Ja kaikkee sellasta, kertokaa kokemuksii?
Mul on itellä nyt jotan vajaa 10cm vaille vyötärölle yltävät hiukset.
Kommentit (22)
Teippipidennyksistä en pitänyt. Näkyivät ja tuntuivat ikävästi, varsinkin kun laitoin kiinni. Mutta sinettipidennyksistä olen pitänyt. Minulla on ohkaset suht pitkät vaaleat omat hiukset. Sinettihiuksilla paksuutta olen saanut puolet lisää paksuutta ja pituuttakin hieman. Omaa hiusta ei ole lähtenyt 4 vuoden aikana, sen enempää, kuin luonnostaankin lähtisi. Sinettihiukset ovat tuoneet itsevarmuutta. Miten slaavihius eroaa esimerkiksi aasialaisesta hiuspidennyksestä? Onko hinnassa eroa?
Niinno. Se tietty riippuu siit, ooks valmis maksaan. Mul meni kaikki rahat, ne ku olin varannu meikkeihin, siis huulipuniin ja tollee joo ja sydäntatskankin oisin tahtonut niskaan. Joo, niin mut mä halusin hirveesti upeet ja hirveen pitkät blondihiukset. Ni meni ne meikkirahat noihin hirveen vaaleisiin, tosi pitkiin hiuksiin. Harmittaa tietty, ku oisin niin sen sydäntatskanki, mut varmaan faija heltyy ja heittää mulle fyffee siihen sydäntatskaan.
Älä ihmeessä mee Tampereelle, siel ei snaijata hiuspidennyksiä just sillee. Tuu Turkuun, Stockan nurkalla on makee mesta, mä kävin siellä. Ja jumankekka, menin himaan pitkälle peppuun ulottuvassa tukassa. Ni ei meinannu faijaka tuntee. Palataan. Tsemii!!