Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarjositteko gradun ohjaajille kahvit?

Vierailija
02.08.2010 |

tms

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein pienen muistamisen sen jälkeen kun gradu oli arvioitu.

Vierailija
2/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Pikemminkin köyhänä opiskelijana odottelin, että laitoksella tarjoaisivat mulle ne kahvit. Valmistuneen opiskelijan/gradun avullahan he varmistavat omat määrärahansa.

Väikkäri on tietysti asia erikseen, graduhan nyt on loppujen lopuksi aika pieni saavutus opiskelumaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

graduhan nyt on loppujen lopuksi aika pieni saavutus opiskelumaailmassa.

Aika iso saavutus opiskelumaailmassa se on, sillä suurimman osan opinnot huipentuvat/ päättyvät siihen...

Toinen pönttö hokema on se, että ei maisterintutkinto ole mitään. Huoh.

Ja vastauksena alkuperäiseen, ei en tarjonnut. Hän tarjosi minulle olutta ja samppanjaa.

Vierailija
4/4 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

graduhan nyt on loppujen lopuksi aika pieni saavutus opiskelumaailmassa.

Aika iso saavutus opiskelumaailmassa se on, sillä suurimman osan opinnot huipentuvat/ päättyvät siihen... Toinen pönttö hokema on se, että ei maisterintutkinto ole mitään. Huoh. Ja vastauksena alkuperäiseen, ei en tarjonnut. Hän tarjosi minulle olutta ja samppanjaa.

Anna kun arvaan: sun opintosi taisivat todellakin huipentua/päättyä graduun? Siksi varmasti tahdot korostaa gradun roolia merkittävänä saavutuksena. Ja niin, ehkä se sulle sellainen onkin. Tosiasia kuitenkin on, ettei gradu nykypäivänä ole kovinkaan kummoinen saavutus. Vähän sama ilmiö kuin ylioppilastodistuksellakin aikoinaan. Nykyään ylioppilas ei ole mikään mahtavan sivistynyt tyyppi toisin kuin vaikkapa 100-parikymmentä vuotta sitten, jolloin jo pelkällä yo-todistuksella pääsi johtavaan asemaan työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän