Mita mielta olette tapauksista, jossa nainen tulee raskaaksi seurustelun alkumetreilla esim. parin kk:n seurustelun jalkeen? onko jarkevaa aina tehda abortti? On ymmarrettavaa jos
Kommentit (28)
Vierailija:
6 kuukauden kuluttua mies häipyi, eikä tullut synnytykseen, vaikka oli niin alunperin halunnut. Kun lapsi oli syntynyt, äiti kävi näyttämässä miehelle lasta muutaman kerran. Mies ei siis itse tullut katsomaan... Ja nyt olen kuullut huhuja, että mies on kaiken lisäksi naimisissa ja ennestään 3:n lapsen isä!! :-( Nainen nyt sitten yrittää pärjäillä yksinhuoltajana ja rankkaa tietysti on. Surullisinta tässä on, että se nainen todella rakastui tähän mieheen, joka osoittautui täydeksi k*sipääksi.
kun ensitreffeistä oli kolmisen kuukautta. Nyt tuosta on vuosia jo aikaa, naimisissa ollaan ja perhekin on siitä vielä kasvanut.
Lasten hankkiminen on (tai ainakin sen pitäisi olla) AINA KAHDEN IHMISEN YHTEINEN PÄÄTÖS!!! Oikein sääliksi käy näiden huijaavien akkojen miehet... No, yleensä ne tuolla yöelämässä sitten pikkuhiljaa hankkivat parempaa seuraa (eli todellisia NAISIA), kuin kotona oleva korppikotka lapsilauman keskellä.
Kun heille oli jo lapsi tulossa. Tämä NUORImies sitten muutti tyttöystävän luokse (ensimmäistä kertaa lapsuudenkodista pois) ja heti perään syntyikin vauva.
Onnea vaan sillekin naiselle joka otti sen teinipojan kasvatettavakseen. Nuori oli itsekin, mutta kun se poika oli ihan teini myös ajatuksiltaan. Siinähän sitten aikuistuvat yhdessä, vauva ja sen isä. Naisella ikäänkuin 2 lasta. Aika säälittävää.
Minun mieheni on erittäin tyytyväinen avioliittoon kanssani (ja naimisiin meno oli muuten hänen ideansa, ei minun..) Olen menestynyt, kaunis ja huumorintajuinen, enkä suinkaan kohtele miestäni huonosti vaikka joskus vuosia sitten pari valkoista valhetta latelinkin. ;-) Joten mun mies ei todellakaan liitele baareissa p...ua etsimässä! Kun tietää tasan tarkkaan, ettei sieltä parempaa löydy kuin mitä kotoa.
Ottaako niin paljon päähän, että joku toinen on saanut mitä on halunnut?
t.42
Nyt 10 vuoden jälkeen mies suomessa asuva, hyvin menestyvä toimitusjohtaja, meillä 3 lasta ja hyvä avioliitto.
Vierailija:
Minun mieheni on erittäin tyytyväinen avioliittoon kanssani (ja naimisiin meno oli muuten hänen ideansa, ei minun..) Olen menestynyt, kaunis ja huumorintajuinen, enkä suinkaan kohtele miestäni huonosti vaikka joskus vuosia sitten pari valkoista valhetta latelinkin. ;-) Joten mun mies ei todellakaan liitele baareissa p...ua etsimässä! Kun tietää tasan tarkkaan, ettei sieltä parempaa löydy kuin mitä kotoa.Ottaako niin paljon päähän, että joku toinen on saanut mitä on halunnut?
t.42
Kun saatiin kuulla että olen raskaana (sairaalassa, raskaustesti oli vielä tk:ssa ollut negatiivinen ja oli karseita vatsakaramppeja, vasta veritesti vahvisti raskauden), niin miehen ensimmäiset sanat olivat:
No, mä oon oikeestaan aika onnellinen.
Ja yhdessä ollaan vieläkin, ja meidän esikoisen 2,5 v pikkuveli 6vkoa nukkuu parvekkeella...
Voi, kun mun käy sääliksi sut. Jumalan kiitos, että me osataan elää oikein.
En hyväksy aborttia tuossa tilanteessa.
Tosin en usko, että Tomppa on oikea isä :)
Jos harrastaa seksiä, ottaa riskin lisääntymiseen ja näin ollen abortti ei ole ratkaisu.
ja onnellisesti ovat edelleen vuosien jlk yhdessä...kuka edes viitsii puhua abortista????????????????????????????????????????????????????????????
vaikka vauva ilmoitti tulostaan kovin pikaseen.. nyt jo pitkä suhde takana ja toinen lapsi suunnitteilla. Ensimmäinen on meidän rakkauden hedelmä kirjaimellisesti ja ollaan yhdessä kiitelty siitä onnesta!!!
mitään aborttia!
minä ja nykyinen aviomieheni ehdimme seurustella kuukauden ennen plussatestiä ja olemme nyt maailman onnellisimpia ihmisiä :)
katson juuri nukkuvaa poikaani ja ihmettelen, kuinka joku voi olla niin sydämetön että tappaa oman lapsensa, oli tilanne sitten mikä tahansa.
jos mieheni ei olisi halunnut olla kanssani ja kasvattaa poikaamme yhdessä, olisin ymmärtänyt sen täysin mutta pitänyt silti lapsen, vaatimatta mieheltä mitään. päätös oli hänen eikä hän kadu sitä tänäkään päivänä. enkä kadu minäkään.
-Rouva K-
päätettiin yhdessä pitää lapsi, hyvin on mennyt ja rakkautta riittänyt! tiedettiin heti, että yhteen kuulutaan ja yhdessä pysytään..
6 kuukauden kuluttua mies häipyi, eikä tullut synnytykseen, vaikka oli niin alunperin halunnut. Kun lapsi oli syntynyt, äiti kävi näyttämässä miehelle lasta muutaman kerran. Mies ei siis itse tullut katsomaan... Ja nyt olen kuullut huhuja, että mies on kaiken lisäksi naimisissa ja ennestään 3:n lapsen isä!! :-( Nainen nyt sitten yrittää pärjäillä yksinhuoltajana ja rankkaa tietysti on. Surullisinta tässä on, että se nainen todella rakastui tähän mieheen, joka osoittautui täydeksi k*sipääksi.
Mun tuttu tuli raskaaksi 3kk sen jälkeen kun ekan kerran tapasi miehensä. Nyt ovat olleet jo vuosia naimisissa, lapsia kolme ja onnellisia ovat. Heillä muuten myös mies useamman vuoden vaimoaan nuorempi.
oltiin kolme enemmän tai vähemmän kehnoa vuotta yhdessä ja kaksi lasta synnytin todella pienellä ikäerolla. Vaikeaa oli eikä viisastakaan (tiedän) mutta luoja parahtakoon jos abortin olisin tehnyt niin kyllä olisi lohdutonta. Mulla mitä ihanimmat 6v ja 5v lapsukaiset <3<3<3