Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kaupunkilomakohde Euroopassa?

Vierailija
14.07.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Pariisissa kolme kertaa viikon reissuilla, ja aina on riittänyt uutta nähtävää. Voisin hyvin lähteä neljännenkin kerran! Palvelu ei minustakaan ollut tylyä, joten sitä on turha pelätä.

Berliiniä voisin suositella taas lyhyemmälle reissulle. Olimme itse siellä kolme tai neljä yötä, joka oli sopiva matkan pituus. Toisaalta voisin kyllä sinnekin mennä uudestaan. Se on kuulemma kiva kohde myös lasten kanssa, itse olin silloin vielä lapseton joten en osannut sillä silmällä katsoa. Lapset kyllä varmasti viihtyisivät eläintarhassa, DDR-museossa (pääsee mm. istumaan Trabantiin!) ja tv-tornissa.

Kööpenhaminakin on kiva, ainakin lyhyemmälle reissulle.

Lisäksi suosittelen vielä Roomaa, se oli aivan ihana paikka! Siellä on paljon nähtävää ainakin jos on kiinostunut yhtään historiasta.

Jokerina vielä Göteborg, jossa olen käynyt muutaman kerran ja jonne varmasti menen vielä uudestaan. Kaupunki on sopivan kokoinen, mutta siellä on paljon kauppoja (lastenvaatteissa suosittelen ehdottomasti Villervallaa!) ja ihania kahviloita. Itseltäni on vielä kokematta Liseberg ja kanavaristeily, lisäksi lähisaaristo on kuulemma hieno.

Vierailija
22/22 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne pitänee mennä. Varmoja kohteita Lontoo ja Barcelona, joissa käydään vuoronperään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla