Miten te jaksatte näitä helteitä?
Minua ei periaatteessa muuten tämä kuumuus haittaa, mutta kun helle laukaisee minulla migreenikohtauksen, niin siksi alan olla totaalisen kyllästynyt näihin helteisiin kun en voi olla ulkona kun yöllä ilman, että saan migreenin ja öisin on pakko yrittää nukkua kun päivisin ei saa unta. Tosin monet yöunet on mennyt pilalle kun olen kärsinyt migreenistä.
Normaalisti minulla on migreenikohtaus kerran 2-3viikossa, nyt on ollut näiden helteiden aikana jo kuusi kohtausta.
Kommentit (29)
Kyllä mä hellettä kestän, pakkasta sen sijaan en. Talvi tekee pahaa mun koko kropalle. Allergiaa ja astmaa pukkaa kun lämpötila laskee pakkasen puolelle. Ja ennen kaikkea TYÖTEKO kärsii pakkaskausina. Joudun ottamaan jatkuvasti sairaslomaa.
Olen lapsille kiukkuinen koko ajan, vaikka ei tää helle niiden vika ole. En pysty muutenkaan olemaan aurigossa, saatika nyt sitten. Onneksi lapset herää aikaisin aamulla, niin päästään aikaisin uloskin.
Lapsia tää ei tunnu haittaavan.
Tässä pitäisi sitten jaksaa remonttia ja muuttamistakin toteuttaa...
Olen myös migreenipotilas.
Ollaan pihalla puoleen päivään, eli kunhan ollaan heräilty joskus kasin ysin väliin syödään jotain ja mennään juomapullon kaa ulos. Minulla on aurinkovarjo heti aamusta asti käytössä ja sen alla makoilee myös 3kk vauvamme, parivuotias leikkii sitten siinä valvovan silmän alla "vesipuistossaan". Kun vauva ottaa tirsoja osallistun minäkin leikkeihin ja pääsee parivuotias pomppimaan trampalle jne.
Lounaaksi syödään jädee/hedelmää siin pihalla.
Koko iltapäivä ollaan sisällä: syödään suolaista, katotaan lastenleffoi, nukutaan pväunet jne.
Ilta ollaan taas pihalla johki ysiin asti, sit suihkuun ja nukkumaan.
Makkareis on ikkunat auki ja onnex öisin ei ole tukalan kuuma vaan saadaan nukutuksi oikein hyvin mitä nyt vauva syö kerran pari yössä.
Tsemppiä sinulle, elämä migreenin kanssa ei ole aivan vaivatonta, toivottavasti omaat täsmälääkkeen!
NIIN IKÄVÄ :(((!!!!!
vaikka viime kesä mukavan lämmin olikin. Sen sijaan kevätistutuksia on ikävä:)
Nukuin ihan OK viime yön ja lapsikin nukkui kuin "pieni porsas".
Lähden pian töihin, joissa tasaiset 22 astetta lämmintä :-)
Vierailija kirjoitti:
NIIN IKÄVÄ :(((!!!!!
vaikka viime kesä mukavan lämmin olikin. Sen sijaan kevätistutuksia on ikävä:)
Joo
Heräilen aamuisin klo 5, käyn aamulenkillä, jolloin on vielä viileämpää ja jaksaa urheilla. Ajelen ilmastoidulla autolla töihin ja palelen ylikylmässä työpaikassa. Sitten kun pääsen iltapäivällä kotiin, on itseasiasa oikein mukavaa vähän hikoilla. Talo on hiukan turhan lämmin, mutta ratkaisen sen ongelman nukkumalla alakerrassa auki olevan takaoven välittömässä läheisyydessä.