Tyttärelläni ei ole koskaan ollut hametta.
Muutama ehkä joskus kaapissa, lahjaksi saatuna, mutta ei päällä. En osannut pienempänä niitä oikein hänelle pukea ja nyt isompana (5v) ei suostu itse niitä käyttämään. Ollaanko poikkeus sääntöön?
Kommentit (5)
Sporttihirmu, jolta luonnistuu laji kuin laji. Empaattinen isosisko, johon voi aina luottaa, ei siis hölmöile kuten rasavillit pojat. Mutta se hame... aivan turha tarjota. Mekko tai puolihame, aivan sama. Suorilla housuilla, farkuilla, lipoverilla, paitiksilla jne mennään juhlat. Joskus tuottaa vaikeuksia keksiä juhlavaatetusta, mutta se on vain äidin päänvaiva. Ei me aikuisetkaan kaikki samanlaisia olla!!
Ja joo, joskus 2-3v oli mekko päällä, mutta en tiedä mistä tämä on varsinaisesti saanut alkunsa.
Ei mistään hinnasta! Mekon voi laittaa juhliin, kun äiti pyytää. Kaikki tytöt eivät ole hameihmisiä eivätkä prinsessoja. Mä itse käytän hameita useinkin, mutta tyttö tykkää housuista.
Tyttö tosiaan haluaa juhliinkin aina "housut ja paidan", mutta joskus äidin mieliksi laittaa mekon kun olen opettanut, että juhliin pukeudutaan siististi. Ei kuitenkaan ole mikään täysi poikatyttö: on hulmuavan pitkät hiukset, joita rakastaa, ja pukeutuu kauniisti (lempiväri vihreä) ja tyttömäisesti, mutta raja tosiaan menee noissa hameissa. Vaan mitäpä siitä!
ap
Jo 1-vuotiaasta asti. Ei kannata pakottaa. On mulla sitten myöhemmässä elämässä ollut hamevaihekin.
Prinsessa? Jännä :)