Mies ei suostunut ottamaan Hello Kitty -limpsapulloja rannalle
vesipulloiksi, koska hänen mielestään ne tuovat esille mehujen juontia ja koska hän ei halua olla edistämässä mehujen juontia.
Pullot olivat edellisen karkkipäivän jäämistöä (meillä mehut ja limut kuuluvat vain karkkipäivään) ja olin ne huuhdellut ja sisällä olisi ollut vain vettä. Pimeetä?
Kommentit (12)
, olen itsekin melko periaatteellinen kasvatuksessa. Mutta pienissä asioissa koitan kyllä joustaa.
koska ne ovat viininpunaisia, joista ei näe läpi eli katsoja ei voit tietää onko sisällä vettä vai muuta, mutta silti oli tyrmistynyt, onko sen nyt todella noin väliä?
ap
eikä helteellä edes vois joustaa ja antaa ihan mehuakin?
vai juotteko itsekin pelkästään vettä ja teillä myös karkkipäivä jolloin on mehu sallittu? en ymmärrä.
Omassa lapsuudessani kun ei ollut niitä muovisia limpsapulloja, niin äiti laittoi mulle kerran luokkaretkelle muovisen FINLANDIA VODKA-PULLON vesipulloksi. Eihän siinä mitään...
Opettaja oli kuulemma soittanut huolissaan illalla äitille. Epäili mun juoneen kirkkaita. Ikää mulla oli silloin 8v. Hih!
Ei me aikuisetkaan mitään mehuja litkitä ap
enemmän kuin meidän. Sinä olet maailman ihanimman miehesi ihan itse valinnut. Elä sen kanssa.
pulloista juominen rannalla vaatii MIESTÄ, jos on epävarma itsestään, ei voi ottaa mukaan, ettei kukaan vain näkis. Itse joisin veteni mieluiten Hello Kitty pullosta, mutta nyt oli hänen miehisyys uhattuna.
vaikka hieman turhantarkalta tuo tuntuukin. Itselläni ei ole kovin voimakkaita periaatteita mehujen tai limujen suhteen, mutta usein ajattelen mitä muut ajattelevat.
Joskus etsin pitävää vesipulloa lapselle ja kaapissa oli vain tyhjiä limsapulloja ja siideripulloja. Valitsin sitten kuitenkin jonkun valskaavan kerhopullon, kun en halunnut kenenkään luulevan että lapseni juo Spriteä tai siideriä. Mäkkärissä ajattelin mitä muut ajattelevat kun 2 v joi hyvällä halulla Cocis-mukista. Maitoa tietenkin.
vesipulloiksi, koska hänen mielestään ne tuovat esille mehujen juontia ja koska hän ei halua olla edistämässä mehujen juontia.
Pullot olivat edellisen karkkipäivän jäämistöä (meillä mehut ja limut kuuluvat vain karkkipäivään) ja olin ne huuhdellut ja sisällä olisi ollut vain vettä. Pimeetä?
pidän hauskaa tuollaisten tiukkapipojen kustannuksella ihan estoitta...
Ei helvetti sentään!
juomapullona litran olutpulloa (onko sellaisia edes enää???) ja yhdessä naureskelimme paheksuville katseille.
jos sisällä on vain vettä. Sehän oli HelloKitty vesipullo, ei limupullo. Juomapullona voi käyttää ihan mitä vain.